România, ultima în UE la firme care au site sau care vând pe internet România este ultima țară din Uniunea Europeană în privința proporției firmelor care vând pe internet sau care au un site propriu, potrivit celor mai recente date disponibile, publicate, joi, de Biroul european de statistică Eurostat. Statistica ia în calcul doar firmele care au cel puțin 10 salariați și folosește datele de la nivelul anului 2016....
Românii cumpără cu 75% mai mult din magazinele online în săptămâna de dinainte de Crăciun – studiu Vizitatorii magazinelor online cumpără cel mai mult în zilele de luni (cu 38% mai mult față de medie) și cel mai puțin în cele de sâmbătă (cu 22% mai puțin), arată o analiză a RTB House. Dacă vânzările cresc forte mult înainte de Crăciun, în zilele de sărbătoare ating cel mai scăzut nivel. La mijlocul...
10 lucruri pe care trebuie să le știi ca să vinzi pe mobil în 2018 Folosirea internetului pe telefoanele mobile a depășit deja accesarea de pe desktop iar timpul petrecut online de către utilizatorii de smartphone a crescut în ultimii câțiva ani – de la 3,1 ore la 5,6 ore pe zi, potrivit celor mai recente studii privind tendințele pe internet. De altfel, în 2018, mai mult de jumătate dintre...
4 moduri de a-ți domina concurența Ca antreprenor trebuie să fii conștient de noțiunea de concurență, deoarece competitorii încearcă, și ei ca și tine, să își asume o cotă de piață, dar cheia pentru dominație este să te concentrezi asupra afacerii pe care o dețineți și a lucrurilor care te diferențiază, scrie publicația americană dedicată micilor afaceri Entrepreneur.com. Majoritatea afacerilor se luptă și...
Românii din diaspora promovează brandurile românești România are câteva milioane de ambasadori de țară, românii care au plecat din țară. Chiar dacă se află peste hotare, românii rămân fideli produselor care le amintesc de țara lor și le recomandă prietenilor lor din străinătate. 91% dintre românii aflați peste granițe folosesc produse românești în țara de adopție, fie că le achiziționează de...
Tu știi ce face o agenție de advertising online? Ți-ai facut un site, ai muncit mult la asta și acum ai vrea să ai și vânzări, nu? Dar cine intră pe site? Ai spus în stânga și în dreapta, ți-ai raspândit cât de cât numele, poate că ți-ai facut și o pagină de Facebook însă ai constatat că toate astea cer timp, creație și implicare....
Optimizarea SEO în 2018. 12 factori esențiali care vor conta în clasificare SEO este un domeniu în continuă schimbare care nu se oprește în evoluție. Cele mai bune practici din cursul acestui an ar putea să nu mai fie valabile în 2018. Este foarte important să fii la curent cu schimbarea zilnică a algoritmilor Google, cu toate actualizările majore și minore iar pentru a vă face vizibilă...
Top Google 2017. Ce au căutat românii pe internet În apropierea sfârșitului de an, Google prezintă listele cu cele mai populare căutări realizate în 2017. Căutările anului 2017 scot în evidență oamenii, evenimentele și subiectele care au captat atenția românilor în acest an. Ca în fiecare an, educația și examenele din sistemul de învățământ românesc sunt cele care au determinat un interes ridicat în...
La ce s-au uitat românii pe YouTube anul acesta. Top 10 video Google a publicat lista celor mai populare video-uri de pe YouTube în România în 2017: de la „viralele” creatorilor de conținut pe YouTube și până la cele mai urmărite videoclipuri muzicale. Listele YouTube Rewind cuprind video-uri încărcate în 2017 și sunt create pe baza vizualizărilor din România, luând în calcul și gradul de interactivitate al...
Instrument de monitorizare online a afacerilor, lansat de o firmă românească. Cum funcţionează platforma BrandMentions este un instrument care monitorizează prezența online a businessurilor. Acesta funcţionează ca un motor de colectare a mențiunilor şi urmărește următoarele zone: web, presă, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube, precum și alte platforme video relevante. Platforma este disponibilă în limba engleză, dar poate fi utilizată oriunde în lume. Platforma BrandMentions a fost dezvoltată de o...