Google: 4 noi modalități de a-ți conecta afacerea cu clienții Anul trecut, Google a introdus cinci noi modalități de a construi o prezență online captivantă, care arată clienților ce înseamnă afacerea în sine. O prezență online puternică este o componentă esențială a strategiei de marketing, indiferent de mărimea afacerii sau de industria de care aparține. Creează un site gratuit în câteva minute Potrivit cercetărilor interne Google, afacerile...
Cum să investești rentabil în reclame pe Google Adwords La un an sau doi după ce Google a lansat Google AdWords, compania a început să vândă anunțuri în rețeaua de display Google (GDN), scrie Entrepreneur.com. Rețeaua de display acoperă peste 90% dintre utilizatorii de internet din întreaga lume, potrivit support.google.com. În Rețeaua de display, puteți folosi direcționarea pentru a vă afișa anunțurile în anumite contexte (cum...
6 metode simple de a crește performanța site-ului pe mobil După cumpărăturile de Black Friday și cele din luna decembrie, marii comercianți online au confirmat că traficul si achiziționarea produselor prin intermediul telefoanelor mobile este în plină asccensiune. Există câțiva pași esențiali pe care comercianții online îi pot face pentru a-și îmbunătății performanțele pe mobil. 1. Încărcarea rapidă a site-ului Paginile de produse ar trebui...
Studiu: Utilizarea conținutului video în marketingul cu influenceri va atinge un nivel record în 2018 Un nou raport de la Influicity prezice că utilizarea conținutului video în marketingul cu influenceri va atinge un nivel record în 2018. De asemenea, videoclipurile vor ajunge să reprezinte 80% din traficul global până în 2020, precizează raportul. Termenul de „influencers marketers” este folosit pentru a descrie persoanele care influențeaza o audiență relativ mică, de...
VIDEO Gafa unui vlogger de 22 de ani, care câștigă milioane de dolari pe YouTube și Facebook Logan Paul, un vlogger în vârstă de 22 de ani, cu peste 15 milioane de abonați la canalul său de YouTube și-a filmat vizita la Aokigahara, o pădure de lângă muntele Fuji din Japonia, care a câștigat notorietate ca fiind locul a sute de sinucideri. Video-ul postat de Paul pe 31 decembrie, pe YouTube, a...
Apple modifică regulile magazinului de aplicații Când Apple a schimbat regulamentul App Store la începutul acestui an, această mișcare a avut unele consecințe neintenționate, care au avut efect negativ asupra multor afaceri mici. Din fericire, Apple tocmai a anunțat un nou set de modificări a regulilor care pare să inverseze unele din aceste efecte. Vechile reguli În iunie 2017, politicile revizuite...
Viitorul marketingului: Chatboții Marketingul din anii 2000 a fost dominat de motoarele de căutare și de optimizarea SEM și SEO. Începutul anului 2010 a dus la creșterea marketingului pe Facebook și social media. Cel mai recent am văzut creșterea marketingului pe platforme mobile, însă în prezent, oamenii doresc un tip de marketing personalizat, iar soluția este reprezentată de...
Cum pot atrage magazinele online mai mulți clienți în 2018 Pentru magazinele online este esențial ca experiența clientului, a utilizatorului să fie plăcută și eficientă. De asemenea, Google clasează pe prima pagină în motorul de căutare site-urile care oferă o experiență plăcută vizitatorului. Combinate acestea duc la mai mulți vizitatori și cresc șansele de a vinde mai mult. Pentru 2018 se conturează câteva trenduri privind...
Consiliul Concurenței investighează eMAG pentru posibilă discriminare a micilor magazine online Consiliul Concurenţei a declanșat o investigație privind un posibil abuz de poziţie dominantă de către Dante International SA pe piața serviciilor de intermediere prin platformele online din România. eMag a anunțat că va pune la dispoziţia Consiliului Concurenţei toate informaţiile necesare precizând că pe platforma marketplace, comercianţii îşi stabilesc singuri politicile comerciale. „Colaborăm cu autoritatea...
Povestea unui start-up este un produs: Cum îți prezinți afacerea clienților și investitorilor A nu avea o poveste de spus este o problemă obișnuită pentru start-upuri. Această lipsă este adesea cuplată cu o preocupare asupra momentului în care ar trebui ca această poveste să fie făcută publică, precum și de teama de a promite prea mult sau prea puțin. Uneori chiar și afacerile care sunt de mai mult...