Antreprenorii interesați să-și perfecționeze tehnicile de vânzare online se pot înscrie gratuit la o nouă serie de cinci cursuri online, sub formă de webinarii susținute de specialiști din agențiile partenere Google. Cursurile durează o oră iar fiecare sesiune are alocate 20 de minute pentru întrebări și răspunsuri.

Sesiunea 1 a seriei cursurilor de vânzări online - Piața țintă și prospectarea - ajută companiile să își îmbunătățească eficiența prospectării – adică să aibă mai mulți posibili cumpărători, de calitate mai bună, calitatea măsurându-se prin procentul de conversie în întâlniri și apoi în vânzări.
- Din primul webinar, oamenii de vanzări sau proprietarii agențiilor de marketing digital află metode practice legate de găsirea de noi posibili cumpărători care să aibă o probabilitate cât mai mare de a se transforma în clienți.
- Mai întâi discutăm despre modul în care fiecare va putea să își definească piața țintă, în functie de specificul businessului sau în funcție de alti parametri universal valabili (câte firme să conțină piața țintă, cât de ușor se poate ajunge la persoana de decizie, etc.)
- În partea a doua, discutam despre tehnici concrete de prospectare începând cu clasificarea prospecților pe clase A, B, C și continuând cu cele mai eficiente surse de prospecți dar și cu metodele de prospectare “la rece”, precum Linkedin, explică Ionuț Cociaș, trainerul primei sesiuni.
În Sesiunea 2 tema principală este obținerea eficientă a întâlnirii de vânzare, cu câteva subiecte exemplificate prin abordări practice, ce pot fi folosite imediat.
- Primul subiect este preabordarea prin e-mail, Linkedin sau prin alte mijloace, urmată de un exemplu de script telefonic pentru cei care își doresc o variantă eficientă a acestuia.
- Totodată, strict legată de scriptul telefonic este procedura de rezolvare a obiecțiilor telefonice ce pot aparea în urma solicitării unei întâlniri.
- Ultimul subiect este amuzant dar, în acelasi timp, serios și anume cum ajungi să discuți cu cine trebuie ceea ce, uneori, presupune ca unul din interlocutori să fie de acord să îți facă legatura telefonică și să nu îți închidă sau să te redirecționeze.
În Sesiunea 3 afli despre introducerea și partea de construire a credibilității pentru companie, produs sau serviciu și pentru omul de vânzări
Urmează 2 părți importante ale procesului de vânzări:
-
aflarea nevoilor/dorintelor (CE își dorește să obțină clientul)
-
motivația (DE CE își dorește clientul să obtina ceea ce ar vrea să obțină).
Vezi exemple practice, texte și întrebări ce pot fi folosite imediat, în orice întâlnire de vânzare de servicii.
Cursuri vânzări online: programul complet al webinariilor din februarie 2018
21 Februarie, 17:00 (1h) – Piața țintă & Prospectarea
22 Februarie, 16:00 (1h) - Obținerea întâlnirii
23 Februarie, 13:00 (1h) – Întâlnirea de vânzare, Partea I: Credibilitate, Aflare nevoi, Aflare valoare
26 Februarie, 12:00 (1h) - Întâlnirea de vânzare, Partea II: Variante de soluții, Prezentarea soluției, Ask to Buy
27 Februarie, 12:00 - 14:00 (2h) - Tehnici de vânzări, Închiderea Vânzării, Rezolvarea Obiecților, Obiecții Frecvente
Fiecare sesiune durează aprovimativ 40 minute, iar 20 de minute sunt alocate întrebărilor.
Participă la cursurile de vânzări online
Tu întrebi pe chat, trainerul îți răspunde LIVE
Cursurile de vânzări fac parte din programul Google Partners Online Academy, destinat antreprenorilor și agențiilor de marketing care vor să își perfecționeze abilitățile digitale.
Cursurile din cadrul Google Partners Online Academy sunt fi susținute de către traineri certificați, specializați în Google AdWords, Google Analytics, Sales, etc. Trainerii sunt profesioniști cu experiență solidă, activi în comunitățile de profil și prezenți la cele mai importante conferințe locale.

Despre trainer
-
Ionuț Cociaș este Organizational Development Strategist în echipa Zitec, furnizor major de solutii, servicii și produse tehnologice personalizate si marketing digital din România.
-
Ionuț coordonează Atelierul Digital cu o echipă de 20 de ambasadori în București, Brașov, Iași și Constanța, în cadrul parteneriatului Zitec - Google de digitalizare a României, menit să ofere consultanță practică în online companiilor mici și mijlocii.
-
În domeniul vânzărilor și al trainingului, Ionuț are o experiență de peste 10 ani, atât ca antreprenor, cât si in cadrul Zitec și începând din 2018 este coach certificat.