Comercianţii din UE, obligaţi să trateze clienţii online din străinătate ca pe cei locali şi să ofere aceleaşi preţuri Circa 63% dintre magazinele online din UE nu permint cumpărătorilor să facă achiziții din alt stat membru. În aceste condiţii comercianții vor fi obligați să îi trateze pe clienții online dintr-un alt stat UE la fel ca pe cei locali, adică să le ofere acces la aceleași prețuri sau condiții de vânzare a produselor sau...
Cum să vinzi de Valentine’s Day și Marțisor. Ce tipuri de campanii se potrivesc În lunile februarie – martie vânzările cresc pentru comercianți însă, acestea variază foarte mult de la industrie la industrie. Este perioada optimă pentru creșterea profitului însă, dacă ești proprietar de magazin online trebuie să știi câteva lucruri esențiale dacă vrei să te promovezi eficient. Cum gândim campaniile și mesajele pentru a obține profit în această perioadă? Înainte de...
De unde îşi fac cumpărăturile online consumatorii din Europa – studiu Majoritatea cumpărătorilor europeni online fac achiziții din marketplace, adică platforme online pentru terți comercianț, pentru că acolo găsesc cele mai mici preţuri, arată un studiu realizat de UPS. Ce alte preferinţe mai au consumatorii europeni. Șapte din 10 cumpărători online din Europa au făcut achiziții de la comercianți internaționali, principalele motive fiind prețurile mai bune...
Vine „careul de ași” al femeilor. Cum se bat magazinele online din România pe buzunarele bărbaților Magazinele online așteaptă vânzări cu până la 80% mai mari pentru sărbătorile din februarie și martie, respectiv Ziua Îndrăgostitilor, Dragobete, Mărțișor și 8 Martie. În ultimii ani, vânzările din această perioadă au crescut constant iar succesul magazinelor online depinde de cum se organizează și se promovează. Trei afaceri online care reprezintă trei nișe diferite pe piața din România...
Meniurile restaurantelor și cafenelelor vor putea fi afișate în Google Google My Business a anunțat o nouă actualizare care va face fericiți mulți proprietari de restaurant și cafenele. Noutatea este că aceștia vor putea să-și afișeze lista de meniu pe Google iar acestea vor apărea în rezultatele căutării pe mobile. Proprietarii de restaurante care sunt prezenți în Google My Business (Compania mea pe Google )...
Top 10 branduri: Cel mai valoros este unul de comerț online mult peste liderul magazinelor tradiționale În topul celor mai valoroase branduri din lume, un retailer care activează online se află pe primul loc și, ce este mai interesant, depășește brandul care reprezintă comerțul tradițional. Aceiași tendință o întâlnim și în România unde, în topul general al celor mai scumpe branduri românești, comerțul online este înaintea celui offline. Amazon este cel mai valoros...
Instagram face modificări care vizează postările făcute de firme Instagram a anunțat că a făcut modificări importante care vin în sprijinul afacerilor, una dintre acestea fiind posibilitatea programării postărilor. Modificarea vizează utilizatorii, în special brandurile care până acum puteau doar să salveze postarea într-un draft și o puteau afișa mai tarziu tot manual. Aplicaţia Instagram va permite utilizatorilor să programeze postările, dar nu direct din cadrul aplicaţiei,...
Ce trebuie să știi dacă începi o afacere online în 2018 Comerțul online din România a înregistrat cea mai mare creștere la nivel european anul trecut iar pentru pentru 2018 se așteaptă să se apropie de pragul de 3 miliarde de euro. Acum este foarte ușor să creezi un magazin online la costuri accesibile și să realizezi campanii de marketing eficiente prin care să ajungi la clienți dar,...
S-a lansat WhatsApp pentru firme mici. Când o vor putea folosi și antreprenorii români? WhatsApp Business a lansat aplicația de mesagerie pe mobil cu funcții dedicate afacerilor mici și mijlocii (IMM), însă pentru moment este disponibilă în anumite țări, nu și în România, potrivit unui comunicat emis, zilele trecute, de serviciul deținut de Facebook. Aplicația pentru antreprenori, care poate fi descărcată pe sistemul de operare Android, este momentan disponibilă...
Google a lansat caracteristici noi în setările reclamelor Google a lansat mai multe caracteristici noi pentru setările reclamelor și dezactivarea acestora, pentru a oferi mai mult control asupra anunțurilor pe care le vezi pe Google, pe site-uri web și în aplicații. Google a lansat un singur tablou de bord pentru controlul anunțurilor, denumit inițial “Ads Preferences Manager” (în 2009) — în prezent “Ads...