Ce îl convinge pe “noul” consumator să dea banii pe un produs – studiu În fiecare zi, noi influențe au impact asupra comportamentului, consumului și motivației consumatorilor, iar acestea sporesc factori precum: când, de ce și pentru ce își deschide clientul portofelul – arată specialiştii KPMG. Mai ales atunci când vobim de noua generaţie de consumatari, „millennials” (vârsta între 18 si 34 ani), afacerile mai au încă de învăţat...
Cum să construiești lista de cuvinte cheie pentru un magazin online Construirea unei liste cu cuvinte cheie este primul pas pentru o strategie de marketing de succes. Cuvintele sau expresiile folosite în căutările online rezumă intenția – gândurile, întrebările sau nevoile utilizatorilor iar dezvoltarea și menținerea unei liste de cuvinte poate ajuta o afacere să înțeleagă cumpărătorii, să se promoveze mai bine și să-ți crească profitul....
7 sfaturi practice pentru fotografii de produs reusite Imaginea este esențială în comerțul online și asta pentru că este elementul care creeaz legătura între produs și client. Fotografiile de produs de înaltă calitate au un impact mare asupra utilizatorilor din mediul online ceea ce duce la rate de conversie mai mari. Iată câteva sfaturi pentru a obține fotografii de produs excelente. 1. Planifică În primul rând,...
Bilanțul comerțului online 2017: Românii au cumpărat zilnic de 7,5 milioane euro Potrivit cifrelor și estimărilor principalilor jucători din comerțul electronic valoarea cumpărăturilor online a ajuns la 2,8 miliarde de euro în 2017, cu peste 40% mai mult decât în 2016. Mai exact, românii au cheltuit, în medie, 7,67 milioane de euro în fiecare zi din an pentru cumpărături prin internet, potrivit unei analize GPeC. Valoarea de...
Know-how de la eBay, Alibaba și Exponea, la evenimentul premium de comerț electronic din București Evenimentul premium dedicat exclusiv industriei e-commerce, TeCOMM, se desfășoară la București între 7 și 8 martie, sub tematica Haute couture your eCommerce business! și va reuni peste 300 proprietari ai magazinelor online, profesioniști în eCommerce, influenceri și jucători importanți din industrie. „În România, se poate sesiza faptul că ponderea persoanelor cu vârstă cuprinsă între 16...
7 reguli esențiale pentru a alege un domeniu web potrivit Dacă vrei să-ți deschizi o afacere online unul dintre cei mai importanți factori pe care trebuie să-i ai în vedere este numele domeniului. Mai exact, ai nevoie de un nume relevant care să te ajute sa creezi o identitate a brand-ului în mediul online. Pentru a alege un nume bun de domeniu care să definească...
Google îşi integrează toate serviciile de plată sub numele Google Pay Dacă până acum serviciile oferite de Google erau fragmentate sub forma unor diverse produse sau aplicații, de anul acesta lucrurile se vor schimba. Gigantul american a decis să le integreze pe acestea într-un serviciu unic de plăți. Când va funcționa Google Pay și în România? Informaţiile de plată din vechile produse vor fi disponibile sub egida...
Realitatea augmentată schimbă modul în care consumatorii fac cumpărături online Nu cu mult timp în urmă, mulți ar fi considerat realitatea virtuală (VR) și augmentată (AR) ca fiind ceva mai probabil de găsit în filmele SF decât în magazinele locale de electronice. Nu mai este cazul. Acum, companiile importante, cum ar fi Google, Facebook și Sony, au anunțat că vor sau au lansat deja platforme...
Cum influențează videoclipurile modul în care cumpără consumatorii Utilizatorii YouTube doresc să vadă povesti care reflectă experiențele lor zilnice și care abordează probleme importante pentru comunitățile lor, potrivit celor mai recente studii în domeniu. În acest context afacerile online pot să valorifice acest trend oferind publicului conținutul reprezentativ și cuprinzător pe care îl așteaptă. Potrivit unui studiu Think with Google făcut pe utilizatorii You...
Au emoticoanele loc în comunicarea din mediul de afaceri? Emoticoanele (sau emoji) sunt foarte folosite în comunicarea informală, dat fiind faptul că exprimă o serie de emoții, cum ar fi bucuria, furia și teama. O bună parte din utilizatorii de internet dau mai multă atenție emoji-urilor în timpul chat-urilor informale decât cuvintelor. Dar, au emoticoanele loc în comunicarea formală din mediul de afaceri? Aceste...