Încep cursurile Google Analytics. Programul sesiunilor online din cadrul Analytics Academy 2017 Dacă dețineți sau sunteți responsabil de un website și doriți să aflați mai multe informații despre comportamentul utilizatorilor puteți urmări sesiunile online din cadrul Analytics Academy 2017 care încep de săptămâna viitoare. Pe parcursul lunii noiembrie se vor desfășura 4 seminarii. Sesiunile vor fi exclusiv online și se vor desfașura pe Canalul YouTube Google Partners și...
INTERVIU Cum arată piața de comerț online în 2017. Care sunt cele mai frecvente greșeli făcute de magazinele online Comerțul online a evoluat atât din perspectiva cliențiilor cât și din cea a comercianțiilor iar veniturile pe 2017 sunt estimate undeva în jurul sumei de 2, 8 miliarde de euro. Totuși pe o piață incipientă cum este cea din România, obiceiurile de consum sunt în formare iar magazinele online mai au mult de învățat despre...
Tudor Manea, eMAG: Două treimi din totalul vizitelor de Black Friday s-au făcut de pe smartphone Black Friday-ul din acest an a confirmat ceea ce se anunța de câțiva ani în zona comerțului online – dominația mobilului. Potrivit bilanțului celui mai mare retailer online din România s-au conturat trei fenomene: traficul a fost preponderent de pe mobil, a crescut încrederea în plățiile online cu cardul dar și interesul pentru produsele scumpe....
4 sfaturi: Cum se promovează pe mobil micile afaceri Indiferent de mărimea afacerii, atenția în mediul online mobil poate duce la creșterea vânzărilor. PR-ul, conținutul de pe blogurile interne, recenziile și prezența în mediul online la nivel local sunt lucruri care pot lucra în favoarea unei firme pentru a obține o tracțiune valoroasă în sfera digitală. Internetul mobil este atât o binecuvântare cât și...
Topul produselor căutate de români de Black Friday – studiu Notorietatea evenimentului Black Friday a fost susținută de participarea tot mai numeroasă din anii trecuți a comercianților și de apetitul românilor pentru reduceri, arată un studiu realizat de Kantar Millward Brown România. La fel ca în 2016 şi în acest an lista de dorințe ale cumpărătorilor este dominată de produse din categoria electro-IT. Cum arată...
Câți bani vor să cheltuiască online românii pentru cadourile de Crăciun Odată cu Black Friday, în luna noiembrie, se dă startul cumpărăturilor care includ și cadourile de Crăciun. Anul acesta, de sărbători, internauții români intenționează să cumpere online cadouri pentru cel puțin 6-7 persoane în medie, printre care se numără membrii de familie mai apropiați și mai îndepărtați. Internauții vor cheltui, în medie, 660 de lei...
Când şi de ce intră românii în magazinele online de fashion. Aproape jumătate dintre cumpărători returnează produsele – studiu 90% dintre cei care fac cumpărături online spun că au vizitat cel puțin un magazin de fashion în ultima jumătate de an. Doar 65% dintre aceştia cumpără produse de pe site-urile de modă şi aproape jumătate dintre ei returnează produsele, arată un studiu realizat de MKOR Consulting. Cât cheltuie românii pe haine şi accesorii şi...
Șeful eMAG: 4 factori care influențează comerțul online în România Comerțul online din România este pe un trend ascendent și până la sfârșitul anului piața va crește cu 35-40% comparativ cu 2016 susține șeful eMAG, Iulian Stanciu. Acesta susține că pentru a vinde eficient în online, magazinele trebuie să țină cont de patru factori foarte importanți: 1. Produsul. Cel mai important este să ai produsul...
Ce buget și-au alocat românii pentru achizițiile de Black Friday Românii din mediul urban sunt cei mai interesați de Black Friday, mai exact 71% dintre aceștia susțin că vor achiziționa ceva pe 17 noiembrie. Dintre aceștia, un procent de 43% nu s-au decis ce vor și își vor face lista de cumpărături în funcție de ofertele pe care le vor găsi. 71% dintre românii din...
Asociația Magazinelor Online estimează o creșterea cu 35% a comerțului online în 2017 Comerțul online în România va ajunge anul aceasta la aproximativ 2,8 miliarde de euro, în creștere cu 35% față de 2016, peste estimarea inițială de 2,5 miliarde de euro anunțată de Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO). ”Evoluția comerțului electronic din primele 9 luni ale anului, precum și țintele anunțate de magazinele online pentru...