INTERVIU. „Dacă te concentrezi să încerci să fii viral, acolo greșești”. Despre AI în social media, postări virale și riscuri, cu fostul șef social media de la Ryanair „Cred că dacă te concentrezi să încerci să fii viral, acolo greșești. Există modalități ușoare de a linguși platformele și de a sări în tendințe, iar din când în când o să funcționeze. Cred că totul se reduce la strategie”, a spus Michael Corcoran, co-fondator al firmei de consultanță Slice și fost șef social media de...
„ChatGPT schimbă ierarhia brandurilor românești online”, susține un studiu de marketing. Ce vedem în traficul StartupCafe.ro ChatGPT schimbă ierarhia brandurilor românești online, susține un studiu de marketing, transmis, luni, comunității antreprenoriale StartupCafe.ro. Dacă ne uităm la traficul StartupCafe.ro, putem vedea ChatGPT printre site-urile care ne trimit vizitatori. Conform măsurătorilor oficiale publicate de auditorul independent BRAT/SATI, StartupCafe a avut 998.073 de utilizatori unici, care au efectuat 1.817.846 de vizite și 2.043.723 afișări,...
Vânzări Black Friday 2025 la eMag: Peste ediția 2024, ca valoare a produselor comandate. Ce produse s-au vândut cel mai bine eMag a anunțat, duminică, într-un comunicat transmis comunității antreprenoriale StartupCafe.ro, vânzările pe care le-a avut de Black Friday 2025, a 15 ediție a campaniei organizate de cea mai mare platformă de comerț online din România. Firma spune că Black Friday 2025 „a depășit estimările, generând comenzi de peste 986 de milioane de lei, cu 10%...
Black Friday fără pierderi: cum să nu-ți sabotezi singur vânzările printr-un UX prost (expert UX) Magazinele online au intrat în „febra Black Friday 2025”, dar, pentru a nu rata momentul, antreprenorii români trebuie să conștientizeze că au nevoie să optimizeze experiența utilizatorului pe site, avertizează, expertul UX Andrei Cristian Turcu, într-o analiză realizată pentru comunitatea antreprenorială StartupCafe.ro. Iată sfaturile lui Andrei Cristian Turcu – Digital Experience Designer, fondator AuditUX.ro: Toată...
Un antreprenor român denunță „iluzia” Black Friday: „Nu ai cum să reduci un preț cu 50% fără să-l fi umflat înainte”, în domeniul materialelor de construcții Suntem în plină campanie de Black Friday 2025, când magazine din domenii multiple se laudă că oferă reduceri substanțiale, dar, pe piața materialelor de construcții, un comerciant online din România denunță „iluzia” ofertelor speciale din „Vinerea Neagră”. În domeniul materialelor de construcții, „Black Friday este o iluzie”, acuză, luni, într-un comunicat transmis comunității antreprenoriale StartupCafe.ro,...
O școală de marketing și comunicare din București lansează un modul dedicat cercetării Școala IAA din București, de comunicare și marketing, a dezvoltat un modul dedicat cercetării, ca răspuns la nevoia industriei de a transforma cercetarea dintr-un exercițiu de colectare de date într-un instrument strategic de afaceri, conform unui comunicat transmis, marți, StartupCafe.ro. Noul modul a fost prezentat odată cu studiul „IAA Vision on Research”, realizat de IAA...
Colosul Mondelēz, care deține branduri ca Milka și Oreo, va folosi un nou instrument de inteligenţă artificială generativă pentru marketing Producătorul de biscuiţi Oreo și de ciocolată Milka, Mondelēz International, prezent și în România, va implementa un nou instrument de inteligenţă artificială generativă care ar putea reduce costurile de producţie pentru conţinutul de marketing cu 30% până la 50%, a declarat un director al companiei pentru Reuters, citat de News.ro. Instrumentul a fost dezvoltat în...
[P] Anunț S.C. EWE SOLAR PROJECT S.R.L. S.C. EWE SOLAR PROJECT S.R.L. cu sediul în municipiul Bucuresti, sector 3, str. Coltei, nr. 8 anunță publicul interesat asupra depunerii raportului privind impactul asupra mediului, pentru proiectul ”Extindere CEF Vişina compusă din panouri fotovoltaice, linii electrice subterane(LES) de joasă, medie şi înaltă tensiune, staţie electrică de transformare, amenajare teren şi drumurile interioare/private, organizare de...
Sushi la vedere: cum folosești vitrina sushi pentru flux, prospețime și upsell vizual Primul contact cu produsul nu mai este gustul, ci imaginea, așa încât vitrina sushi devine scena centrală a experienței culinare japoneze. În spatele unui sushi bar de succes se ascunde nu doar măiestria chef-ului, ci și modul în care este gândită prezentarea: vizibilitate perfectă, prospețime constantă și un flux de lucru eficient. O vitrină sushi...
Advertorialele în era AI Search – mai contează linkurile pentru Google? Advertorialele nu mai sunt doar texte plătite inserate în publicații digitale – ele au devenit instrumente strategice care combină jurnalismul, marketingul și inteligența artificială pentru a răspunde cerințelor tot mai complexe ale algoritmilor de căutare. Platforme moderne precum SEO DIGITAL simplifică acest proces, oferindu-ți acces direct la sute de publicații online din România, publicare automatizată...