Ce îi nemulțumește cel mai tare pe clienţi în relația cu brandurile Într-o piaţă în care clienţii au nenumărate opţiuni în materie de branduri şi produse orice greşeală pe care o face o firmă poate însemna pierderea definitivă chiar şi a unui client fidel. Iată care sunt principalele lucruri, pe care încă multe branduri le fac, care gonesc consumatorii. 9 din 10 consumatori (89%) se așteaptă să...
Ce trebuie să știi dacă vrei ca magazinul tău online să vândă bine pe mobil În România majoritatea magazinelor online și-au adaptat site-urile la mobil însă puține reușesc să vândă prin intermediul acestora. Majoritatea româniilor care cumpără online, folosesc smartphone-ul pentru a cerceta ofertele dar finalizarea comenziilor o fac pe desktop. În plus, din 2018 Google va schimba agloritmulpentru motorul de căutare și va lua în calcul site-urile optimizate pe...
Lecție de la Harvard: Like-urile nu duc la nimic, în vânzări Pot aduce satisfacție utilizatorilor obișnuiți ai rețelelor sociale, însă like-urile aduc, într-adevăr, ceva când vine vorba de afaceri și de vânzarile firmelor? Un articol publicat pe site-ul Harvard Business School Working Knowledge arată că, potrivit unor cercetări, like-urile nu duc la nimic, de fapt, în vânzări. La 17 ani de la apariția marketingului social media,...
Comerțul online din România, estimat la 2,4 miliarde de euro în 2017 Piața de comerț online din România va depăși, în 2017, valoarea de 2.3 miliarde de euro și se așteaptă să ajungă undeva în jurul sumei de 2,4 miliarde de euro doar pe zona de e-tail. În ultimii ani numărul magazinelor online a crescut considerabil în mod special pe anumite categorii. În România comerțul online este...
Care sunt preferințele românilor în materie de fashion online Categoria fashion este unul din domeniile cu cele mai mari creșteri prognozate în comerțul online, românii fiind tentați de diversitatea ofertelor și noutatea produselor. De asemenea, clienții interesați de articole vestimentare și accesorii apelează din ce în ce mai des la cumpărăturile prin intermediul aplicațiilor pentru telefoanele mobile. În perioada ianuarie – octombrie 2017, media...
Studiu: 43% dintre românii din urban cumpără online. Aproape unul din doi cumpără de pe mobil Căutarea de produse și servicii, de informații suplimentare despre ele și compararea prețurilor sunt comportamentele de cumpărare pe internet cu cel mai rapid ritm de creștere în ultimul an în România. Peste jumătate dintre utilizatorii de internet din mediul urban folosesc internetul mai des decât acum un an pentru a găsi produsele pe care și...
3 direcţii importante în vânzările online: Ce trebuie să ştie firmele care se lansează în domeniu În ultimii zece ani, numărul de europeni care cumpără online s-a dublat. Comerțul electronic este din ce în ce mai popular și în România, în primele nouă luni ale anului remarcându-se trei direcții importante. ”Aceste trenduri și direcții oferă o perspectivă asupra evoluției pieței de e-commerce, a comportamentului de consum și sunt un bun indicator...
Ghidul pentru Black Friday 2017: Asociația Magazinelor Online publică recomandările pentru o campanie de reduceri corectă Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) a publicat versiunea 2017 a ghidului pentru Black Friday. Acesta cuprinde informații specifice pentru fiecare stadiu al procesului de cumpărare, de la faza de prospecție, planificare și derulare a achizițiilor în cazul clienților, la organizarea cataloagelor de produse, a stocurilor, plăților și livrărilor, dar și a procesului post-vânzare. ”Vorbim...
Cine și ce îi influențează pe românii atunci când vor să cumpere – studiu Înainte de a achiziționa un produs sau serviciu, jumătate dintre românii din mediul urban țin cont de părerile și recomandările unor influențatori, fie că vorbim despre familie și prieteni, profesioniști, jurnaliști, bloggeri/vloggeri sau vedete. Dacă ai o afacere este esențial să știi care sunt cele mai eficiente metode de amplificare a mesajor generate de aceștia....
Întâlnire online. Consultanții din Atelierele Digitale Google te învață gratuit cum să îți promovezi afacerea. Vezi înregistrarea VIDEO StartupCafe.ro împreună cu hub-urile Google, Atelierul Digital din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași organizează în luna noiembrie o serie de întâlniri online destinate antreprenorilor interesați de promovarea digitală a afacerilor. Întîlnirile vor fi transmise LIVE pe pagina StartupCafe.ro de pe Facebook și pe canalul Youtube Startupcafe.ro. Urmărește înregistrarea video a primei întâlniri online transmisă marți, 31 octombrie...