„Stories” pe Spotify: Aplicația permite influencerilor să posteze imagini care se șterg automat Spotify testează funcția Stories, care va permite influencerilor să posteze elemente video în playlisturile publice. După modelul implementat de Snapchat, adoptat apoi și de alte platforme precum Instagram, Facebook, WhatsApp sau YouTube, Stories sunt fotografii şi videoclipuri prezentate într-un format slideshow, care se șterg automat după un anumit timp. Primul influencer care a testat funcția este...
Serviciile de relaţii cu clienţii, considerate cel mai important aspect din experiența de consumator de 85% dintre clienții magazinelor de fashion Circa 85% dintre clienții magazinelor de fashion consideră că asistența și suportul oferite consumatorilor sunt cele mai importante aspecte în alegerea unui brand, arată studiul unei companii de IT. Un alt diferențiator puternic pentru branduri îl reprezintă promoțiile personalizate. Sondajul a fost realizat de compania de tehnologie SAP și Qualtrics, companie de experience management achiziționată...
Top tendințe în eCommerce, în 2020 Impactul tehnologiei este în creștere, dar companiile rămân destul de conservatoare în 2020, urmărind să cumpere în principal instrumente și aplicații software pentru eCommerce deja testate. Vestea bună este că bugetele alocate pentru zona de comerț digital sunt în creștere, arată un raport al 2Checkout. 2Checkout, furnizorul de soluții de monetizare pentru companii ce acționează...
O aplicație românească optimizează livrările curierilor cu ajutorul inteligenţei artificiale Doi antreprenori români au dezvoltat o aplicaţie care să identifice cel mai bun curier dintr-o anumită zonă, pentru a eficientiza timpul de livrare și pentru a micșora rata de refuz a coletelor. Iată cum funcţionează acestă platformă. FamShop.ro este o platformă românească de eCommerce, care funcţionează în cloud, dezvoltată de la zero de antreprenorii Florin...
VIDEO plin de inspirație: Simona Halep la antrenament, pentru Australian Open 2020 Cei de la Banca Transilvania au făcut un clip cu Simona Halep în timp ce se pregătește pentru Australian Open, primul turneu Grand Slam al anului 2020, care va avea loc în perioada 20 ianuarie – 2 februarie. După ce în urmă cu o săptămână a difuzat un spot publicitar cu fotbalistul Lionel Messi, Banca...
Facebook şi eBay se angajează să gestioneze mai bine recenziile false Facebook și eBay au promis să identifice, să verifice și să ia măsuri în cazul recenziilor false și înșelătoare, potrivit Consiliului Concurenţei din Marea Britanie, care a făcut în mai multe rânduri presiune asupra celor două platfome în ceea ce priveşte review-urile false, scrie Reuters. Recenziile cumpărătorilor sunt un aspect foarte important pentru comerţul online,...
eMAG introduce noi taxe de livrare Retailerul online eMAG a introdus de la finalul anului trecut taxe de livrare şi pentru produsele ridicate de clienţi direct din showroom-urile companiei sau din dulapurile de livrare easybox. În cazul plăţilor la livrare / ridicare din showroom, se va aplica o taxă în valoare de 5 lei pentru toate produsele sub 1.500 lei. Aceeaşi...
Noi reguli UE pentru protecţia consumatorilor: Sunt vizate în special magazinele online De săptămâna aceasta au intrat în vigoare noi norme UE care vizează o mai bună aplicare și modernizare a normelor actuale privind protecția consumatorilor, în conformitate cu evoluțiile digitale. Printre altele, acestea impun o mai mare transparență a piețelor online: va deveni mai clar dacă produsele sunt vândute de un comerciant sau de o persoană...
VIDEO Lionel Messi apare într-o reclamă pentru Banca Transilvania Jucătorul Barcelonei ― Lionel Messi ― a filmat un spot publicitar în care promovează Banca Transilvania și Mastercard. În spotul publicitar, deţinătorul a şase Baloane de Aur face cumpărături, online și offline, pe care le plătește cu un card al băncii românești. „Poate nu ați crezut, dar e pe bune. ☺️ Messi și-a luat STAR Card de la...
YouTube schimbă regulile pentru videoclipurile destinate copiilor YouTube schimbă regulile pentru videoclipurile de pe platformă destinate copiilor. Compania nu va mai difuza anunțuri personalizate, iar unele funcții – printre care comentariile – nu vor fi disponibile în materialele video clasificate ca fiind destinate copiilor. Mai precis, modificările prevăd că toți creatorii vor avea obligația să-și marcheze conținutul ca fiind sau nu destinat...