Google va schimba criteriile privind indexarea site-urilor în motorul de căutare. Ce trebuie să faci ca site-ul tău să fie responsive pe mobil? Afacerile online care nu au site-urile adaptate pentru telefoanele mobile riscă să piardă un număr considerabil de clienți odată cu lansarea algoritmului Mobile First Index de la Google. Începând cu 2018, Google va introduce tot mai mult indexarea care ține cont de experiența utilizatorilor pe varianta de mobil a site-ului, pentru a stabili poziția acestuia în...
Google Partners România lanseză seminariile pentru certificarea AdWords Mobile Advertising Echipa Google Partners România lansează cursurile online din cadrul Mobile Academy pentru eficientizarea campaniilor pe mobile. După absolvirea Academiei Mobile participanții sunt pregătiți pentru susținerea examenului de certificare AdWords Mobile Advertising. Sesiunile de training conțin 4 seminarii online, pe parcursul lunii Octombrie 2017. Sesiunile vor fi exclusiv online și se vor desfășura pe Canalul YouTube...
INFOGRAFIC Cum arată comerțul online din România. Comportamentul cumpărătorilor și ce trebuie să facă magazinele online Care este comportamentul cumpărătorilor români și ce nu fac bine magazinele online atunci când se promovează? Una dintre cele mai dese greșelile făcute de proprietarii de magazine online este că ignoră clienții pe care îi au deja. Magazinele online românești folosesc canale de promovare cu care se adresează, în special utilizatorilor noi. Exceptând campaniile de...
Smartphone-ul domină în topul reclamelor online În 2017 mai mult de jumătate (53%) din totalul cheltuielilor publicitare pe internet la nivel mondial vor fi folosite pentru anunțurile vizionate pe dispozitive mobile. În contextul în care mobilul domină internetul cei care au afaceri online dar și marketerii trebuie să țină cont de asta atunci când își gândesc strategia de promovare sau campaniile...
Specialiști Startupcafe.ro: Ce este și cum se setează un Goal în Google Analytics Salutare tuturor! Numele meu este Paul Ungureanu, sunt Account Manager în cadrul agenției www.proclick.ro și în acest videoclip, după cum v-am promis, vom începe să intrăm în detaliu în Google Analytics, în special în zona comerțului electronic. Astăzi vom discuta despre „Goal-uri”. Un Goal este un obiectiv îndeplinit într-un site. De exemplu, în zona comerțului electronic, îndeplinirea...
5 lucruri pe care trebuie să le știi înainte de a începe o afacere online În România sunt înregistrate oficial aproximativ 5000 de magazine online. Înainte de a începe o afacere pe internet trebuie să știi că este o zonă extrem de competitivă iar pentru a avea succes interacțiunea cu clientul trebuie să fie foarte strânsă. Cum îți poți evidenția afacerea într-o piață atât de aglomerată? Pentru a avea o...
Cât de mult îi costa pe cei cu afaceri online întârzierile de încărcare ale site-urilor pe mobil Fiecare zecime de secundă de întârziere din timpul de încărcare al unui website pe dispozitivele mobile poate afecta rata de conversie. În piața locală, site-urile a 9 din 10 magazine online se încarcă greu sau foarte greu, făcând experiența achiziției online mult mai greoaie, arată directorul companiei Breeze Mobile. Conversia este afectată negativ cu până...
Comunicarea și imaginea nu sunt prioritare pentru antreprenorii români Oamenii de afaceri români nu sunt pregătiți să gestioneze o criză de imagine deși se confruntă cu asta începând de la comentarii negative în social media, până la articole în presă sau amenințări de boicot din partea consumatorilor. 68% dintre antreprenorii români s-au confruntat cu o criză de imagine în 2017, un procent în creștere...
7 pași de început în marketing online Dacă ai deja o afacere sau ești la început de drum și te gândești cum să pătrunzi în online, o să îți prezint câteva sfaturi generale care te vor pune pe gânduri. Cele mai multe întreprinderi din România fac marketing online bun, însă hai să vedem cum e oare atunci când știi cu adevărat ce...
De ce ar trebui site-ul tău să se încarce rapid pe mobil În 2015 Google anunța că peste 50% dintre căutările din motorul lor de căutare s-au făcut pe mobil, cifrele fiind în crește de atunci. În ciuda numărului mare de căutări pe mobil, multe site-uri nu sunt optimizate corespunzător, una dintre probleme fiind viteza redusă de încărcare. 75% dintre paginile mobile se încarcă în mai mult...