Agenția românească de marketing online Canopy cumpără un studio de producţie video din Moldova Canopy, agenţie românească de marketing online cu focus pe Pay Per Click, a achiziționat Umbrela Studio, un studio de producție grafică și video din Republica Moldova. Preluarea marchează extinderea serviciilor agenției cu producție de animație video, un segment în creștere accelerată care și-a dovedit deja eficiența prin rezultatele generate brandurilor din întreaga lume. În toate...
Ce măsuri iau comercianții online și firmele de curierat în criza coronavirusului Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) și Asociația Operatorilor de Curierat din România (AOCR) dau asigurări că atât comercianții online, cât și companiile de curierat membre ale celor două asociații au luat toate măsurile necesare pentru ca întregul flux logistic și de livrare aferent unei achiziții online să se desfășoare în condiții sigure, de igienă...
Ce pot face magazinele online şi retailerii din România să evite criza economică de după COVID-19 Companiile de producție sau retailerii și comercianții dependenți de materia primă sau produsele finite cu proveniență China sunt cei mai afectați de situația provocată de COVID-19. Însă, pentru importatorii cu experiență, schimbările provocate de pandemie nu ar trebui să fie atât de dure, dat fiind faptul că aceștia plasează comenzile încă de la finalul lui...
YouTube va permite unor canale monetizarea clipurilor despre coronavirusul COVID-19 Platforma video YouTube a anunțat miercuri că va pemite unor canale și creatori de conținut să câștige bani prin monetizarea unor clipuri care au ca temă coronavirusul COVID-19, pentru care Organizația Mondială a Sănătății (WHO) a confirmat pandemia. Astfel, pentru a susține realizarea și distribuirea de informații de calitate și corecte despre coronavirusul COVID-2019, YouTube...
Cum îți promovezi startup-ul: 8 sfaturi utile pentru prezența pe platformele de social media Prezența pe platformele de social media devine o parte tot mai importantă a operațiunilor startup-urilor aflate la început de drum. De la alegerea canalelor potrivite, până la stabilirea obiectivelor și măsurarea impactului, există multe lucruri pe care trebuie să te gândești atunci când plănuiești modul în care te îți prezinți afacerea pe rețelele de socializare....
Google trece la indexarea mobile first pentru tot net-ul, din septembrie 2020 Google va extinde indexarea mobile first pentru tot conținutul de pe Internet pe care crawler-ele îl urmăresc atunci când vizitează website-urile. Indexarea mobile first pentru toate site-urile va începe din septembrie 2020. Extinderea indexării mobile first la toate site-urile și paginile vizibile public pe internet confirmă că dispozitivele mobile sunt covârșitor utilizate la navigare iar...
Valoarea tranzacțiilor cu cardurile de credit s-a dublat în 4 ani Valoarea și numărul tranzacţiilor de plată cu cardurile de credit emise de prestatorii de servicii de plată rezidenţi s-au dublat, în ultimii patru ani, potrivit analizei datelor statistice publicate de Banca Națională a României la finele anului 2019. Numărul tranzacțiilor de plată cu cardurile de credit a ajuns la peste 22 milioane în decembrie 2019,...
Ce cumpără românii în online de când sunt îngrijoraţi de coronavirus. Ce recomandări au cei care livrează mâncare Măştile medicale sunt la mare căutare pe eMAG, arată retailerul online, în rest tot smartwatch-urile, telefoanele smart şi scutecele au rămas cele mai căutate produse. Însă, un magazin de ochelari spune că sunt tot mai muţi clienţi care le cer ochelari care să-i protejeze de coronavirus. Serviciul de livrare mâncare foodpanda vine cu cerinţe speciale...
5 to go, după „declarația de dragoste” pentru Starbucks: Nu ne-am așteptat la un răspuns, cu toate ca ne-am dorit unul Lanțul românesc de cafenele 5 to go a atras 5.700 de like-uri și alte reacții la o postare pe Facebook în care „trolează” din nou gigantul american Starbucks. Inspirată de postarea Burger King vs. McDonald’s și KFC, de Valentine’s Day, campania celor de la 5 to go a început de Dragobete și va acoperi și...
Facebook blochează reclamele înşelătoare legate de coronavirus Facebook a anunţat că va interzice şi va şterge reclamele care promit leacuri pentru infecţia cu coronavirus, dar şi pe cele care ar putea crea panică nejustificat în rândul populaţiei, scrie Reuters. Anunţul vine în contextul în care reţeaua de socializare se confruntă cu tot mai multe acuzaţii şi chiar sancţiuni din partea unor autorităţi...