Cursuri Google de marketing digital pentru români. Înscrieri până pe 12 aprilie Antreprenorii români și practicienii în promovarea pe internet se pot înscrie, până pe 12 aprilie 2020, la un training online, gratuit, oferit de Google, axat pe performance marketing. Performance Marketing Masterclass este un program de training în performance marketing nișat, concentrat pe produsele: Google Ads Search, Google Ads Display, Google Ads Video, Google Shopping Ads....
Cineva și-a și înregistrat domeniul de internet „certificate urgență” Nu începuse eliberarea certificatelor de situație de urgență (CSU), necesare firmelor afectate de criza coronavirus COVID-19, atunci când cineva și-a și rezervat domeniul de pagină web certificate-urgenta.ro . Societatea de avocați Boboc & Asociații a înregistrat la RoTLD domeniul de internet certificate-urgență.ro încă din 27 martie 2020, la 2 zile după ce Ministerul Economiei a...
Telefoane second hand recondiționate – nou magazin online românesc Un nou magazin online românesc vinde, începând de luni, telefoane second hand recondiționate, din gamele superioare, și spune că are prețuri cu 50% mai mici, în medie, decât ale acelorași modele noi. Startup-ul românesc Fenix.eco este specializat pe telefoane SH și are acum disponibile peste 20 de modele de smartphone-uri recondiționate, potrivit unui comunicat remis...
Criptomoneda Libra, propusă de Facebook, versus monedele electronice ale băncilor centrale – la un festival online româno-elvețian Experți elvețieni în politici monetare vor face o comparație între criptomoneda plănuită de Facebook, Libra, și monedele electronice ale băncilor centrale, la un festival româno-elvețian care se va desfășura online anul acesta, din cauza pandemiei coronavirus COVID-19. În perioada 1-3 aprilie 2020, se va desfășura online cea de a VI-a ediție a Festivalului Internațional de...
Google lansează un hub pentru învățarea la distanță în România Google lansează o platformă dedicată învățării la distanță, un hub de informații și unelte menite să ajute profesorii pe perioada crizei cauzate de virusul COVID-19. Aceasta se găsește la adresa events.withgoogle.com/g-suite-for-education-ro/ și oferă resurse în limba română necesare profesorilor pentru a se instrui în utilizarea pachetului G Suite for Education, pentru a se conecta cu...
Cum îți promovezi afacerea și vânzările în vreme de criză. 9 recomandări de la un specialist PPC Cum se pot adapta afacerile mai ales cele cu prezență online în perioada crizei coronavirus? Cum pot fi mai aproape de clienți și ce mai pot face pentru reducerea impactului crizei asupra vânzărilor? Am stat de vorbă cu antreprenorul Dragoș Smeu, fondatorul agenției de promovare online Maveriks, partener certificat Google care a pregătit pentru antreprenori...
Servicii SEO: Cum să îți salvezi business-ul pe timp de criză? Cu o criză economică vizibilă și o imposibilitate de a-și mai desfășura activitatea, tot mai multe business-uri sunt puse în fața unui viitor incert. “Cum să păstrez un flux constant de vânzări?”, “Cum voi pune înapoi business-ul pe picioare după ce ieșim din această situație?” – acestea sunt întrebările care nu le dau pace managerilor...
Plăţile online, blocate pentru zeci de companii care comercializează produse în condiții neconforme În urma verificării solicitărilor primite în ultimele două săptămâni, unul dintre cei mai mari procesatori de plăți electronice din România anunţă că a refuzat înregistrarea în platforma de plăți online a zeci de comercianți neautorizați sau care vând în condiții suspecte produse la mare căutare în contextul pandemiei de coronavirus. Potrivit NETOPIA Payments, numărul magazinelor...
Fashion Days preia stocuri de haine de la magazine fizice și le vinde online, în contextul coronavirus COVID-19 Magazinul online Fashion Days, deținut de eMag, a propus joi un parteneriat prin care retailerul eCommerce să preia stocuri de la magazinele convenționale (fizice) de haine și să le vândă pe interent, prin tot apartul său logistic. Și magazinul online de mobiă Vivre s-a oferit să listeze pe site-ul său produse ale unor magazine offline,...
Sfaturi SEO: Ce pot face firmele românești să nu dispară de pe Google în perioada crizei coronavirus Activitatea de SEO (Search Engine Optimization), cunoscută și drept „optimizare SEO”, trebuie privită ca o cursă nesfârșită de maraton. Toți aleargă după poziții fruntașe în Google, pentru a fi găsiți de clienții lor pe cât mai multe cuvinte de căutare. Iată o serie de recomandări și sfaturi pentru afacerile forțate să-și oprească activitatea în această...