Comunicarea și imaginea nu sunt prioritare pentru antreprenorii români Oamenii de afaceri români nu sunt pregătiți să gestioneze o criză de imagine deși se confruntă cu asta începând de la comentarii negative în social media, până la articole în presă sau amenințări de boicot din partea consumatorilor. 68% dintre antreprenorii români s-au confruntat cu o criză de imagine în 2017, un procent în creștere...
7 pași de început în marketing online Dacă ai deja o afacere sau ești la început de drum și te gândești cum să pătrunzi în online, o să îți prezint câteva sfaturi generale care te vor pune pe gânduri. Cele mai multe întreprinderi din România fac marketing online bun, însă hai să vedem cum e oare atunci când știi cu adevărat ce...
De ce ar trebui site-ul tău să se încarce rapid pe mobil În 2015 Google anunța că peste 50% dintre căutările din motorul lor de căutare s-au făcut pe mobil, cifrele fiind în crește de atunci. În ciuda numărului mare de căutări pe mobil, multe site-uri nu sunt optimizate corespunzător, una dintre probleme fiind viteza redusă de încărcare. 75% dintre paginile mobile se încarcă în mai mult...
5 motive pentru care ar trebui să folosești Facebook Page Insights Cu secțiunea de Page Insights poți vedea ce funcționează pentru pagina ta de Facebook și cum poți să îți îmbunătățești strategia pentru social media. Pentru că nu poți să te bazezi mereu pe intuiție ca să creezi conținut care să fie plăcut de public, cu Page Insights știi ce vrea publicul tău să vadă. Dacă...
Ce înseamnă SEO. Cum funționează și ce contează Se vorbește din ce în ce mai mult despre SEO și impactul major pe care acesta îl are în construirea și optimizarea unei prezențe online. Și ca oricare alt subiect mult discutat, se formează în jurul lui o serie de mituri, dar și de adevăruri. Însă povestea de astăzi se axează mai mult pe sintagma...
7 motive să te promovezi pe Facebook Nu mai este un secret faptul că promovarea online funcționează. Avantajele ei sunt multiple: de la posibilitatea țintirii unui segment anume de utilizatori, până la rezultate măsurabile și scalabile. Metodele de promovare sunt diverse, unele gratis, precum simpla prezență pe rețelele de socializare sau un SEO foarte bun al paginii web care să te plaseze...
Pregătiri campanie Black Friday – Idei și trucuri pentru afacerile mici din online În general afacerile mici din online evită să participe la maratonul reducerilor de Black Friday pentru că au bugete prea mici pentru campaniile de marketing, nu pot oferi cliențiilor reduceri substanțiale sau nu au logistica necesară. De asemenea, unii antreprenori se tem de competiția cu marii comercianți. Totuși există câteva trucuri și idei care îi...
Micro-momentele: ce sunt și cum să te folosești din plin de acestea pentru afacerea ta Știi acele momente când ai vrea să gătești ceva diferit, dar nu ai idee ce, așa că dai un search rapid pe Google? Sau ai observat că talpa pantofilor tăi s-a dezlipit astfel că ai căutat pe internet noua colecție de încălțăminte a magazinului tău preferat pentru o nouă pereche de încălțări? Sau în pană...
7 lucruri de care trebuie să ții cont într-o campanie de email marketing În marketingul digital email-urile tranzacționale sunt foarte importante pentru magazinele online. Indiferent dacă ești la prima campanie de email marketing sau că te-ai specializat pe această zonă există câteva etape pe care trebuie să le urmezi pas cu pas. Iată ce trebuie să faci pentru a derula o campanie eficienta care să-ți aducă traficul și...
Specialiști Startupcafe.ro: Introducere în modulul eCommerce – Google Analytics Câteva idei practice despre ce este și cum se folosește modulul eCommerce din cadrul Google Analytics într-un tutorial video prezentat de Paul Ungureanu, account manager în cadrul agenției de marketing online www.proClick.ro. Salut! Numele meu este Paul Ungureanu, sunt account manager în cadrul agenției proClick. În videotutorialul pentru StartupCafe.ro mi-am propus să vă spun pe scurt care sunt beneficiile unei unelte...