Agenția Digitală a Anului vine din România. Restul câștigătorilor competiției Golden Drum 2024 MRM România a obținut titlul de „Agenția Digitală a Anului”, în cadrul ediției aniversare de 30 ani a festivalului Golden Drum 2024, care a avut loc în Slovenia, potrivit unui comunicat transmis, vineri, StartupCafe.ro. Festivalul Golden Drum 2024 a cuprins și Gala Premiilor, care s-a desfășurat ieri, 10 octombrie 2024, în Portorož, Slovenia, eveniment care...
Înscrieri 2024: Eveniment despre marketing pe platforma Instagram, în București Pasionații de social media și conținut digital sunt invitați la un eveniment despre Instagram marketing, care va avea loc în București, potrivit unui comunicat transmis, miercuri, StartupCafe.ro. Înscrierile se fac AICI. Participarea este gratuită. Tema ediției 64 a SocialPedia este „Instagram Marketing în 2024”. Evenimentul se va organiza pe 15 octombrie 2024, de la ora...
Lanțul de supermarketuri Profi și-a deschis afacere de publicitate cu ajutorul startup-ului românesc Footprints Lanțul de supermarketuri Profi a lansat o linie de business de publicitate pe ecranele digitale și rețeaua radio din magazinele sale fizice, cu ajutorul tehnologiei dezvoltate de startup-ul românesc Footprints AI. Într-un comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro, Profi spune că noua sa linie de business se axează pe propria rețea de retail media omnichannel, încheind o...
Revistele Cariere și HR Manager, cumpărate de grupul Ascendis. Prețul de achiziție Revistele Cariere și HR Manager au fost cumpărate de Grupul Ascendis, la o valoare de 300.000 de euro, a anunțat, luni, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, grupul de afaceri de training și consultanță în domeniul dezvoltării profesionale. Achiziția revistelor Cariere și HR Manager a fost realizată prin intermediul Asociației Ascendis, organizație înființată în 2016 cu scopul...
Așteptările românilor în an electoral: Brandurile ar trebui să încurajeze prezența la vot (studiu) Consumatorii români se așteaptă, în an electoral, ca brandurile să se implice în probleme ce țin de politici publice, dar vor ca acestea să rămână neutre din punct de vedere politic, arată un studiu. Românii se așteaptă ca brandurile să se implice în societate în probleme referitoare la educație, sănătate sau digitalizare, potrivit raportului Expus...
Înscrieri 2024: Eveniment despre antreprenoriat și social media, în București Pasionații de conținut digital și de antreprenoriat se pot înscrie la un eveniment dedicat afacerilor, care va avea loc în București, potrivit unui comunicat transmis, miercuri, StartupCafe.ro. Înscrierile se fac AICI. Participarea este gratuită. Tema ediției 63 a SocialPedia este „Antreprenoriat în 2024”. Evenimentul se va organiza pe 17 septembrie 2024, de la ora 18:30,...
Gigantul turc al comerțului online Trendyol anunță angajări și investiții în România Gigantul turc din business-ul de comerț online, Trendyol, își anunță marți, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, planurile de a deschide un sediu în București, precum și un depozit în România, pentru care va angaja circa 250 de persoane, atunci când va deveni operațional, în 2025. De asemenea, compania cu sediul în Istanbul, controlată acum de chinezii...
Tranzacție: Firma românească de marketing afiliat 2Performant vrea să cumpere platforma Profitshare cu 4 milioane lei Firma de tehnologie, soluții de marketing afiliat și comerț online din România 2Performant a anunțat că a încheiat un acord preliminar privind cumpărarea rețelelor de afiliere Profitshare din România și Bulgaria. Valoarea tranzacției ajunge la 4.307.000 lei și va fi plătită astfel: 55% în numerar, la momentul finalizării transferului liniilor de business Profitshare și 45%...
Cristiano Ronaldo și-a deschis canal de YouTube și a primit „butonul de aur” în prima zi. 1 milion abonați în 90 minute Faimosul fotbalist Cristiano Ronaldo și-a deschis canalul său oficial de YouTube și, în prima zi, a înregistrat cea mai rapidă creștere a unui canal de pe platformă, primind deja „butonul de aur”, premiu acordat creatorilor pentru pragul de 1 milion abonați. Anunțul a fost făcut de către Pedro Pina, directorul YouTube pe regiunea EMEA (Europa,...
Temu și Shein vs. magazine online românești. Soluții pentru antreprenori, în lupta cu coloșii chinezi care au „inundat” internetul Marile platforme chinezești de e-commerce Temu și Shein „inundă” internetul cu miliarde de dolari, bani investiți în reclame, în toată lumea, iar asta conduce la creșterea costurilor cu promovarea online și pentru micile magazine online românești. Experta în marketing online Mădălina Stănescu, fondatoarea agenției Optimized, are câteva sfaturi utile pentru antreprenorii din comunitatea StartupCafe, în...