Firmele din România pot depune pe internet, prin intermediul Spațiului Privat Virtual, documentele aferente procesului de solicitare și atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale, a anunțat, miercuri, Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF), într-un comunicat remis StartupCafe.ro.
Astfel, prin intermediul Spațiului Privat Virtual, utilizatorii aparatelor de marcat electronice fiscale pot:
- depune "Cererea de atribuire a numărului de ordine din Registrul de evidență a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate în județ/municipiul București sau a numărului unic de identificare din aplicația informatică a Agenției Naționale de Administrare Fiscală" - Formular C 801 și
- pot primi "Certificatul de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale".
Formularul C 801 este disponibil pe site-ul www.anaf.ro la rubrica Servicii Online - Declarații Electronice. Informații despre completarea și transmiterea cererii, respectiv documentele care trebuie atașate, se regăsesc în Ghidul publicat pe site-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, în cadrul secțiunii Servicii Online/"Aparate de marcat electronice fiscale (case de marcat)" sau pot fi obținute telefonic, apelând Serviciul central de asistență telefonică a contribuabililor - Call-center la nr. de telefon (+4).031.403.91.60.
”ANAF sfătuiește contribuabilii să depună formularul C 801 din timp, pentru a evita aglomerarea din ultimele zile”, menționează sursa citată.
Pentru nedotarea cu aparatele de marcat definite la art. 3 alin (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/1999, ANAF va aplica sancțiuni contribuabililor mari și mijlocii, începând cu data de 1 septembrie, și contribuabililor mici, începand cu 1 noiembrie 2018.
Cerere Case Marcat by claus_44 on Scribd