Se lansează TikTok for Business în România TikTok, rețeaua socială bazată pe clipuri video foarte scurte, anunță miercuri, că lansează și în România TikTok for Business, un instrument de publicitate pentru firme. Compania chineză spune că serviciul său de promovare online „susține brandurile, specialiștii în publicitate și IMM-urile în eforturile lor de a-și dezvolta prezența pe TikTok și pentru a-și crește nivelul...
Comerț online şi recrutare pe TikTok, în pregătire TikTok calcă pe urmele Facebook şi începe să-şi doteze reţeaua socială cu funcţii adiacente, printre care una de comerţ electronic şi alta de recrutare a angajaţilor – relatează News.ro. ByteDance, compania chineză care deţine TikTok, a început colaborarea cu mai multe branduri din Europa, pentru a testa o funcţie de comerţ electronic, prin care companiile...
eBay intră în comerțul cu NFT Platforma internațională de comerț online eBay a anunțat oficial că va începe să listeze la vânzare și NFT-uri, bunuri digitale unice, care stârnesc interesul unor colecționari dornici să plătească pentru astfel de „obiecte” virtuale, cărora le este atribuită o anumită valoare în piață. „Astăzi actualizăm politica eBay pentru a include vânzarea de NFT-uri. Pe termen...
54% din cumpărăturile online, efectuate pe mobil, în anul 2021 (studiu) Până la final de 2021, vânzările prin comerțul mobil sunt așteptate să reprezinte 54% din totalul vânzărilor online, relevă un studiu lansat de o companie de marketing care vinde serviciile unor platforme ca Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat. Compania de marketing Httpool, a lansat marți lucrarea „All of the Colours of Mobile Advertising 2021”. Principalele informații:...
Se pot face bani din „bacșișuri” pe Twitter – opțiunea Tip Jar Twitter a lansat o opțiune prin care utilizatorii care postează mesaje interesante pe rețeaua socială pot primi bani sub formă de bacșiș din partea celorlalți useri, noua formă de monetizare a tweet-urilor fiind disponibilă deocamdată doar unui număr limitat de profiluri. Opțiunea „Tip Jar” (borcan pentru bacșiș), lansată joi, este disponibilă acum în aplicația Twitter...
Neighborhoods, noul instrument Facebook pentru comunităţile locale Aplicaţia Facebook va avea o secţiune dedicată comunicării dintre vecini şi în cadrul comunităţilor locale, numită Neighborhoods, a anunțat rețeaua socială, citată joi de News.ro. Facebook a început testarea unui nou instrument de socializare, în care elementul principal este localizarea – grupurile de participanţi se creează pe criteriu geografic, cu scopul punerii în legătură a...
De ce lansează Nike o pereche de adidași cu Sony? Alte 5 colaborări neobișnuite între companii Deși vin din industrii diferite, companiile Nike și Sony au colaborat din nou pentru a crea o pereche de adidași — PG 5 — cu ajutorul designerului PlayStation 5 — Yujin Morisawa. Lansarea vine la puțin peste doi ani de la ultima colaborare dintre cele două companii — PG 2.5 – care s-a inspirat din...
webPR: Designers Boutique, la 3 ani de la lansare – O gură de oxigen pentru designerii de fashion din România În martie 2018, București Mall-Vitan deschidea porțile Designers Boutique, o inițiativă unică, dedicată tuturor designerilor locali și brandurilor românești. Primul designer român ale cărei creații au putut fi descoperite în noul pop-up store special creat în cadrul acestui proiect a fost Venera Arapu, care aducea în fața publicului o colecție nonconformistă, inedită, cu accente postmoderne,...
Ce caută românii pe Google înainte de Paște Paștele este un moment special al anului și este marcat de tradiții și obiceiuri diverse, mai vechi sau mai noi. Dacă vopsitul ouălor sau mielul de Paște sunt aici de secole, în ultimii ani în obiceiurile românilor din perioada sărbătorilor Pascale au apărut și iepurașul sau cadourile. Fiecare an are însă câteva mici detalii specifice...
Platformă românească pentru influenceri-nouă finanțare de 600.000 euro Startup-ul româneasc Product Lead, care a dezvoltat o platformă de marketing pe rețelele sociale folosită de infuenceri și firme, a obținut o nouă finanțare de venture capital, de 600.000 de euro, de la 3 fonduri de investiții. Investiția este condusă de Sparking Capital (România), cu participarea Eleven VC (Bulgaria) și Founders Bridge (Suedia). Sparking mai...