Google folosește realitatea augmentată într-o aplicație care va putea fi folosită și în afaceri Gigantul american lansează aplicația Lens care foloseşte inteligenţa artificială pentru a identifica obiecte cu ajutorul camerei foto şi a furniza informaţii contextuale. Utilizatorii vor putea folosi camera foto a telefonului pentru a recunoaște diverse obiecte şi a accesa anumite informaţii despre acestea. Mai exact, utilizatorii vor putea citi recenziile, vor putea afla preţurile din meniul unui...
Cum îți crești vânzările prin video marketing Doar puțin timp petrecut pe rețelele de socializare arăta diferitele moduri în care afacerile utilizează videoclipurile în scopuri de marketing. Videoclipurile pot crește probabilitatea unei achiziții offline, iar un studiu al companiei de marketing Syndacast arată că peste jumătate dintre afacerile respondente consideră că înregistrările video au o rentabilitate mai mare a investițiilor decât orice...
Cum creezi pagina de produs care vinde. 7 reguli importante care trebuie respectate Dacă ai sau vrei să-ți faci un magazin online trebuie să știi că vizualizarea paginilor de categorie și de produs merită o atenție deosebită. Studiile arată că există un număr mare de utilizatori care nu merg mai departe de pagina unde este produsul afișat deoarece nu reușesc să obțină răspunsuri rapide la informațiile pe care...
Topul celor mai simple metode privind descrierea de produs Studiile au dovedit că atunci când oamenii au un produs în mâinile lor, dorința lor de a-l achiziționa crește. În cazul unei afaceri online clienții nu pot palpa produsele dar există multe alte modalități de-ai determina pe acestia să le cumpere. Una dintre acestea este cum își prezintă, descriu produsele sau serviciile. Realizarea descrierilor de...
4 metode, cu și fără bani, prin care îți poți promova afacerea online Aproximativ 66% dintre utilizatorii de internet au comandat bunuri sau servicii online, asta doar la nivelul UE, conform Eurostat. Spre exemplu, piața de îmbrăcăminte a cunoscut un consum ridicat, dar și încasări mai consistente. Situația se poate observa și la nivelul României, care a avut o evoluție bună în acestă direcție. Utilizatorii au început...
Google lansează un proiect educațional despre alfabetizarea digitală și comportamentele din mediul online Google și organizația britanică Institute for Strategic Dialogue (ISD) au lansat în România proiectul pilot Young Digital Leaders, care își propune să educe tinerii ca cetățeni în mediul digital, care știu să recunoască fenomenele negative și extreme în mediul online și să reacționeze la ele, astfel încât să poată să crească în siguranță. Google și...
De Mărțișor, vremea rea întârzie livrările magazinelor online În perioada februarie-martie este sezon de vârf pentru magazinele online, în special pentru cei care vând mărțișoare, bijuterii, cadouri dar și pentru marii comercianți care își lichidează stocurile de anul trecut. Sezonul cumpărăturilor de primăvară a început cu stângul iar vremea rea a stricat planurile comercianților online. Din cauza zăpezii livrarea coletelor se desfășoară greu...
Cum te promovezi online dacă vinzi produse handmade, jucării, piese auto sau călătorii Orice tip de afacere are nevoie de o strategie de marketing pentru a se putea dezvolta. Atunci când vrei să concepi o strategie de marketing pentru creșterea afacerii, trebuie să ai în vedere metodele de promovare pe care le poți aborda. În mediu online și nu numai, promovarea diferă în funcție de industria în care...
7 reguli esențiale despre pagina principală a unui magazin online Înainte de a lansa un magazin online trebuie gândite mai multe aspecte iar unul dintre acestea este structura site-ului. Prima pagină a unui magazin online sau homepage-ul este de multe ori primul contact pe care îl are un utilizator cu afacerea. Prin urmare, este recomandabil să fie prezente în homepage anumite elemente care să îl...
Google lansează două instrumente noi pentru măsurarea vitezei site-urilor pe mobil În ultimii ani Google s-a concentrat pe îmbunătățirea vitezei și accesării site-urilor pe mobile venind în sprjinul marketerilor și proprietarilor de site-uri. Gigantul american a anunțat luni la Mobile World Congress din Barcelona lansarea a două noi instrumente: Mobile Scorecard și Impact Calculator. Ambele instrumente le arată proprietarilor de site-uri și marketerilor de ce merită...