Dulcinella România, rețea românească de cofetării și patiserii cu rădăcini basarabene, pregătește investiții de peste 3 milioane de euro pentru a se extinde pe segmentul business to business (B2B), pentru a livra torturi, prăjituri și produse de patiserie către supermarketuri și cafenele.
Într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, compania a anunțat, miercuri, și un parteneriat cu platforma digitală Bocado, sursă de aprovizionare pentru firmele din sectorul HoReCa. Per total, Dulcinella estimează că va avea o creștere a segmentului B2B de la 15-20%, cât a fost în 2024, la 40% din cifra sa de afaceri, în anul 2025. Vânzările prin platforma Bocado sunt estimate să reprezinte peste 10-15% din vânzările B2B, în 2025.
Pentru parteneriatul cu Bocado și extinderea B2B, rețeaua susține că va face investiții de până la 3 milioane de euro, pentru a crea o infrastructură adecvată expansiunii. Dulcinella are în plan deschiderea la Târgu Neamț a unei fabrici cu o suprafață de producție de 4.700 de mp, pentru atingerea unei cifre de 10 milioane de euro, în creștere cu 30% față de 2024. În plus, pe terenul achiziționat lângă București, la Cernica, rețeaua își propune să construiască un hub logistic, pentru depozitarea produselor congelate dezvoltate pentru clienții B2B, cu o suprafață de până la 7.000 de mp.
Clienții vizați prin acest parteneriat sunt cafenele și restaurante, lanțuri hoteliere și de catering, magazine de specialitate și rețele de retail. Produsele pe care Dulcinella România le pune la dispoziția Bocado și clienților din zona de B2B sunt torturi și prăjituri artizanale, patiserie fină, deserturi tradiționale basarabene și românești, produse fără zahăr și alternative sănătoase.
Dulcinella va lansa produse pentru clienții B2B, produse congelate special concepute pentru HoReCa, cu termen de valabilitate mai mare și ambalaje speciale. În plus, rețeaua face investiții în capacități suplimentare de producție și optimizarea lanțului logistic, pentru a crea o infrastructură care să poată susține volume mari și livrări rapide.
„Cele mai importante inițiative din zona de B2B pentru noi sunt: parteneriatele cu rețelele de retail și supermarketuri, care oferă volum mare și stabilitate, precum Metro, OMV, colaborările cu HoReCa, unde produsele noastre premium sunt foarte apreciate în lanțurile de cafenele și restaurante precum Gloria Jeans Coffee, Tucano Coffee, Ted’s Coffee, Hilton; și produsele sub marcă privată (white label), care ne permit să ne extindem și să oferim soluții personalizate clienților”, explică Sergiu Diaconu, CEO Dulcinella Group.
Pe lângă România, Dulcinella are deja activitate în Marea Britanie, Spania, Franța, Bulgaria și există planuri de extindere în Germania, Statele Unite ale Americii și Emiratele Arabe Unite.
În România, rețeaua este formată din 20 de cofetării și patiserii în București, Brașov, Iași, Suceava, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Roman și Fălticeni. Iar anul acesta, Dulcinella are în plan să atingă 50 de locații în țară. În primă fază, extinderea se va face în orașele aflate la o distanță de aproximativ 150 de kilometri de București și pe zona Moldovei, unde infrastructura de producție și distribuție este deja bine dezvoltată.
Dulcinella România este un brand de cofetărie și patiserie cu rădăcini în bucătăria basarabeană care s-a lansat în România în 2021, iar din 2023 face parte din portofoliul fondului de investiții Cornelius H Group LTD din Londra.
Brandul operează offline și online printr-o rețea de cofetărie și patiserie, prin livrări online, în HoReCa și retail. De asemenea, exportă produse în Franța, Bulgaria, Spania și Marea Britanie.