Agenție românească de digital marketing, parteneriat cu agenția Creata Global și finanțare de aproape 1,5 milioane dolari Firma românească Omniperform, care oferă servicii de digital, media și comunicare personalizată ca agenție și care deține propria tehnologia de personalizare, încheie un parteneriat cu agenția Creata Global și va atrage o nouă finanțare până la finalul celui de al doilea trimestru din 2025, de aproape 1,5 milioane dolari, conform unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro....
Moda în 2025: tendințele care vor duce afacerile de accesorii din piele spre succes Industria modei este în continuă schimbare, iar accesoriile din piele au avut întotdeauna un loc important în garderoba celor care apreciază eleganța și durabilitatea. În 2025, afacerile din domeniul accesoriilor din piele vor trebui să se adapteze la noile tendințe, care vor ghida succesul acestora pe piață. De la inovație în design, până la o...
Glovo aduce Tech Catalyst în România. Sacha Michaud, co-fondator: „Prea mulți antreprenori încearcă să facă lucrurile perfect” Glovo lansează în premieră în România competiția Tech Catalyst, care își propune să premieze cele mai bune idei de aplicații pentru digitalizarea orașelor. Pe lângă asta, Tech Catalyst are și rolul de a încuraja mediul startup românesc, oferindu-le echipelor câștigătoare șansa de a avea acces la mentori experimentați și la resurse pentru dezvoltare. Sacha Michaud,...
Facebook va șterge transmisiunile în direct mai vechi de 30 zile Platforma Facebook, deținută de Meta, a anunțat că va șterge videoclipurile Live salvate pe rețea mai vechi de 30 zile.
TikTok lansează o soluție de reclame pentru producătorii și dealerii de mașini Platforma socială TikTok lansează Automotive Ads, o nouă soluție bazată pe catalog, creată pentru a îmbunătăți promovarea vehiculelor și a stimula vânzările de mașini în mod eficient, potrivit unui comunicat transmis, joi, StartupCafe.ro. Advertiserii din domeniul auto se confruntă cu provocări în peisajul digital actual, de la călătoria lungă a cumpărătorului, necesitatea unei forme marketing...
Magazinele online românești susțin măsurile CE care vizează livrările din afara Uniunii Europene Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) salută publicarea de către Comisia Europeană a Comunicării privind comerțul electronic sigur și sustenabil, considerând-o „un semnal clar pentru toate statele membre că protejarea Pieței Unice trebuie să fie o prioritate comună”. Reamintim că, miercuri, Comisia Europeană a anunțat măsuri de combatere a produselor neconforme trimise din afara Uniunii...
Vinul de Jidvei, brand românesc înregistrat ca denumire de origine protejată în Uniunea Europeană Comisia Europeană a aprobat înregistrarea unei noi denumiri, recunoscând astfel calitățile distinctive ale acesteia: vinurile de Jidvei. Denumirea „Jidvei”, înregistrată ca denumire de origine protejată, cuprinde vinuri albe, roze, roșii, spumante, petiante și licoroase produse din soiuri cultivate în regiunea Alba, în vestul părții centrale a României. Plantațiile viticole sunt organizate atât pe parcele mari,...
TikTok restabileşte accesul în SUA şi îi mulţumeşte lui Trump TikTok a anunţat, duminică seara, că îşi restabileşte serviciile în SUA, după ce preşedintele ales Donald Trump a declarat că va reactiva accesul la aplicaţie în SUA atunci când va reveni la putere, luni, relatează Reuters, citată de News.ro. Reamintim că, duminică dimineața, TikTok, și-a suspendat funcționarea în SUA, ca urmare a unei decizii a Curții...
TikTok se laudă că „a devenit o platformă de referință pentru informații de încredere” și anunță mișcarea „Brand Chem” pentru firme. Inteligență artificială, reclamă prin comentarii și altele TikTok se laudă luni, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, că „a devenit o platformă de referință pentru informații de încredere” și anunță mișcarea „Brand Chem”, care cere ca firmele să colaboreze cu creatorii de pe rețea, pentru a realiza conținut cu impact, începând cu anul 2025. Utilizatorii și brandurile care își fac reclamă pe TikTok „explorează...
Oficial: TikTok, investigată de Comisia Europeană privind riscurile sistemice de la alegeri, după cazul din România Comisia Europeană a informat, marți, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, că a inițiat proceduri oficiale împotriva TikTok, pentru o presupusă încălcare a legii europene privind serviciile digitale (DSA), în legătură cu obligația rețelei sociale de „a evalua și a atenua în mod corespunzător riscurile sistemice legate de integritatea alegerilor, în special în contextul recentelor alegeri prezidențiale...