Firmă românească ce a dezvoltat un soft de personalizare a mesajului publicitar: Cele mai mari greşeli în campaniile de promovare Una dintre cele mai mari greşeli pe care le fac agenţiile şi companiile în campaniile de promovare este să nu ţină cont de preferinţele utilizatorilor. Doar că şi atunci când deţii date despre aceste preferinţe pot apărea probleme ce duc la cheltuieli uriaşe şi inutile, într-o campanie, susţine Adrian Enache, fondatorul unei agenţii de digital...
Top 15 reguli SEO de care trebuie sa tii cont pentru o indexare eficienta a site-ului tau Google lucrează foarte mult la calitatea serviciilor pe care le oferă, astfel încât utlizatorii motorului de căutare să găsească cele mai relevante informații atunci când fac o căutare în uriașa baza de date. Am făcut, mai jos, o listă cu 15 cele mai importante reguli SEO pe care trebuie să le ai în vedere atunci...
Întâlnire online. Cum îți optimizezi site-ul. Invitați: consultanți din Atelierul Digital Google Cluj-Napoca Doi consultanți din Atelierul Digital Google Cluj-Napoca îți explică ce înseamnă optimizarea site-ului și a unei pagini de landing într-o întâlnire transmisă live de StartupCafe.ro miercuri 8 octombrie 2017, de la ora 11.00. Dacă ești interesat de metode și instrumente de promovare digitală a afacerii tale, fie că este vorba de magazinul tău online, serviciile pe...
3 ponturi de care trebuie să ții cont înainte de a retrimite email-urile Există câteva activități de marketing prin email care, deși sunt în mare parte ineficiente, sunt adesea confundate cu practici bune: cumpărarea listelor de email și trimiterea într-un ritm agresiv. Cea de-a treia practică nocivă este și cea mai des întâlnită, si anume retrimiterea email-urilor către abonații care nu au deschis mesajele anterioare. Cum poți să-i...
Ce îi nemulțumește cel mai tare pe clienţi în relația cu brandurile Într-o piaţă în care clienţii au nenumărate opţiuni în materie de branduri şi produse orice greşeală pe care o face o firmă poate însemna pierderea definitivă chiar şi a unui client fidel. Iată care sunt principalele lucruri, pe care încă multe branduri le fac, care gonesc consumatorii. 9 din 10 consumatori (89%) se așteaptă să...
Ce trebuie să știi dacă vrei ca magazinul tău online să vândă bine pe mobil În România majoritatea magazinelor online și-au adaptat site-urile la mobil însă puține reușesc să vândă prin intermediul acestora. Majoritatea româniilor care cumpără online, folosesc smartphone-ul pentru a cerceta ofertele dar finalizarea comenziilor o fac pe desktop. În plus, din 2018 Google va schimba agloritmulpentru motorul de căutare și va lua în calcul site-urile optimizate pe...
Lecție de la Harvard: Like-urile nu duc la nimic, în vânzări Pot aduce satisfacție utilizatorilor obișnuiți ai rețelelor sociale, însă like-urile aduc, într-adevăr, ceva când vine vorba de afaceri și de vânzarile firmelor? Un articol publicat pe site-ul Harvard Business School Working Knowledge arată că, potrivit unor cercetări, like-urile nu duc la nimic, de fapt, în vânzări. La 17 ani de la apariția marketingului social media,...
Comerțul online din România, estimat la 2,4 miliarde de euro în 2017 Piața de comerț online din România va depăși, în 2017, valoarea de 2.3 miliarde de euro și se așteaptă să ajungă undeva în jurul sumei de 2,4 miliarde de euro doar pe zona de e-tail. În ultimii ani numărul magazinelor online a crescut considerabil în mod special pe anumite categorii. În România comerțul online este...
Care sunt preferințele românilor în materie de fashion online Categoria fashion este unul din domeniile cu cele mai mari creșteri prognozate în comerțul online, românii fiind tentați de diversitatea ofertelor și noutatea produselor. De asemenea, clienții interesați de articole vestimentare și accesorii apelează din ce în ce mai des la cumpărăturile prin intermediul aplicațiilor pentru telefoanele mobile. În perioada ianuarie – octombrie 2017, media...
Studiu: 43% dintre românii din urban cumpără online. Aproape unul din doi cumpără de pe mobil Căutarea de produse și servicii, de informații suplimentare despre ele și compararea prețurilor sunt comportamentele de cumpărare pe internet cu cel mai rapid ritm de creștere în ultimul an în România. Peste jumătate dintre utilizatorii de internet din mediul urban folosesc internetul mai des decât acum un an pentru a găsi produsele pe care și...