Firma românească de marketing afiliat 2Performant cumpără platforma Profitshare cu 4,5 milioane lei Firma de tehnologie, soluții de marketing afiliat și comerț online din România 2Performant a anunțat că a încheiat contractul de cumpărare a rețelelor de afiliere Profitshare din România și Bulgaria de la eMAG. Valoarea tranzacției este de 4.518.850 lei, dintre care 2.368.850 lei vor fi plătiți de 2Performant în numerar, la data finalizării tranzacției, iar diferența...
Fenomenul Doppelganger pe internet: Cum arată o rețea de site-uri-clonă (schema ANCOM) Autoritatea națională de reglementare în comunicații (ANCOM) a făcut o investigație împreună cu „mai multe instituții ale statului” și anunță că a identificat o rețea de site-uri clonate care imită întocmai imaginea paginilor oficiale de internet ale unor instituții publice, televiziuni și site-uri mass-media importante, printre care și HotNews, publicația-mamă a StartupCafe.ro. ANCOM a realizat...
YouTube a făcut 20 de ani. Cum arăta primul videoclip de pe platforma cumpărată de Google În urmă cu 20 de ani, în data de 23 aprilie 2005, era încărcat primul videoclip pe YouTube. Acum, platforma deținută de Google are aproximativ 20 milioane de vidoeclipuri noi în fiecare zi, care generează peste 100 milioane de comentarii de la comunitate, conform spuselor companiei pe blogul oficial. YouTube a fost fondată în 2005...
Meta (Facebook) lansează Edits, o nouă aplicație mobilă de editare de videoclipuri Compania din spatele Facebook, Instagram și WhatsApp, Meta, lansează la nivel global aplicația Edits, prin care utilizatorii și creatorii de conținut pot edita videoclipuri pe dispozitivele mobile, potrivit TechCrunch. Edits este disponibilă pentru dispozitivele iOS și Android și este un răspuns la aplicația CapCut, al cărui viitor în SUA, alături de TikTok, se află sub...
ESET: Ransomware-ul se numără și în 2025 printre principalele amenințări de securitate cibernetică Și în 2025, ransomware-ul continuă să fie una dintre cele mai serioase amenințări cibernetice, evoluând constant atât în complexitate, cât și referitor la consecințe. Deși s-au înregistrat progrese semnificative în domeniul securității cibernetice, organizațiile – indiferent de mărime sau industrie – sunt încă ținta unor atacuri persistente, realizate prin metode din ce în ce mai...
Agenție românească de digital marketing, parteneriat cu agenția Creata Global și finanțare de aproape 1,5 milioane dolari Firma românească Omniperform, care oferă servicii de digital, media și comunicare personalizată ca agenție și care deține propria tehnologia de personalizare, încheie un parteneriat cu agenția Creata Global și va atrage o nouă finanțare până la finalul celui de al doilea trimestru din 2025, de aproape 1,5 milioane dolari, conform unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro....
Moda în 2025: tendințele care vor duce afacerile de accesorii din piele spre succes Industria modei este în continuă schimbare, iar accesoriile din piele au avut întotdeauna un loc important în garderoba celor care apreciază eleganța și durabilitatea. În 2025, afacerile din domeniul accesoriilor din piele vor trebui să se adapteze la noile tendințe, care vor ghida succesul acestora pe piață. De la inovație în design, până la o...
Glovo aduce Tech Catalyst în România. Sacha Michaud, co-fondator: „Prea mulți antreprenori încearcă să facă lucrurile perfect” Glovo lansează în premieră în România competiția Tech Catalyst, care își propune să premieze cele mai bune idei de aplicații pentru digitalizarea orașelor. Pe lângă asta, Tech Catalyst are și rolul de a încuraja mediul startup românesc, oferindu-le echipelor câștigătoare șansa de a avea acces la mentori experimentați și la resurse pentru dezvoltare. Sacha Michaud,...
Facebook va șterge transmisiunile în direct mai vechi de 30 zile Platforma Facebook, deținută de Meta, a anunțat că va șterge videoclipurile Live salvate pe rețea mai vechi de 30 zile.
TikTok lansează o soluție de reclame pentru producătorii și dealerii de mașini Platforma socială TikTok lansează Automotive Ads, o nouă soluție bazată pe catalog, creată pentru a îmbunătăți promovarea vehiculelor și a stimula vânzările de mașini în mod eficient, potrivit unui comunicat transmis, joi, StartupCafe.ro. Advertiserii din domeniul auto se confruntă cu provocări în peisajul digital actual, de la călătoria lungă a cumpărătorului, necesitatea unei forme marketing...