YouTube explică strategiile pentru reducerea dezinformării și promovarea surselor de încredere YouTube este o platformă publică, unde oricine poate încărca conținut video și îl poate împărtăși cu toată lumea. Această deschidere oferă oportunități nelimitate, dar și provocări. De aceea, YouTube depune eforturi constante pentru a găsi un echilibru între exprimarea creativității și protejarea comunității de conținut dăunător, arată reprezentanţii Google. Regulile pe YouTube sunt definite de...
Mesajul Simonei Halep, de 1 Decembrie, a ajuns la peste 10 milioane de persoane, în Europa De 1 Decembrie – şi nu numai – Banca Transilvania şi Simona Halep au lansat un mesaj comun difuzat internațional, în special în țările cu comunități mari de români, prin intermediul unei campanii multimedia de anvergură, derulată la televiziuni din România, Italia şi Spania, precum şi în social media. În cadrul campaniei s-au difuzat clipuri...
Ce influențează loialitatea față de un brand Opt din zece consumatori (83%) consideră că încrederea este primul factor emoțional care influențează loialitatea față de un brand, conform unui studiu Deloitte. Mai mult, factorii emoționali sunt cei care determină loialitatea față de un brand, în timp ce factorii raționali joacă un rol important în decizia consumatorilor de a începe și de a încheia...
Country Manager Google România: Peste jumătate din firmele româneşti nu au site. Cum stăm la capitolul digitalizare şi export România se află în coada clasamentului în rândul statelor Uniunii Europene în materie de digitalizare şi export când vine vorba de firmele mici şi mijlocii. „Majoritate firmelor româneşti consideră că după ce au folosit instrumentele online pentru export şi-au deschis o lume noua şi că văd altfel oportunitatea de a face afaceri”, spune Elisabeta Moraru,...
Ce schimbări aduce directiva UE care democratizează piaţa de servicii financiar-bancare (PSD2) în comerţul online Directiva PSD 2 transformă modul în care se va efectua plata cumpărăturilor online. Transpusă în legislația națională prin Legea nr. 209/2019 privind serviciile de plată, care a fost promulgată recent, directiva instituie măsuri mult mai stricte de securitate pentru efectuarea plăților online, acestea fiind cunoscute în jargonul de specialitate drept „SCA” („Strong Customer Authentication” –...
Ziua Națională: Simona Halep îi îndeamnă pe străini să le ureze românilor „La mulți ani!” de 1 Decembrie 2019 Banca Transilvania a lansat vineri o campanie inedită: în clipuri de jumătate de minut fiecare, starul internațional Simona Halep îi îndeamnă pe străini să le ureze românilor pe care îi cunosc „La mulți ani!” de Ziua Națională a României, care este sărbătorită duminică, 1 Decembrie. Datorită notorietății tenismenei românce, mesajul va ajunge în țările în...
Românii, ultimii în UE la cumpărăturile online, dar în urcare. Ce cumpărăm de pe net Românii sunt pe ultimul loc în Uniunea Europeană la ponderea celor care fac cumpărături online, dar procentajul este în creștere în perioada 2007-2017, relevă datele publicate vineri de Eurostat, care arată și ce preferăm să achiziționăm de pe internet. 20% dintre românii cu vârste între 16 și 74 de ani au cumpărat ceva de pe...
LEGO ironizează Tesla și prezintă propriul model de Cybertruck „care nu poate fi spart” Filiala australiană a producătorului de jucării LEGO a ironizat noul model de mașină lansat recent de Tesla ― Cybertruck ― prezentând propriului concept „care nu poate fi spart”. Tesla a avut parte de un incident neprevăzut la lansarea vehiculului Cybertruck. Geamurile acestuia s-au spart, incident care a dus inclusiv la scăderea prețului acțiunilor companiei, scrie CNN, citat de...
Un furnizor de soluţii eCommerce, prezent şi în România, primeşte o investiţie de 140 milioane dolari de la SoftBank VTEX, furnizor global al platformei unificate de comerț cu operațiuni în 28 de țări, a atras o rundă de investiții de 140 de milioane de dolari de la fondul SoftBank, din America Latină, în colaborare cu Gávea Investimentos și Constellation Asset Management. Compania este prezentă de doi ani şi pe piaţa din România Cu ajutorul...
Banca Transilvania, premiată de un juriu internațional Cea mai mare bancă din România, Banca Transilvania, a primit premiul Silver PR Award pentru comunicarea externă și internă în cadrul integrării Bancpost în Grupul Financiar BT. Integrarea a fost cel mai ambițios program al băncii in 2018, care s-a finalizat cu fuziunea din 31 decembrie 2018. Premiul vine în urma înscrierii într-o competiție la...