Când şi de ce intră românii în magazinele online de fashion. Aproape jumătate dintre cumpărători returnează produsele – studiu 90% dintre cei care fac cumpărături online spun că au vizitat cel puțin un magazin de fashion în ultima jumătate de an. Doar 65% dintre aceştia cumpără produse de pe site-urile de modă şi aproape jumătate dintre ei returnează produsele, arată un studiu realizat de MKOR Consulting. Cât cheltuie românii pe haine şi accesorii şi...
Șeful eMAG: 4 factori care influențează comerțul online în România Comerțul online din România este pe un trend ascendent și până la sfârșitul anului piața va crește cu 35-40% comparativ cu 2016 susține șeful eMAG, Iulian Stanciu. Acesta susține că pentru a vinde eficient în online, magazinele trebuie să țină cont de patru factori foarte importanți: 1. Produsul. Cel mai important este să ai produsul...
Ce buget și-au alocat românii pentru achizițiile de Black Friday Românii din mediul urban sunt cei mai interesați de Black Friday, mai exact 71% dintre aceștia susțin că vor achiziționa ceva pe 17 noiembrie. Dintre aceștia, un procent de 43% nu s-au decis ce vor și își vor face lista de cumpărături în funcție de ofertele pe care le vor găsi. 71% dintre românii din...
Asociația Magazinelor Online estimează o creșterea cu 35% a comerțului online în 2017 Comerțul online în România va ajunge anul aceasta la aproximativ 2,8 miliarde de euro, în creștere cu 35% față de 2016, peste estimarea inițială de 2,5 miliarde de euro anunțată de Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO). ”Evoluția comerțului electronic din primele 9 luni ale anului, precum și țintele anunțate de magazinele online pentru...
Cum afli cu Google Analytics ce fac clienții pe site-ul tău Descoperă avantajele monitorizării site-ului prin platforma Google Analytics. Acest articol îți explică pas cu pas cum poți crea un cont Google Analytics și conține capturi de ecran care te ajută să te familiarizezi cu interfața. Mai mult, după pașii de instalare a scriptului de urmărire pentru datele de trafic web, articolul îți prezintă noțiunile de bază....
Google va afișa timpul de așteptare la restaurante, în căutări și pe hartă Restaurantele se vor “bate” pe clienți nu doar în meniuri apetisante, ci și în rapiditatea ospătarilor și a bucătarilor, care vor trebui să scoată timpi cât mai buni din bucătărie până pe masa gurmanzilor. Google va fi “circuitul de curse” al restaurantelor odată ce va lansa noua sa opțiune de căutare. Actualizarea va ajunge în...
De Black Friday tranzacțiile online se vor dubla comparativ cu 2016 Dincolo de cumpărături, Black Friday este și momentul care definește cum va merge business-ul magazinelor online în anul ce urmează. Potrivit statisticilor vârful vânzărilor de Black Friday este direct proporțional cu direcția de creștere a vânzărilor comercianților pentru anul următor. Pe data de 17 septembrie se estimează o creștere cu 55% a volumelor tranzacționate de...
Noua opțiune Facebook pentru firmele mici: Chat cu clienții pe site-ul propriu Facebook urmează să lanseze o opțiune pe care firmele o vor putea instala pe site-urile proprii pentru a comunica mai ușor cu clienții, folosind Facebook Messenger. Plugin-ul pentru chat-ul cu clienți permite firmelor să utilizeze o singură platformă – Facebook Messenger – pentru a gestiona discuțiile în direct cu clienții, indiferent dacă ajung pe Facebook...
Ofertele de Black Friday vor fi monitorizate de Consiliul Concurenței În fiecare an de Black Friday există numeroase plângeri din partea consumatoriilor care susțin că reducerile anunțate nu sunt reale la anumite produse și asta pentru că , retailerii majorează prețul cu câteva zile înainte de a lansa promoția. După ce ANPC a anunțat că va verifica aleatoriu ofertele pe care magazinele online le fac...
De ce conținutul și cuvintele cheie sunt importante în web design? Un site care nu are conținutul potrivit și care nu are designul adecvat, nu va avea trafic, asta însemnând că nu va ajuta compania să aibă un impact online. De asemenea, va fi trecut cu vederea de către motoarele de căutare din cauza lipsei de conținut relevant. Cuvintele cheie și conținutul joacă un rol cheie...