Românii cu vârste de 25-34 de ani, de la orașe, apelează la TikTok să se informeze (studiu de piață) Utilizatorii români de internet cu vârste între 25 și 34 de ani, din mediul urban, apelează la TikTok pentru a se informa, relevă un studiu privind utilizarea new media, realizat de o mare companie de publicitate și comunicare. Raportul Media Adoption realizat agenția de media Spark Foundry România, care aparține companiei de publicitate și comunicare,...
SUA: Publicitarii de pe TikTok au rămas în așteptare, creatorii de conținut au început să-și îndrume publicul către Instagram, YouTube, X, Threads Companiile care derulează reclame pe TikTok, pe piața americană, nu s-au grăbit să-şi schimbe bugetele de marketing în ciuda faptului că o instanță din SUA a menţinut o lege care impune vânzarea sau interzicerea în SUA a rețelei sociale video deţinute de chinezii de la ByteDance. Potrivit Reuters, citată de News.ro, advertiserii se bazează pe...
Glovo extinde serviciile de promovare a magazinelor și restaurantelor din aplicație Aplicația de livrări Glovo extinde serviciile oferite prin soluția proprie de de retail media, prin care oferă departamentelor de marketing instrumente de promovare online și offline ce urmăresc creșterea vânzărilor în aplicație, fidelizarea utilizatorilor sau extinderea audienței, potrivit unui comunicat transmis, vineri, StartupCafe.ro. Firma va permite brandurilor segmentarea și mai mult a audienței și adaugă...
Oficial: Influenceri români de pe Instagram, care nu-și marcau postările publicitare, controlați de ANPC Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a transmis, marți, la solicitarea StartupCafe.ro, că a identificat până în prezent 14 influenceri care au realizat postări „cu conotație publicitară” pe rețeaua socială Instagram, fără a le marca în mod corespunzător, și susține că urmează să verifice și creatorii de conținut de pe alte aplicații de social media....
Comerț online în România: TOP regiuni, după gradul de utilizare Mai puțin de o treime dintre români fac cumpărturi de pe internet, potrivit celor mai recente date publicate de Eurostat, care relevă diferențe mari între București-Ilfov și restul regiunilor din România. Statistica se referă la persoanele cu vârste cuprinse între 16 și 74 de ani care au cumpărat sau comandat bunuri ori servicii prin intermediul...
Reacția TikTok după acuzațiile CSAT: „Este categoric fals să pretindem” că profilul lui Georgescu a fost tratat diferit de ale celorlalți candidați Într-un răspuns oficial, transmis, joi, publicației StartupCafe.ro, rețeaua socială TikTok afirmă că profilul candidatului Călin Georgescu „a fost etichetat drept cont TikTok deținut de guvern, politician sau partid politic (GPPPA), în același mod ca orice alt candidat de pe TikTok și supus exact aceleași reguli și restricții”. Replica platformei chineze vine după ce Consiliul Suprem...
Vârfurile marketingului digital din România: Lista premiaților Internetics 2024 Saatchi & Saatchi + The Geeks a fost desemnată Agenția Anului în cadrul Galei de Premiere Internetics 2024 cu un total de 6 trofee și 2 nominalizări, iar Clientul digital al Anului a fost Sphera Group, potrivit unui comunicat transmis, marți, StartupCafe.ro. În cadrul ediției cu numărul 24, au fost premiate 18 agenții, dintre care topul...
Cum a adunat Călin Georgescu voturi pe TikTok și de ce „a rămas sub radar pentru mulți dintre noi” – explicațiile unui consultant în marketing digital Cum a adunat Călin Georgescu voturi pe TikTok, ajungând pe primul loc în turul I al Alegerilor Prezidențiale 2024, în timp ce a rămas totuși „sub radar pentru mulți dintre noi” – acestă situație a fost explicată, pentru StartupCafe.ro, de Toma Grozăvescu, expert în marketing și fondator al agenției de growth hacking Smarters. Având 8,1 milioane...
Cum a ieșit Călin Georgescu pe primul loc la Alegerile Prezidențiale 2024: „Strategie foarte sofisticată, exploatarea algoritmilor platformelor sociale” – expert în marketing digital Antreprenorul Cristian Ignat, expert în marketing digital, a făcut, luni, o scurtă analiză a campaniei de TiKTok a politicianului Călin Georgescu, cel care a ieșit pe primul loc în turul întâi al Alegerilor Prezidențiale 2024. „E clar o strategie foarte sofisticată în spate, bazată în principal pe exploatarea inteligentă a algoritmilor platformelor sociale, executată impecabil...
TikTok lansează o platformă pentru agenții de publicitate, cu inteligență artificială TikTok face disponibilă platforma de creare video cu inteligenţă artificială Symphony Creative Studios, destinată tuturor agenţilor de publicitate la nivel global, în încercarea de a-şi stimula afacerile din publicitate, potrivit News.ro, care citează Reuters. Platforma, prezentată pentru prima dată la evenimentul TikTok World Product Summit 2024, include o suită de instrumente numită „Symphony” care oferă...