6 tendințe de marketing pentru anul 2018 Suntem în era digitală, unde cantitatea totală de informații online se dublează în fiecare an. Prin urmare, este vital să ținem pasul cu tendințele tehnologice recente și să fim conștienți de ultimele apariții în domeniu. Industria marketingului nu este diferită și, ca atare, acestea sunt șase tendințe care trebuie luate în considerare pentru anul 2018: Video...
Care este bugetul românilor pentru cadourile de Moș Nicolae Pentru comercianți, luna decembrie este una dintre cele mai profitabile luni din an. De altfel românii alocă bugete consistente pentru sărbătorile de iarnă destinate atât cadourilor dar și meselor festive. În mediul urban, 91% dintre români chestionați de Mednet Marketing Research Center și-au declarat intenția de a face cadouri de Moș Nicolae, potrivit unui comunicat...
330 de milioane de oameni au folosit Messenger pentru a contacta o afacere mică pentru prima dată în 2017 Clienții de astăzi se așteaptă ca afacerile să fie accesibile online și vor să interacționeze cu acestea în moduri cât mai eficiente. Facebook Messenger, serviciul popular de mesagerie instant lansat în 2011, atrage din ce în ce mai mulți oameni care se conectează și cer informații firmelor. Potrivit unui studiu comandat de Facebook, peste 330...
Importanța utilizării imaginilor de calitate pentru afaceri Citirea unei propoziții implică cel puțin trei etape de conceptualizare — citesc, înțeleg și vizualizez. O imagine duce privitorul instantaneu în faza de vizualizare. Este mult mai rapidă, mai eficientă și o modalitate directă de a vă transmite mesajul către consumatori. De exemplu, cât de probabil este să cumperi un produs fără o imagine de...
De Black Friday plățile online cu cardul au crescut cu 50% comparativ cu anul trecut. Ce și-au cumpărat românii Ediția Black Friday 2017 a adus multe noutăți pe piața comerțului online. Dincolo de creșterea vânzărilor și de utilizarea telefoanelor în cumpărături au crescut și plățile online cu cardul. Românii s-au pregătit mai bine în acest an și au folosit și cardurile cu rate fără dobândă pentru achiziționarea produselor preferate. Ediția de Black Friday de...
Top 7 probleme care împiedică dezvoltarea comerțului online și cum pot fi soluționate „România are un potențial uriaș de creștere a comerțului online și anume până în 2020 piața de comerț online poate să ajungă la 5 miliarde de euro. Ca acest lucru să se întâmple este nevoie de sprijinul statului român, nu numai din partea comercianților care trag”, susține Florinel Chiș președintele Asociației Magazinelor Online. Potrivit indexului...
Cum faci campanii pe Facebook. Instrumente prin care firmele româneşti pot ajunge şi la clienţi din străinătate Peste 1,2 miliarde de persoane ce utilizează Facebook sunt conectate la o mică afacere dintr-o altă ţară, susţine reţeaua de socializare. Iar în România, circa 70% dintre utilizatorii de pe Facebook sunt conectaţi cu cel puţin un IMM dintr-o ţară străină. Primele cinci ţări ale căror IMM-uri atrag cel mai mult românii pe Facebook sunt...
Încep cursurile Google Analytics. Programul sesiunilor online din cadrul Analytics Academy 2017 Dacă dețineți sau sunteți responsabil de un website și doriți să aflați mai multe informații despre comportamentul utilizatorilor puteți urmări sesiunile online din cadrul Analytics Academy 2017 care încep de săptămâna viitoare. Pe parcursul lunii noiembrie se vor desfășura 4 seminarii. Sesiunile vor fi exclusiv online și se vor desfașura pe Canalul YouTube Google Partners și...
INTERVIU Cum arată piața de comerț online în 2017. Care sunt cele mai frecvente greșeli făcute de magazinele online Comerțul online a evoluat atât din perspectiva cliențiilor cât și din cea a comercianțiilor iar veniturile pe 2017 sunt estimate undeva în jurul sumei de 2, 8 miliarde de euro. Totuși pe o piață incipientă cum este cea din România, obiceiurile de consum sunt în formare iar magazinele online mai au mult de învățat despre...
Tudor Manea, eMAG: Două treimi din totalul vizitelor de Black Friday s-au făcut de pe smartphone Black Friday-ul din acest an a confirmat ceea ce se anunța de câțiva ani în zona comerțului online – dominația mobilului. Potrivit bilanțului celui mai mare retailer online din România s-au conturat trei fenomene: traficul a fost preponderent de pe mobil, a crescut încrederea în plățiile online cu cardul dar și interesul pentru produsele scumpe....