Smartphone-ul domină în topul reclamelor online În 2017 mai mult de jumătate (53%) din totalul cheltuielilor publicitare pe internet la nivel mondial vor fi folosite pentru anunțurile vizionate pe dispozitive mobile. În contextul în care mobilul domină internetul cei care au afaceri online dar și marketerii trebuie să țină cont de asta atunci când își gândesc strategia de promovare sau campaniile...
Specialiști Startupcafe.ro: Ce este și cum se setează un Goal în Google Analytics Salutare tuturor! Numele meu este Paul Ungureanu, sunt Account Manager în cadrul agenției www.proclick.ro și în acest videoclip, după cum v-am promis, vom începe să intrăm în detaliu în Google Analytics, în special în zona comerțului electronic. Astăzi vom discuta despre „Goal-uri”. Un Goal este un obiectiv îndeplinit într-un site. De exemplu, în zona comerțului electronic, îndeplinirea...
5 lucruri pe care trebuie să le știi înainte de a începe o afacere online În România sunt înregistrate oficial aproximativ 5000 de magazine online. Înainte de a începe o afacere pe internet trebuie să știi că este o zonă extrem de competitivă iar pentru a avea succes interacțiunea cu clientul trebuie să fie foarte strânsă. Cum îți poți evidenția afacerea într-o piață atât de aglomerată? Pentru a avea o...
Cât de mult îi costa pe cei cu afaceri online întârzierile de încărcare ale site-urilor pe mobil Fiecare zecime de secundă de întârziere din timpul de încărcare al unui website pe dispozitivele mobile poate afecta rata de conversie. În piața locală, site-urile a 9 din 10 magazine online se încarcă greu sau foarte greu, făcând experiența achiziției online mult mai greoaie, arată directorul companiei Breeze Mobile. Conversia este afectată negativ cu până...
Comunicarea și imaginea nu sunt prioritare pentru antreprenorii români Oamenii de afaceri români nu sunt pregătiți să gestioneze o criză de imagine deși se confruntă cu asta începând de la comentarii negative în social media, până la articole în presă sau amenințări de boicot din partea consumatorilor. 68% dintre antreprenorii români s-au confruntat cu o criză de imagine în 2017, un procent în creștere...
7 pași de început în marketing online Dacă ai deja o afacere sau ești la început de drum și te gândești cum să pătrunzi în online, o să îți prezint câteva sfaturi generale care te vor pune pe gânduri. Cele mai multe întreprinderi din România fac marketing online bun, însă hai să vedem cum e oare atunci când știi cu adevărat ce...
De ce ar trebui site-ul tău să se încarce rapid pe mobil În 2015 Google anunța că peste 50% dintre căutările din motorul lor de căutare s-au făcut pe mobil, cifrele fiind în crește de atunci. În ciuda numărului mare de căutări pe mobil, multe site-uri nu sunt optimizate corespunzător, una dintre probleme fiind viteza redusă de încărcare. 75% dintre paginile mobile se încarcă în mai mult...
5 motive pentru care ar trebui să folosești Facebook Page Insights Cu secțiunea de Page Insights poți vedea ce funcționează pentru pagina ta de Facebook și cum poți să îți îmbunătățești strategia pentru social media. Pentru că nu poți să te bazezi mereu pe intuiție ca să creezi conținut care să fie plăcut de public, cu Page Insights știi ce vrea publicul tău să vadă. Dacă...
Ce înseamnă SEO. Cum funționează și ce contează Se vorbește din ce în ce mai mult despre SEO și impactul major pe care acesta îl are în construirea și optimizarea unei prezențe online. Și ca oricare alt subiect mult discutat, se formează în jurul lui o serie de mituri, dar și de adevăruri. Însă povestea de astăzi se axează mai mult pe sintagma...
7 motive să te promovezi pe Facebook Nu mai este un secret faptul că promovarea online funcționează. Avantajele ei sunt multiple: de la posibilitatea țintirii unui segment anume de utilizatori, până la rezultate măsurabile și scalabile. Metodele de promovare sunt diverse, unele gratis, precum simpla prezență pe rețelele de socializare sau un SEO foarte bun al paginii web care să te plaseze...