Facebook vrea să îți găsești jumătatea într-o aplicație de speed-dating Facebook vrea să vadă scântei, așa că a început să testeze o aplicație video pentru speed-dating, numită Sparked. Aplicația este dezvoltată de noua echipă internă care se ocupă cu aplicații experimentale. Spre deosebire de alte aplicații similare, Sparked promite că nu ai nevoie de un profil public, nu glisezi într-o parte sau alta și nu...
Clubhouse, o rețetă vânată de giganții social media Facebook, Twitter, Linkedin Clubhouse, aplicația de social networking bazată pe audio-chat, a devenit un adevărat fenomen, iar acum și alți giganți media încearcă să urmeze rețeta succesului. Platforme precum LinkedIn, Twitter sau Facebook lucrează la implementarea unor funcționalități similare din Clubhouse. Pandemia a forțat o lume întreagă să-și mute viața profesională în online, cu ședințe și evenimente de...
Noi modificări la Facebook, prin care utilizatorii pot evita comentariile negative Facebook introduce, de miercuri, o serie de modificări în rețeaua socială, atât pentru utilizatorii cu profil obișnuit, cât și pentru firme și alte pagini, să poată limita interacțiunile care nu le plac. Noul instrument pentru moderarea comentariilor permite utilizatorilor să controleze mai ușor ceea ce se distribuie în News Feed, spune Facebook, într-un comunicat transmis...
Mici producători de legume și fructe din piețe livrează prin aplicația Tazz by eMAG Micii producători de legume, care vând în piețe, pot să livreze consumatorilor acasă prin aplicația Tazz by eMAG, a informat, marți, platforma deținută de compania de comerț online eMag. Platforma de livrări a deschis o nouă categorie, „Taraba digitală”, și spune că livrează rapid legume și fructe proaspete direct de la micii producători din piețe,...
„Voltswagen” a fost o păcăleală de 1 Aprilie scăpată de sub control Presa internațională a relatat, marți, că producătorul auto german Volkswagen își schimbă brandul pentru piața americană în Voltswagen, dar totul s-a dovedit a fi o scamatorie de marketing, potrivit unor surse citate Reuters și The Wall Street Journal. Totul a pornit de la un comunicat de presă publicat de Volkswagen pe site-ul său și dat...
Schimbări la Google Maps cu ajutorul inteligenței artificiale Google face o serie de schimbări la Google Maps, începând din anul 2021, având la bază cele mai noi tehnologii machine learning, de care vor beneficia și utilizatorii din România, a anunțat, marți, compania americană într-un comunicat transmis StartupCafe.ro. În 2021, Google Maps va primi peste 100 de îmbunătățiri bazate pe AI (inteligență artificială), pentru...
Mașinile Google Street View revin în România. Lista orașelor în care vor face fotografii pentru hartă Mașinile Google Street View se întorc în România primăvara aceasta. În următoarele luni, ele vor străbate șosele țării și vor vizita peste 100 de localități, cu scopul de a actualiza imaginile Street View din orașe, șosele și autostrăzi pe Google Maps. Preluarea de imagini 360o Street View în România va începe vineri, 26 martie....
Peste 1200 de burse Google, disponibile pentru români, să urmeze cursuri IT Românii au posibilitatea să urmeze cursuri IT, prin intermediul a 1.255 de burse oferite de Google, a informat, miercuri, compania americană într-un comunicat transmis StartupCafe.ro. Google anunță disponibilitatea a 1.255 de burse în România pentru obținerea de certificate în domeniul IT, în cadrul a două proiecte. Bursele sunt acordate cu sprijinul organizațiilor partenere și vor...
Google Ads, Facebook Ads sau LinkedIn? Avantaje pentru promovarea micilor afaceri Cele mai folosite platforme folosite de firmele românești pentru a se promova online sunt Facebook și Google, dar sunt utilizate intens și servicii ca LinkedIn, Instagram sau Waze. O agenție de marketing online a analizat care sunt principalele avantaje oferite de aceste platforme. Agenția românească Optimized a focăut o comparația între platformele disponibile în România...
Google a blocat sau eliminat peste 3 miliarde de reclame în 2020, pentru a preveni publicitatea înșelătoare În anul 2020, Google a blocat sau eliminat aproximativ 3,1 miliarde de reclame online care încălcau politicile sale și a restricționat în plus 6,4 miliarde de reclame, conform raportului anual al companiei privind siguranța în publicitatea online, care prezintă măsurile sale de a preveni publicitatea înșelătoare. 2021 marchează un deceniu de la lansarea raportului anual...