Platforma de discuții online Reddit a dezvăluit la Festivalul Cannes Lions două noi funcții cu inteligență artificială pentru marketing.
Cele două noi funcții sunt bazate pe noul Community Intelligence, un motor care transformă postările și comentariile de pe platformă în „inteligență structurată pentru decizii mai inteligente de marketing”, așa cum a scris compania pe site-ul oficial.
Astfel, Reddit Insights oferă informații precise, în timp real, care îi ajută pe specialiștii în marketing să planifice campaniile, să valideze ideile creative și să ia decizii de afaceri inteligente, pe baza metadatelor proprietare.
Totodată, prin Conversation Summary Add-ons, oamenii de publicitate potadăuga conținut pozitiv de la utilizatorii Reddit sub reclamele planificate.
Astfel, utilizatorii pot vedea o reclamă alături de postări reale ale altor utilizatori de pe platformă și rezumate concise ale caracteristicilor.
„Testele noastre timpurii au arătat că programele de completare pentru rezumatul conversațiilor au dus la o rată de clic (CTR) cu +19% mai mare decât anunțurile imagine standard, au sporit relevanța anunțurilor și au promovat conexiuni mai profunde între mărci și comunități”, a explicat Reddit.
Platforme precum Reddit, Snap și Pinterest se bazează pe instrumente de direcționare a anunțurilor bazate pe inteligență artificială pentru a atrage agenții de marketing pe o piață publicitară extrem de competitivă, pe fondul incertitudinilor economice, conform Reuters.
Luna trecută, Reddit a semnat un acord cu OpenAI pentru integrarea postărilor de pe platformă în ChatGPT și pentru construirea unor funcții cu AI de către site, așa cum am mai scris pe StartupCafe.ro.
Platforma Reddit a fost fondată în anul 2005 de antreprenorii Alexis Ohanian și Steve Huffman, directorul general (CEO) al companiei.
Aceasta este deținută în prezent de către Advance Magazine Publishers, gigantul media în care intră Condé Nast, Tencent și CEO-ul OpenAI, Sam Altman.