Platforma Linktree cumpără un startup de planificare de postări pe rețelele sociale Linktree, platformă cunoscută de creatorii de conținut și din România, prin care se pot grupa mai multe link-uri într-un singur site, cumpără instrumentul de planificare social media Plann, potrivit TechCrunch. Suma pentru care Plann a fost cumpărată nu a fost dezvăluită publicului. În urma finalizării tranzacției, angajații Plann, inclusiv contractorii și fondatorul Christy Laurence, se...
Top cei mai cunoscuți influenceri români în 2024 (studiu) Selly și Dorian Popa ocupă primul loc în topul celor mai cunoscuți influenceri români în 2024, potrivit unui studiu realizat de o agenție de cercetare. Întrebați spontan ce influenceri cunosc, tinerii i-au menționat pe primul loc pe Selly, cu un total de 21% (un procent semnificativ mai mare în randul 18-25 de ani, 33%) și pe...
Top cele mai incluzive branduri la nivel global, în 2024. Google, pe primul loc Google, Amazon și Nike ocupă podiumul în topul brandurilor incluzive la nivel global, potrivit unui studiu realizat de Kantar, firmă de cercetare de piață. 3 din 4 consumatori menționează că elementele ce țin de diversitate și incluziune ale mărcilor influențează deciziile lor de cumpărare, conform studiului Brand Inclusion Index 2024, realizat de Kantar. Totodată, se...
Program gratuit de cursuri, cu oportunități de internship, pentru studenții și absolvenți români care vor job în publicitate Studenții și tinerii absolvenți din România care vor un job în publicitate pot participa la un program gratuit de cursuri în domeniu, cu oportunități de internship. Înscrierile la School of Big Ideas, Modulul Creativ, s-au deschis pe 15 iulie 2024 și se pot face AICI până pe 18 august. Proiectul este conceput ca un program...
Românii și evenimentele culturale: Ce așteptări au participanții de la festivaluri, concerte și altele (studiu 2024) Românii tind să fie destul de spontani în planificarea evenimentelor la care doresc să participe, numai unul din trei români declarând că își organizează agenda de ieșiri în avans, la începutul anului, potrivit unui studiu transmis, marți, StartupCafe.ro. Majoritatea respondenților (28%) preferă să caute evenimente în săptămâna în care au timp liber și/sau sunt în...
Înscrieri 2024: Competiție de campanii de brand de pe TikTok Brandurile care desfășoară campanii pe platforma TikTok în Europa, inclusiv în România, se pot înscrie în competiția pentru TikTok Ad Awards, potrivit unui comunicat transmis, vineri, StartupCafe.ro. Înscrierile se fac AICI, până pe 25 septembrie 2024. Prin TikTok Ad Awards, sunt celebrate cele mai de succes campanii de pe platformă, care au impresionat comunitatea prin...
Ce pot învăța antreprenorii din experiența politicienilor care au „rupt” pe TikTok, YouTube și alte platforme. Interviu cu Toma Grozăvescu, expert în marketing online Nicolae Ștefănuță, Diana Șoșoacă și Fidias Panayiotou nu împărtășesc aceleași idei politice, dar toți trei au intrat în Parlamentul European în urma unor campanii duse pe platformele online. Hai să vedem ce pot antreprenorii români să învețe din experiența candidaților din aceste alegeri, care au înțeles importanța internetului. Toma Grozăvescu este expert în marketing și...
Conectarea cu oamenii, o nouă provocare pentru vânzători și branduri (analiști) Aproape jumătate din consumatorii respondenți ai unui studiu (47%) susțin că sunt optimiști cu privire la viitor, în ciuda temerilor legate de creșterea costului vieții, de schimbările climatice și de tensiunile geopolitice, potrivit unui comunicat de presă transmis, marți, StartupCafe.ro. Consumatorii devin tot mai capabili în gestionarea perturbărilor. Astfel, 61% dintre respondenți declară că simt...
VIDEO: TOP reclame în România – „luptă crâncenă” între Ursus, Tuborg, 7Days, Cris-Tim și alte branduri prezente pe piața noastră Firma de cercetare de piață Kantar România a anunțat, miercuri, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, clasamentul celor mai bune reclame video, conform evaluărilor realizate de consumatori în 2022 și 2023. TOP „TV Kantar Creative Effectiveness Awards” – România, ediția 2024: 1. Câștigătorul acestei ediții este spotul „Ascultă ursul din tine și fă bine” (realizată de agenția...
9 din 10 români achiziționează lunar cel puțin un articol vestimentar. Câți cumpără online (studiu) 9 din 10 români cumpără lunar cel puțin un articol din categoria fashion, potrivit unui studiu care mai arată care este suma medie cheltuită pentru o sesiune de cumpărături. Față de 2022, 7 din 10 români consideră că în 2023 cheltuielile pentru articole fashion au crescut. Suma medie cheltuită pentru o sesiune de shopping este...