Ghid: Cum îți poți crește vânzările pe magazinul online, în perioada următoare Magazinele online au o oportunitate de creștere a vânzărilor, în perioada următoare, de la începerea anului școlar până la perioada Crăciunului, consideră agenția de marketing și promovare pe internet Optimized, care a făcut un scurt ghid destinat comercianților. Aceste săptămâni din septembrie reprezintă o „perioadă oportună de pregătire pentru perioadele de vârf, dinamice și imprevizibile...
Instagram ne cere acum și data nașterii. Și o și verifică Instagram ne cere acum și data nașterii, dacă nu i-am precizat-o anterior, și în cele din urmă nu ne vom mai putea folosi profilul de pe rețeaua socială dacă nu-i vom da această informație personală, a anunțat, luni, compania Facebook, care deține platforma bazată pe imagini. Mai întâi, Instagram le va cere utilizatorilor data nașterii,...
Librărie online în România: Cât de bună poate fi o astfel de afacere? Nu știm. Sunt prea multe aspecte de luat în calcul. Dar dacă ne uităm la cererea de carte în rândul consumatorilor online din România, cifrele nu sunt deloc mari. Mai ales că pe 13 septembrie, trebuie să înceapă școala, poate n-ar fi rău să ne uităm și la consumul de produse culturale, din România. Jeff...
Fondurile europene de 150 milioane euro pentru afaceri neagricole: Oportunitate de achiziții pentru furnizorii români Fondurile europene de 150 de milioane de euro, care urmează să fie lansate în septembrie 2021, pentru afaceri neagricole la sate, sunt și o oportunitate de vânzări pentru firmele românești care furnizează echipamente și servicii, nu numai pentru antreprenorii care vor derula proiectele cu banii nerambursabili. Vorbim despre submăsurile 6.2 și 6.4 din Programul Național...
Studiu: 50% dintre românii din mediul urban și-au schimbat comportamentul de folosire a cosmeticelor în pandemie Jumătate dintre românii din mediul urban și-au schimbat comportamentul de utilizare a produselor cosmetice și de îngrijire personală de la începutul pandemiei până în prezent, potrivit unui studiu iSense Solutions. 28% dintre respondenți spun că folosesc mai puține cosmetice de la instalarea pandemiei în România, în timp ce peste 10% declară că și-au schimbat rutina...
Aplicația care permite comercializarea produselor nevândute, lansată și în România O aplicație care salvează alimentele nevândute a fost lansată și în România, în orașul Cluj Napoca și ajută la combaterea risipei de mâncare. Munch Romania este o platformă pe care restaurantele, brutăriile, magazinele și hotelurile o pot utiliza pentru a comercializa la un preț avantajos produsele care nu au fost vândute. Compania consideră că aplicația...
Platforma Planable va permite utilizatorilor să își planifice conținutul video pentru TikTok Planable, o platformă românească de colaborare pentru echipele de marketing, a lansat funcționalități pentru TikTok, în așa fel încât experții în social media pot să își planifice, aprobe și să programeze conținutul video pentru publicare, potrivit unui comunicat transmis marți StartupCafe.ro. Concret, utilizatorii Planable pot să se conecteze la contul de TikTok al brandurilor pe...
Platforma românească de marketing afiliat 2Performant a atras 4,2 milioane lei Platforma românească de marketing afiliat 2Performant, listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P), a finalizat prima etapă a operațiunii de majorare de capital și a atras 4,2 milioane de lei. La finalul acestei etape au fost subscrise 80,38% acțiuni din oferta totală– a informat, luni, compania, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro. Acțiunile au fost...
Facebook scoate din buzunar 1 miliard de dolari pentru creatorii de conținut Facebook intenționează să plătească bonusuri de 1 miliard de dolari creatorilor de conținut în următorul an și jumătate ca parte a efortului companiei de a atrage producătorii de conținut pe platformele sale. Banii vor fi acordați creatorilor de conținut care utilizează produsele Facebook în diferite moduri: pe Facebook, aceștia pot obține bani pentru difuzarea de...
Bani din eșecuri: 5 jucării inspirate de la startup-uri care au eșuat – de la Juicero la Coolest Cooler Cine spune că nu poți face bani din eșec? Un colectiv artistic din Brooklyn ━ MSCHF ━ a lansat o colecție de jucării inspirate de la cinci startup-uri care au eșuat în ultimii ani. Pentru 40 de dolari bucata (sau 160 dolari setul), colectivul de artiști care în trecut a fost dat în judecată de...