Un nou instrument Google ajută artiștii să stabilească mai bine prețul biletelor Artiștii vor putea să-și stabilească mai eficient prețurile la bilete și să decidă unde să organizeze concertele, în funcție de cerere, printr-un nou instrument, denumit DEMAND, realizat de laborartorul Google, Area 120. DEMAND este un instrument de analiză de date prin care artiștii pot evalua mai ușor interesul publicului, în funcție de volumul căutărilor pe...
Românii au cheltuit la cumpărăturile online cu 20% mai mult în 2019 decât în 2018 (patronat) Un patronat de magazine online românești susține că în România consumatorii au cheltuit cu 20% mai mult la cumpărăturile online îmn anul 2019 față de anul 2018. Potrivit estimărilor ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online), sectorul de e-commerce a depășit pragul de 4,3 miliarde de euro la finalul anului 2019, cu 20-22% mai mult decât...
Pinterest introduce posibilitatea de a „încerca” rujuri online Platforma social media cu imagini Pinterest a lansat, marți, o opțiune de comerț online, prin care femeile pot „încerca” online rujuri de la mari branduri de cosmetice, prin intermediul unei tehnologii de realitate augmentată. Opțiunea „Try On” este disponibilă momentan doar în SUA, cu aplicația Pinterest de pe telefoane cu sistem de operare Android, precum...
Fashion Days a trecut pe profit după 4 ani de când a fost preluat de eMag Magazinul online de haine și accesorii Fashion Days, înființat în 2008 și cumpărat de eMag în 2015, a anunțat marți că a trecut pentru prima dată pe profit, în ultimele 6 luni ale anului 2019. „Îmbunătățirea serviciilor de livrare și stocul ofertant au dus la creșterea numărului de comenzi și a valorii medii a coșului...
„Stories” pe Spotify: Aplicația permite influencerilor să posteze imagini care se șterg automat Spotify testează funcția Stories, care va permite influencerilor să posteze elemente video în playlisturile publice. După modelul implementat de Snapchat, adoptat apoi și de alte platforme precum Instagram, Facebook, WhatsApp sau YouTube, Stories sunt fotografii şi videoclipuri prezentate într-un format slideshow, care se șterg automat după un anumit timp. Primul influencer care a testat funcția este...
Serviciile de relaţii cu clienţii, considerate cel mai important aspect din experiența de consumator de 85% dintre clienții magazinelor de fashion Circa 85% dintre clienții magazinelor de fashion consideră că asistența și suportul oferite consumatorilor sunt cele mai importante aspecte în alegerea unui brand, arată studiul unei companii de IT. Un alt diferențiator puternic pentru branduri îl reprezintă promoțiile personalizate. Sondajul a fost realizat de compania de tehnologie SAP și Qualtrics, companie de experience management achiziționată...
Top tendințe în eCommerce, în 2020 Impactul tehnologiei este în creștere, dar companiile rămân destul de conservatoare în 2020, urmărind să cumpere în principal instrumente și aplicații software pentru eCommerce deja testate. Vestea bună este că bugetele alocate pentru zona de comerț digital sunt în creștere, arată un raport al 2Checkout. 2Checkout, furnizorul de soluții de monetizare pentru companii ce acționează...
O aplicație românească optimizează livrările curierilor cu ajutorul inteligenţei artificiale Doi antreprenori români au dezvoltat o aplicaţie care să identifice cel mai bun curier dintr-o anumită zonă, pentru a eficientiza timpul de livrare și pentru a micșora rata de refuz a coletelor. Iată cum funcţionează acestă platformă. FamShop.ro este o platformă românească de eCommerce, care funcţionează în cloud, dezvoltată de la zero de antreprenorii Florin...
VIDEO plin de inspirație: Simona Halep la antrenament, pentru Australian Open 2020 Cei de la Banca Transilvania au făcut un clip cu Simona Halep în timp ce se pregătește pentru Australian Open, primul turneu Grand Slam al anului 2020, care va avea loc în perioada 20 ianuarie – 2 februarie. După ce în urmă cu o săptămână a difuzat un spot publicitar cu fotbalistul Lionel Messi, Banca...
Facebook şi eBay se angajează să gestioneze mai bine recenziile false Facebook și eBay au promis să identifice, să verifice și să ia măsuri în cazul recenziilor false și înșelătoare, potrivit Consiliului Concurenţei din Marea Britanie, care a făcut în mai multe rânduri presiune asupra celor două platfome în ceea ce priveşte review-urile false, scrie Reuters. Recenziile cumpărătorilor sunt un aspect foarte important pentru comerţul online,...