Fondurile europene de 150 milioane euro pentru afaceri neagricole: Oportunitate de achiziții pentru furnizorii români Fondurile europene de 150 de milioane de euro, care urmează să fie lansate în septembrie 2021, pentru afaceri neagricole la sate, sunt și o oportunitate de vânzări pentru firmele românești care furnizează echipamente și servicii, nu numai pentru antreprenorii care vor derula proiectele cu banii nerambursabili. Vorbim despre submăsurile 6.2 și 6.4 din Programul Național...
Studiu: 50% dintre românii din mediul urban și-au schimbat comportamentul de folosire a cosmeticelor în pandemie Jumătate dintre românii din mediul urban și-au schimbat comportamentul de utilizare a produselor cosmetice și de îngrijire personală de la începutul pandemiei până în prezent, potrivit unui studiu iSense Solutions. 28% dintre respondenți spun că folosesc mai puține cosmetice de la instalarea pandemiei în România, în timp ce peste 10% declară că și-au schimbat rutina...
Aplicația care permite comercializarea produselor nevândute, lansată și în România O aplicație care salvează alimentele nevândute a fost lansată și în România, în orașul Cluj Napoca și ajută la combaterea risipei de mâncare. Munch Romania este o platformă pe care restaurantele, brutăriile, magazinele și hotelurile o pot utiliza pentru a comercializa la un preț avantajos produsele care nu au fost vândute. Compania consideră că aplicația...
Platforma Planable va permite utilizatorilor să își planifice conținutul video pentru TikTok Planable, o platformă românească de colaborare pentru echipele de marketing, a lansat funcționalități pentru TikTok, în așa fel încât experții în social media pot să își planifice, aprobe și să programeze conținutul video pentru publicare, potrivit unui comunicat transmis marți StartupCafe.ro. Concret, utilizatorii Planable pot să se conecteze la contul de TikTok al brandurilor pe...
Platforma românească de marketing afiliat 2Performant a atras 4,2 milioane lei Platforma românească de marketing afiliat 2Performant, listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P), a finalizat prima etapă a operațiunii de majorare de capital și a atras 4,2 milioane de lei. La finalul acestei etape au fost subscrise 80,38% acțiuni din oferta totală– a informat, luni, compania, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro. Acțiunile au fost...
Facebook scoate din buzunar 1 miliard de dolari pentru creatorii de conținut Facebook intenționează să plătească bonusuri de 1 miliard de dolari creatorilor de conținut în următorul an și jumătate ca parte a efortului companiei de a atrage producătorii de conținut pe platformele sale. Banii vor fi acordați creatorilor de conținut care utilizează produsele Facebook în diferite moduri: pe Facebook, aceștia pot obține bani pentru difuzarea de...
Bani din eșecuri: 5 jucării inspirate de la startup-uri care au eșuat – de la Juicero la Coolest Cooler Cine spune că nu poți face bani din eșec? Un colectiv artistic din Brooklyn ━ MSCHF ━ a lansat o colecție de jucării inspirate de la cinci startup-uri care au eșuat în ultimii ani. Pentru 40 de dolari bucata (sau 160 dolari setul), colectivul de artiști care în trecut a fost dat în judecată de...
YouTube Shorts vine în România YouTube anunță disponibilitatea versiunii beta a YouTube Shorts în România, o nouă experiență pentru crearea de videoclipuri scurte de pe telefonul mobil. Prezentat pentru prima dată în septembrie 2020, YouTube a extins serviciul Shorts în 26 de țări și va fi disponibil acum în peste 100 de țări din întreaga lume, unde este disponibil YouTube....
CFR Cluj, sponsorizată de eToro, importantă platformă online de tranzacții cripto și de acțiuni Platforma online internațională eToro, una dintre cele mai importante în tranzacționarea de acțiuni și criptomonede, a devenit sponsor al echipei de fotbal CFR 1907 Cluj, campioana României. Fondată în Israel, în urmă cu 14 ani, eToro devine astfel „partenerul principal al Campioanei României, printr-un contract pe mai mulți ani”, conform unui comunicat transmis, luni, publicației...
Polonezii de la epantofi primesc o investiție SoftBank de 110 milioane euro Compania japoneză Softbank acordă o investiție de 500 de milioane de zloți (peste 110 milioane de euro) magazinului online polonez de încălțăminte eobuwie.pl, care operează și în România, de pe domeniul de internet epantofi.ro. Anunțul a fost făcut, luni, de retailerul polonez de încălțăminte CCC Group, care deține majoritar magazinul online. Finanțarea, acordată de fondul...