România este o combinație de oportunități și provocări pentru antreprenori. Situația economică în flux permanent înseamnă că pentru a rezista și a se dezvolta o afacere trebuie să se adapteze rapid.
Dar ce se întâmplă când afacerile trec prin episoade consecutive de crize – pandemie, război, modificări fiscale, prețuri crescute? Ce poate face un antreprenor pentru a se asigura că afacerea lui continuă să crească?
În primul rând, trebuie să gândească altfel, să renunțe la prejudecăți și să aleagă investiții ce îi permit să jongleze cu un buget care trebuie să se întindă mai mult.
De exemplu: o afacere nu are nevoie de mobilier impresionant, „de revistă” – ci de alegeri inteligente ce îi permit să se bucure de mai mult cu mai puțin.
Are sens să investești în mobilier când este criză?
Birouri, scaune, dulapuri – dotarea echipei cu mobilier nou ergonomic și funcțional poate însemna până la 20% din bugetul unei firme, iar cifra poate ajunge și la câteva zeci de mii de euro dacă se dorește un refresh complet.
În contextul actual acest număr nu mai este fezabil. Antreprenorii doresc să păstreze lichiditățile și să evite investițiile care sunt pur estetice atunci când resursele pot fi alocate mai lucrativ.
Astfel decizia de a achiziționa mobilă pentru birou poate fi amânată până ce piesele existente pot deveni incomode pentru echipele de lucru creând un mediu dezorganizat sau chiar nesigur.
Alternativa? Gândire laterală: alegerea mobilierului office SH – opțiunea care oferă premium la prețuri accesibile indiferent de dimensiunile și necesitățile biroului.
Cum poți să treci criza cu bine – învățând de la germani
În Germania mobilierul office second hand nu este un compromis – este o alegere inteligentă.
Din motive economice și de mediu, întreprinderile germane, în special IMM-urile, dar și birourile mari tip corporate caută adesea alternative rentabile la mobilierul de birou nou, iar sectorul second-hand oferă soluții practice, funcționale și ergonomice fără a compromite calitatea – o alegere aliniată eficienței economice.
Acest trend începe să ”prindă” și pe piața din România unde achiziționarea mobilierului office SH de la producători de renume devine din ce în ce mai simplă, iar oferta din ce în ce mai variată convingând antreprenorii că premium nu trebuie să însemne scump.
Motivele pentru care germanii aleg mobila office SH
De la startup-uri care examinează fiecare investiție la firme deja experimentate care aleg sustenabil, motivele pentru care mobila office SH este prima alegere pentru germani sunt simple:
Reduceri de costuri fără compromis
Mobilierul de birou second-hand poate costa cu 30% până la 70% mai puțin decât piesele noi. Acest lucru permite antreprenorilor să mobileze un întreg birou cu un buget mai restrâns sau să aloce fonduri pentru alte domenii, cum ar fi personalul sau marketingul.
Mai important, multe piese second-hand provin de la mărci premium care au fost proiectate pentru fiabilitate - oferind calitate la o fracțiune din preț.
Sustenabilitate inclusă în preț
Alegerea mobilierului second hand reduce semnificativ resursele consumate. Mobilierul de birou este adeseori ”scos la pensie” deși este încă în stare bună. Optând pentru mobilier second-hand, afacerile își reduc amprenta de carbon și sprijină economia circulară. Este o decizie ecologică care reflectă valorile și angajamentul unei companii față de sustenabilitate.
Instalare și disponibilitate mai rapide
Spre deosebire de mobilierul nou, care poate avea termene lungi de livrare din cauza întârzierilor de producție sau de expediere, articolele second-hand sunt de obicei gata pentru livrare imediată. Acest lucru este util în special pentru întreprinderile nou-înființate care se mișcă rapid sau pentru companiile care trec printr-o expansiune rapidă.
Calitate ridicată la preț accesibil
Multe companii renunță la mobilierul de birou cu mult înainte de sfârșitul duratei sale de viață. Ca urmare, piețele second-hand oferă adesea scaune ergonomice de top, birouri rezistente și sisteme modulare bine întreținute de la mărci premium, ceea ce face posibilă echiparea biroului cu produse de calitate fără a cheltui prea mult.
Un furnizor pentru mobila office second hand
De peste 30 de ani Princemob Büro aduce mobilier de birou SH testat, solid, verificat, de calitate superioară, utilizat numai în cadrul birourilor din Germania și reintrat în uz din motive logistice, nu calitative.
Oferta Princemob Büro pune la dispoziția afacerilor din România birouri reglabile, scaune ergonomice de top și soluții de depozitare de la producători renumiți la nivel internațional pentru design, funcționalitate și fiabilitate (Ahrend, Ceka, Assmann, Wini, Koenig-Neurath, Sedus, Dauphin, Interstuhl, Bioswing, Steelcase, HAG).
Prețurile pentru un produs SH office SH pot fi până de 7 ori mai mici față de aceeași piesă nouă de la același producător și asta după doar câteva luni sau maxim câțiva ani de utilizare în Germania.
”Un birou nou este nou doar in prima zi, din a doua este SH! La Princemob Büro avem mobilier de top folosit doar pentru timp surprinzător de scurt”, ne-a declarat George Udriște, Director General al companiei. ”Second hand nu compromite imaginea unei firme – SH oferă acces antreprenorilor la mobilier fabricat în Germania, utilizat în Germania și pregătit pentru a-și îndeplini misiunea în continuare în birourile din România – mobilier perfect funcțional, imposibil de diferențiat de echivalentul nou.”
Pentru antreprenorii care doresc să economisească financiar – nu calitativ oferta Princemob Büro este disponibilă în cele două showroom-uri din Tunari și Cluj sau direct pe site www.princemob.ro.
Articol susținut de princemob.ro