Așteptările românilor în an electoral: Brandurile ar trebui să încurajeze prezența la vot (studiu) Consumatorii români se așteaptă, în an electoral, ca brandurile să se implice în probleme ce țin de politici publice, dar vor ca acestea să rămână neutre din punct de vedere politic, arată un studiu. Românii se așteaptă ca brandurile să se implice în societate în probleme referitoare la educație, sănătate sau digitalizare, potrivit raportului Expus...
Înscrieri 2024: Eveniment despre antreprenoriat și social media, în București Pasionații de conținut digital și de antreprenoriat se pot înscrie la un eveniment dedicat afacerilor, care va avea loc în București, potrivit unui comunicat transmis, miercuri, StartupCafe.ro. Înscrierile se fac AICI. Participarea este gratuită. Tema ediției 63 a SocialPedia este „Antreprenoriat în 2024”. Evenimentul se va organiza pe 17 septembrie 2024, de la ora 18:30,...
Gigantul turc al comerțului online Trendyol anunță angajări și investiții în România Gigantul turc din business-ul de comerț online, Trendyol, își anunță marți, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, planurile de a deschide un sediu în București, precum și un depozit în România, pentru care va angaja circa 250 de persoane, atunci când va deveni operațional, în 2025. De asemenea, compania cu sediul în Istanbul, controlată acum de chinezii...
Tranzacție: Firma românească de marketing afiliat 2Performant vrea să cumpere platforma Profitshare cu 4 milioane lei Firma de tehnologie, soluții de marketing afiliat și comerț online din România 2Performant a anunțat că a încheiat un acord preliminar privind cumpărarea rețelelor de afiliere Profitshare din România și Bulgaria. Valoarea tranzacției ajunge la 4.307.000 lei și va fi plătită astfel: 55% în numerar, la momentul finalizării transferului liniilor de business Profitshare și 45%...
Cristiano Ronaldo și-a deschis canal de YouTube și a primit „butonul de aur” în prima zi. 1 milion abonați în 90 minute Faimosul fotbalist Cristiano Ronaldo și-a deschis canalul său oficial de YouTube și, în prima zi, a înregistrat cea mai rapidă creștere a unui canal de pe platformă, primind deja „butonul de aur”, premiu acordat creatorilor pentru pragul de 1 milion abonați. Anunțul a fost făcut de către Pedro Pina, directorul YouTube pe regiunea EMEA (Europa,...
Temu și Shein vs. magazine online românești. Soluții pentru antreprenori, în lupta cu coloșii chinezi care au „inundat” internetul Marile platforme chinezești de e-commerce Temu și Shein „inundă” internetul cu miliarde de dolari, bani investiți în reclame, în toată lumea, iar asta conduce la creșterea costurilor cu promovarea online și pentru micile magazine online românești. Experta în marketing online Mădălina Stănescu, fondatoarea agenției Optimized, are câteva sfaturi utile pentru antreprenorii din comunitatea StartupCafe, în...
Platforma Linktree cumpără un startup de planificare de postări pe rețelele sociale Linktree, platformă cunoscută de creatorii de conținut și din România, prin care se pot grupa mai multe link-uri într-un singur site, cumpără instrumentul de planificare social media Plann, potrivit TechCrunch. Suma pentru care Plann a fost cumpărată nu a fost dezvăluită publicului. În urma finalizării tranzacției, angajații Plann, inclusiv contractorii și fondatorul Christy Laurence, se...
Top cei mai cunoscuți influenceri români în 2024 (studiu) Selly și Dorian Popa ocupă primul loc în topul celor mai cunoscuți influenceri români în 2024, potrivit unui studiu realizat de o agenție de cercetare. Întrebați spontan ce influenceri cunosc, tinerii i-au menționat pe primul loc pe Selly, cu un total de 21% (un procent semnificativ mai mare în randul 18-25 de ani, 33%) și pe...
Top cele mai incluzive branduri la nivel global, în 2024. Google, pe primul loc Google, Amazon și Nike ocupă podiumul în topul brandurilor incluzive la nivel global, potrivit unui studiu realizat de Kantar, firmă de cercetare de piață. 3 din 4 consumatori menționează că elementele ce țin de diversitate și incluziune ale mărcilor influențează deciziile lor de cumpărare, conform studiului Brand Inclusion Index 2024, realizat de Kantar. Totodată, se...
Program gratuit de cursuri, cu oportunități de internship, pentru studenții și absolvenți români care vor job în publicitate Studenții și tinerii absolvenți din România care vor un job în publicitate pot participa la un program gratuit de cursuri în domeniu, cu oportunități de internship. Înscrierile la School of Big Ideas, Modulul Creativ, s-au deschis pe 15 iulie 2024 și se pot face AICI până pe 18 august. Proiectul este conceput ca un program...