“Milenialii” devin cei mai buni vanzatori, potrivit studiului LinkedIn “The State of Sales 2016”, iar motivul pentru care performeaza atat de bine este adaptarea la noile tehnologii si buna cunoastere a canalelor sociale de promovare. Mai exact, 90% dintre cei mai buni vanzatori se folosesc de noile medii pentru a atrage cumparatori.
Studiul mai arata si ca, la nivelul Statelor Unite ale Americii, 71% dintre profesionistii in vanzari stiu sa foloseasca si folosesc retele sociale precum Facebook, Twitter si LinkedIn, insa tinerii cu varste pana-n 35 ani sunt cu 33% mai predilecti in a le utiliza, spre deosebire de colegiilor cu varste intre 35 si 54 ani. Unul dintre motive, precizeaza autorii cercetarii, este si acela ca aceasta generatie a crescut in acelasi timp cu dezvoltarea retelelor sociale.
Canalele sociale de vanzari sunt importante sau foarte importante pentru 83% dintre profesionistii chestionati. Totodata, “milenialii” sunt cu 13% mai dispusi sa foloseasca Facebook, Twitter sau LinkedIn si cu 19% mai atrasi de ideea de a lucra cu unelte online de productivitate precum Google Apps, Dropbox sau Evernote.
Referitor la importanta tehnologiei in vanzari, respondentii considerati a fi in top 25% performeri spun, in proportie de 90%, ca folosesc uneltele sociale pentru a aduce cumparatori, spre deosebire de 71% in randul tuturor celorlalti, iar 86% dintre ei considera ca tehnologia de tip CRM (managementul relatiilor cu clientii) este cruciala pentru succes in acest domeniu.
Cercetarea LinkedIn a fost facuta pe un esantion de 1.000 de profesionisti in vanzari din SUA cu scopul de a intelege mai bine care sunt uneltele tehnologice esentiale muncii lor.