LEGO ironizează Tesla și prezintă propriul model de Cybertruck „care nu poate fi spart” Filiala australiană a producătorului de jucării LEGO a ironizat noul model de mașină lansat recent de Tesla ― Cybertruck ― prezentând propriului concept „care nu poate fi spart”. Tesla a avut parte de un incident neprevăzut la lansarea vehiculului Cybertruck. Geamurile acestuia s-au spart, incident care a dus inclusiv la scăderea prețului acțiunilor companiei, scrie CNN, citat de...
Un furnizor de soluţii eCommerce, prezent şi în România, primeşte o investiţie de 140 milioane dolari de la SoftBank VTEX, furnizor global al platformei unificate de comerț cu operațiuni în 28 de țări, a atras o rundă de investiții de 140 de milioane de dolari de la fondul SoftBank, din America Latină, în colaborare cu Gávea Investimentos și Constellation Asset Management. Compania este prezentă de doi ani şi pe piaţa din România Cu ajutorul...
Banca Transilvania, premiată de un juriu internațional Cea mai mare bancă din România, Banca Transilvania, a primit premiul Silver PR Award pentru comunicarea externă și internă în cadrul integrării Bancpost în Grupul Financiar BT. Integrarea a fost cel mai ambițios program al băncii in 2018, care s-a finalizat cu fuziunea din 31 decembrie 2018. Premiul vine în urma înscrierii într-o competiție la...
Netopia: Românii au cumpărat online cu cardul de Black Friday 2019 mai mult decât în ediția de anul trecut În ziua de 15 noiembrie, când majoritatea comercianților parteneri au derulat campania promoțională Black Friday 2019, numărul tranzacțiilor online cu cardul a crescut cu circa 90% comparativ cu ediția de anul trecut, arată datele procesatorului de plăți electronice Netopia Payments, citat de Mediafax. Suma medie cheltuită online cu cardul în ediția din acest an a...
Black Weekend 2019: Românii au cheltuit online peste 245 de milioane de lei. Topul tranzacțiilor din weekendul reducerilor În weekendul reducerilor (15 – 17 noiembrie), românii au cumpărat și plătit online de peste 245 de milioane de lei, în creștere cu 24% în comparație cu 2018. Luând în considerare atât comenzile plătite online, cât și cele cu numerar la livrare, românii au cheltuit peste 1,2 miliarde de lei, conform procesatorului de plăţi PayU...
Black Friday 2019: Ce au cumpărat românii şi câţi bani au cheltuit Cumpărăturilor online de pe mobile au crescut semnificativ în comparaţie cu cele de pe desktop cu ocazia Black Friday 2019. De asemenea, românii au manifestat o preferință peste medie pentru produsele de fashion și articole pentru copii, în ceea ce privește cumpărăturile online de pe mobile cu ocazia perioadei de reduceri de anul acesta, arată...
Afaceri online, pe aplicația TikTok Rețeaua socială TikTok, pe care se postează clipuri foarte scurte, a început să ofere creatorilor de conținut o nouă posibilitate de a câștiga bani: social commerce – comerț online prin rețele sociale. Un antreprenor care face marketing online pe TikTok încă de la înființarea aplicației, din anul 2016, Fabian Bern, a observat că utilizatorii pot...
GRAFICE Black Friday 2019: Mai multe cumpărături online de pe mobil. Cele mai căutate produse 2019 este primul an în care, de Black Friday, cumpărăturile pe mobil le vor surclasa pe cele de pe desktop, arată datele unei companii de performance marketing. Comanda medie este însă în continuare mai mică pe mobil decât pe desktop. O analiză realizată de 2Performant Network arată că Mobile-ul crește constant în preferințele de cumpărături...
Black Friday 2019: Banca Transilvania vine cu cele mai ieftine împrumuturi din oferta sa, pe 15 noiembrie Prin campania de shopping bancar online BANK Friday, Banca Transilvania vine cu cele mai ieftine împrumuturi din oferta sa. Aceasta are loc vineri, în 15 noiembrie, în intervalul orar 9.00 – 23.59. Clienții pot lua un astfel de împrumut pentru destinații dintre cele mai diverse: amenajarea locuinței, achiziționare autoturism, alte proiecte personale. BT vine cu...
Magazinele online se aşteaptă ca vânzările de Black Friday să crească cu 20% anul acesta Cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, Black Friday, va aduce o creștere cu 20% a achizițiilor realizate online potrivit estimărilor magazinelor parte din ARMO. Pe lângă produsele tradiționale electronice și electrocasnice, anul acesta vor crește mult produsele de mobilier și decorațiuni, jucăriile și produsele pentru copii și segmentul fashion. „Black Friday este un...