Comerțul online din România, estimat la 2,4 miliarde de euro în 2017 Piața de comerț online din România va depăși, în 2017, valoarea de 2.3 miliarde de euro și se așteaptă să ajungă undeva în jurul sumei de 2,4 miliarde de euro doar pe zona de e-tail. În ultimii ani numărul magazinelor online a crescut considerabil în mod special pe anumite categorii. În România comerțul online este...
Care sunt preferințele românilor în materie de fashion online Categoria fashion este unul din domeniile cu cele mai mari creșteri prognozate în comerțul online, românii fiind tentați de diversitatea ofertelor și noutatea produselor. De asemenea, clienții interesați de articole vestimentare și accesorii apelează din ce în ce mai des la cumpărăturile prin intermediul aplicațiilor pentru telefoanele mobile. În perioada ianuarie – octombrie 2017, media...
Studiu: 43% dintre românii din urban cumpără online. Aproape unul din doi cumpără de pe mobil Căutarea de produse și servicii, de informații suplimentare despre ele și compararea prețurilor sunt comportamentele de cumpărare pe internet cu cel mai rapid ritm de creștere în ultimul an în România. Peste jumătate dintre utilizatorii de internet din mediul urban folosesc internetul mai des decât acum un an pentru a găsi produsele pe care și...
3 direcţii importante în vânzările online: Ce trebuie să ştie firmele care se lansează în domeniu În ultimii zece ani, numărul de europeni care cumpără online s-a dublat. Comerțul electronic este din ce în ce mai popular și în România, în primele nouă luni ale anului remarcându-se trei direcții importante. ”Aceste trenduri și direcții oferă o perspectivă asupra evoluției pieței de e-commerce, a comportamentului de consum și sunt un bun indicator...
Ghidul pentru Black Friday 2017: Asociația Magazinelor Online publică recomandările pentru o campanie de reduceri corectă Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) a publicat versiunea 2017 a ghidului pentru Black Friday. Acesta cuprinde informații specifice pentru fiecare stadiu al procesului de cumpărare, de la faza de prospecție, planificare și derulare a achizițiilor în cazul clienților, la organizarea cataloagelor de produse, a stocurilor, plăților și livrărilor, dar și a procesului post-vânzare. ”Vorbim...
Cine și ce îi influențează pe românii atunci când vor să cumpere – studiu Înainte de a achiziționa un produs sau serviciu, jumătate dintre românii din mediul urban țin cont de părerile și recomandările unor influențatori, fie că vorbim despre familie și prieteni, profesioniști, jurnaliști, bloggeri/vloggeri sau vedete. Dacă ai o afacere este esențial să știi care sunt cele mai eficiente metode de amplificare a mesajor generate de aceștia....
Întâlnire online. Consultanții din Atelierele Digitale Google te învață gratuit cum să îți promovezi afacerea. Vezi înregistrarea VIDEO StartupCafe.ro împreună cu hub-urile Google, Atelierul Digital din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași organizează în luna noiembrie o serie de întâlniri online destinate antreprenorilor interesați de promovarea digitală a afacerilor. Întîlnirile vor fi transmise LIVE pe pagina StartupCafe.ro de pe Facebook și pe canalul Youtube Startupcafe.ro. Urmărește înregistrarea video a primei întâlniri online transmisă marți, 31 octombrie...
Consultanță Gratuită de Online Marketing – Atelierul Digital Google Acest articol prezintă activitatea pe care o desfășoară consultanții de la Atelierul Digital Google, din București, în relație cu antreprenorii. Puteți afla mai multe despre oportunitățile de îmbunătățire a afacerii dumneavoastră în mediul online, mai exact, pașii pe care îi urmează consultanții pentru a-ți crește afacerea pe internet. De asemenea, articolul oferă și o scurtă descriere...
Specialiști Startupcafe.ro: Cum analizezi goal-urile și sursele de trafic Cum se analizează în mod simplu eficiența principalelor surse de trafic dintr-un site, prin studiul evoluției obiectivelor setate. Salutare și bine v-am găsit la un nou episod din „Analytics Minutes”! Dacă în episodul trecut am discutat despre „Ce este și cum se setează un Goal”, în acest episod vom discuta despre unde anume în Google Analytics...
8 greșeli de evitat într-o campanie Black Friday Spre deosebire de marii comercianți din online, micile magazine au un avantaj extrem de important – pot creea și menține o relație personalizată cu clienții. Perioada 17-24 noiembrie sau Black Friday-ul românesc le oferă acestora ocazia perfectă să obțină maximum de vizibilitate pentru brandul lor. Totuși, există și câteva greșeli pe care micile afaceri le...