Investiții de 5,3 milioane euro în aplicația de livrări tazz by eMAG, în 2020 Aplicația de livrări tazz by eMAG, deținută majoritar de compania românească de comerț online, a făcut investiții de 26 de milioane de lei (circa 5,3 milioane de euro) în anul 2020, potrivit unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro. tazz by eMAG este fosta EuCeMananc, o platformă online de livrări lansată în anul 2014, la Timișoara, de...
Ce magazine online de cărți au cea mai activă prezență digitală. Studiu e-commerce Romania, 2021. Comerțul electronic cu cărți este o categorie de comerț digital în care sunt prezente doar magazine online românești. Potrivit studiului InsightOut 2021 care analizează magazinele de e-commerce cu cea mai activă și matură prezență digitală din Romania lideri în comerțul electronic de carte sunt Elefant.ro și Libris.ro. Principalele constatări ale studiului InsightOut 2021, pentru România...
IMM în Online – IT la Cheie sprijină firmele mici și mijlocii să-și facă site-uri și magazine online. Furnizorii sunt absolvenți ai cursurilor Generația Tech IMM-urile care caută soluții pentru site-uri, magazine online, reclame video de promovare sau pagini de Facebook Business pot lucra cu tineri absolvenți ai cursurilor Generația Tech prin programul comun IMM în Online – IT la Cheie. Programul IMM Online facilitează legătura cu specialiști în diferite domenii dar și cu tineri absolvenți ai cursurilor de digitalizare...
Ce diferențiază cele mai active magazine online din Romania. Studiu e-commerce despre Lideri, Challengeri, Inovatori, Conservatori, în 2021 Ce diferențiază cele mai active magazine din comerțul online românesc? Cum arată, ce instrumente de marketing folosesc și cum le utilizează Liderii, Challengerii, Inovatorii, Conservatorii din e-commerce, în 2021. Sunt întrebări la care caută să răspundă un studiu realizat de un startup românesc de Data Science și Inteligență Artificială din Timișoara. Tudor Goicea și Vlad...
Se lansează TikTok for Business în România TikTok, rețeaua socială bazată pe clipuri video foarte scurte, anunță miercuri, că lansează și în România TikTok for Business, un instrument de publicitate pentru firme. Compania chineză spune că serviciul său de promovare online „susține brandurile, specialiștii în publicitate și IMM-urile în eforturile lor de a-și dezvolta prezența pe TikTok și pentru a-și crește nivelul...
Comerț online şi recrutare pe TikTok, în pregătire TikTok calcă pe urmele Facebook şi începe să-şi doteze reţeaua socială cu funcţii adiacente, printre care una de comerţ electronic şi alta de recrutare a angajaţilor – relatează News.ro. ByteDance, compania chineză care deţine TikTok, a început colaborarea cu mai multe branduri din Europa, pentru a testa o funcţie de comerţ electronic, prin care companiile...
eBay intră în comerțul cu NFT Platforma internațională de comerț online eBay a anunțat oficial că va începe să listeze la vânzare și NFT-uri, bunuri digitale unice, care stârnesc interesul unor colecționari dornici să plătească pentru astfel de „obiecte” virtuale, cărora le este atribuită o anumită valoare în piață. „Astăzi actualizăm politica eBay pentru a include vânzarea de NFT-uri. Pe termen...
54% din cumpărăturile online, efectuate pe mobil, în anul 2021 (studiu) Până la final de 2021, vânzările prin comerțul mobil sunt așteptate să reprezinte 54% din totalul vânzărilor online, relevă un studiu lansat de o companie de marketing care vinde serviciile unor platforme ca Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat. Compania de marketing Httpool, a lansat marți lucrarea „All of the Colours of Mobile Advertising 2021”. Principalele informații:...
Se pot face bani din „bacșișuri” pe Twitter – opțiunea Tip Jar Twitter a lansat o opțiune prin care utilizatorii care postează mesaje interesante pe rețeaua socială pot primi bani sub formă de bacșiș din partea celorlalți useri, noua formă de monetizare a tweet-urilor fiind disponibilă deocamdată doar unui număr limitat de profiluri. Opțiunea „Tip Jar” (borcan pentru bacșiș), lansată joi, este disponibilă acum în aplicația Twitter...
Neighborhoods, noul instrument Facebook pentru comunităţile locale Aplicaţia Facebook va avea o secţiune dedicată comunicării dintre vecini şi în cadrul comunităţilor locale, numită Neighborhoods, a anunțat rețeaua socială, citată joi de News.ro. Facebook a început testarea unui nou instrument de socializare, în care elementul principal este localizarea – grupurile de participanţi se creează pe criteriu geografic, cu scopul punerii în legătură a...