Cum afli cu Google Analytics ce fac clienții pe site-ul tău Descoperă avantajele monitorizării site-ului prin platforma Google Analytics. Acest articol îți explică pas cu pas cum poți crea un cont Google Analytics și conține capturi de ecran care te ajută să te familiarizezi cu interfața. Mai mult, după pașii de instalare a scriptului de urmărire pentru datele de trafic web, articolul îți prezintă noțiunile de bază....
Google va afișa timpul de așteptare la restaurante, în căutări și pe hartă Restaurantele se vor “bate” pe clienți nu doar în meniuri apetisante, ci și în rapiditatea ospătarilor și a bucătarilor, care vor trebui să scoată timpi cât mai buni din bucătărie până pe masa gurmanzilor. Google va fi “circuitul de curse” al restaurantelor odată ce va lansa noua sa opțiune de căutare. Actualizarea va ajunge în...
De Black Friday tranzacțiile online se vor dubla comparativ cu 2016 Dincolo de cumpărături, Black Friday este și momentul care definește cum va merge business-ul magazinelor online în anul ce urmează. Potrivit statisticilor vârful vânzărilor de Black Friday este direct proporțional cu direcția de creștere a vânzărilor comercianților pentru anul următor. Pe data de 17 septembrie se estimează o creștere cu 55% a volumelor tranzacționate de...
Noua opțiune Facebook pentru firmele mici: Chat cu clienții pe site-ul propriu Facebook urmează să lanseze o opțiune pe care firmele o vor putea instala pe site-urile proprii pentru a comunica mai ușor cu clienții, folosind Facebook Messenger. Plugin-ul pentru chat-ul cu clienți permite firmelor să utilizeze o singură platformă – Facebook Messenger – pentru a gestiona discuțiile în direct cu clienții, indiferent dacă ajung pe Facebook...
Ofertele de Black Friday vor fi monitorizate de Consiliul Concurenței În fiecare an de Black Friday există numeroase plângeri din partea consumatoriilor care susțin că reducerile anunțate nu sunt reale la anumite produse și asta pentru că , retailerii majorează prețul cu câteva zile înainte de a lansa promoția. După ce ANPC a anunțat că va verifica aleatoriu ofertele pe care magazinele online le fac...
De ce conținutul și cuvintele cheie sunt importante în web design? Un site care nu are conținutul potrivit și care nu are designul adecvat, nu va avea trafic, asta însemnând că nu va ajuta compania să aibă un impact online. De asemenea, va fi trecut cu vederea de către motoarele de căutare din cauza lipsei de conținut relevant. Cuvintele cheie și conținutul joacă un rol cheie...
Ce se vinde mai bine pe internet, în România Preferințele cumpărătorilor români la magazinele online au fost măsurate de biroul european de statistică Eurostat și au reieșit date utile pentru antreprenorii din comerțul pe internet. Datele Eurostat se referă la preferințele cumpărătorilor on-line cu vârste între 16 și 74 de ani, la nivelul anului 2016: 1. Îmbrăcăminte și articole sportive 80% dintre femei au...
ANPC vrea să verifice promoțiile magazinelor online de Black Friday. Ce reguli trebuie să respecte comercianții Inspectorii ANPC vor monitoriza promoțiile magazinelor online de Black Friday. Astfel, comercianții online vor fi verificați prin sondaj dacă au oferte reale și respectă legea în ceea ce privește reducerea produselor. Şeful Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa, Horia Constantinescu, a declarat în cadrul unei conferințe de presă că inspectrii ANPC vor verifica dacă promoţiile...
Cum obții cât mai multe adrese de mail, ca să vinzi mai mult Construirea unei liste de e-mailuri este o modalitate de a informa foștii, actualii sau viitorii clienți despre serviciile sau produsele pe care le ofetiți. În primul rând, însă, trebuie să îi atrageți pe oameni să se înregistreze și să îi mențineți suficient de interesați pentru a rămâne abonați – spun specialiștii în e-mail marketing. Există...
5 strategii eficiente pentru atragerea și fidelizarea clienților Obținerea și păstrarea clienților este esențială în comerțul online. Deși în România, acesta este abia la început, consumatorii din online preferă brandurile mari care oferă reduceri, puncte sau cadouri. Aceste tipuri de strategii sunt mai puțin utile pentru micii comercianți dar, în schimb, aceștia au la îndemnână câteva metode inovatoare care le pot aduce și...