eMAG introduce noi taxe de livrare Retailerul online eMAG a introdus de la finalul anului trecut taxe de livrare şi pentru produsele ridicate de clienţi direct din showroom-urile companiei sau din dulapurile de livrare easybox. În cazul plăţilor la livrare / ridicare din showroom, se va aplica o taxă în valoare de 5 lei pentru toate produsele sub 1.500 lei. Aceeaşi...
Noi reguli UE pentru protecţia consumatorilor: Sunt vizate în special magazinele online De săptămâna aceasta au intrat în vigoare noi norme UE care vizează o mai bună aplicare și modernizare a normelor actuale privind protecția consumatorilor, în conformitate cu evoluțiile digitale. Printre altele, acestea impun o mai mare transparență a piețelor online: va deveni mai clar dacă produsele sunt vândute de un comerciant sau de o persoană...
VIDEO Lionel Messi apare într-o reclamă pentru Banca Transilvania Jucătorul Barcelonei ― Lionel Messi ― a filmat un spot publicitar în care promovează Banca Transilvania și Mastercard. În spotul publicitar, deţinătorul a şase Baloane de Aur face cumpărături, online și offline, pe care le plătește cu un card al băncii românești. „Poate nu ați crezut, dar e pe bune. ☺️ Messi și-a luat STAR Card de la...
YouTube schimbă regulile pentru videoclipurile destinate copiilor YouTube schimbă regulile pentru videoclipurile de pe platformă destinate copiilor. Compania nu va mai difuza anunțuri personalizate, iar unele funcții – printre care comentariile – nu vor fi disponibile în materialele video clasificate ca fiind destinate copiilor. Mai precis, modificările prevăd că toți creatorii vor avea obligația să-și marcheze conținutul ca fiind sau nu destinat...
Startup-ul care plasează reclame în spațiile goale din filmele de pe Netflix sau HBO Go Serviciile de streaming video precum HBO Go, Netflix sau Amazon Prime Video au date despre preferințele și brandurile favorite ale utilizatorilor săi și caută noi modalități de a le utiliza pentru a obține venituri. Startup-ul Mirriad a dezvoltat o modalitate prin care aceste platforme pot plasa reclame în filme și emisiuni TV. Mirriad folosește inteligența...
Samsung Galaxy S11 sau S20? Compania schimbă numele următorului model de smartphone În ciuda zvonurilor cu privire la următorul model de telefon din gama Galaxy S, presa internațională scrie că Samsung va numi noul smartphone Galaxy S20 — pentru a marca anul 2020. Noul model va fi lansat pe 11 februarie, la San Fracisco, odată cu un nou model de smartphone pliabil. Potrivit The Korea Times, Galaxy...
Spotify interzice reclamele politice pe platforma sa Reprezentanții platformei de streaming de muzică Spotify au anunțat că startup-ul va întrerupe promovarea reclamelor politice pe platforma sa, de la începutul anului 2020. Reprezentanții serviciului de streaming de muzică, care are aproximativ 141 de milioane de utilizatori, au declarat că suspendarea promovării reclamelor politice se va aplica și la podcast-urile originale și exclusive ale Spotify, scrie...
Un site al Ministerului Fondurilor Europene trimitea „clienți” unor magazine online de haine și pantofi Vechiul site al Ministerului Fondurilor Europene (MFE), disponibil în continuare și administrat de instituție, a afișat recent, pe lângă conținutul oficial, și linkuri către site-uri străine cu profil de magazin online aparent, dar între timp situația a fost remediată. Luna aceasta, cine a intrat pe site-ul vechi al MFE, www.fonduri-ue.ro , pe lângă informații oficiale...
10 tendințe pentru marketingul digital, în 2020, de la șefi de marketing și publicitate digitală din Google Ce schimbări vor fi vizibile în comportamentele consumatorilor care sunt noile tehnologii și tendințe cu potențial disruptiv în marketing pentru 2020? Iată 10 previziuni ale unor executivi de top în marketing și publicitate de la Google adunate de Zarina de Ruiter redactor șef Think with Google EMEA. 1.Formatele video scurte. Foarte scurte! Durata de atenție...
Firmele de bunuri de lux investesc puternic în marketing digital Companiile de bunuri de lux investesc puternic în marketing digital, inclusiv în platformele de socializare, și se concentrează pe inteligența artificială și big data pentru a-și consolida relația cu clienții, potrivit celui mai recent studiu Deloitte. Studiul este rezultatul unei analize globale a bunurilor de lux pentru uz personal și ia în considerare rapoartele anuale...