Cum poți crește ratele de conversie pe mobil Site-urile responsive pe mobil sunt site-urile care rearanjează conținutul pentru a se potrivi în mod corespunzător dispozitivelor mobile. Experții în marketing susțin că pentru a-ți crește vânzările nu este suficient să ai un site adaptat la mobil ci trebuie să știi și modalitățiile prin care îi poți convinge pe utilizatori să cumpere de la tine. Iată câteva...
Lecție de la YouTube: Cum să vinzi abonamente la un serviciu plătit Directorul departamentului de muzică al YouTube, Lyor Cohen a anunțat că va lansa un nou serviciu dedicat muzicii, accesibil prin abonamente. Noul serviciu este testat în prezent de mii de angajaţi ai companiei Google. În acest context YouTube ar plănui să îşi „frustreze” utilizatorii care ascultă melodii pe platformă, crescând numărul reclamelor, cu scopul de...
Ai probleme cu promovarea magazinului online? Uite ce trebuie să faci ca afacerea ta să fie în căutările Google În online succesul afacerii depinde de felul în care reușești să atragi și să convingi cât mai mulți potențiali clienti, pe care trebuie să-i transformi apoi în cumpărători fideli. Datorită bugetelor reduse mulți proprietari de site-uri apelează la prieteni sau cunoștiințe când vine vorba de optimizarea magazinului online. Rezultatele sunt de cele mai multe ori...
O bancă românească integrează inteligența artificială într-o aplicație financiară personalizată IMM-urile dar și persoanele fizice vor avea acces la informații financiare personalizate cu ajutorul inteligenței artificiale printr-o aplicație. Mai exact, viitoarea aplicație de banking cognitiv va oferi IMM-urilor și clienților băncii românești informații financiare personalizate, în timp real. Banca Transilvania a doua cea mai mare bancă din România, colaborează cu Personetics, lider de piață în aplicații bancare...
VIDEO Oficial Google: De ce a eliminat compania peste 3,2 miliarde de reclame anul trecut Aproape tot ceea ce există pe internet este finanțat prin publicitate, reclamele digitale jucând un rol critic în mediul online de astăzi. Totuși, unele anunțuri publicitare pot vicia acest mediu, precum elemente invazive, care afectează experiența de utilizare, sau reclame concepute pentru a înșela indivizii, a afirmat Jessica Stansfield, Head of Global Product Policy –...
Google face curăţenie în publicitatea online. Anul trecut au fost eliminate peste 100 de reclame pe secundă Publicitatea digitală joacă un rol critic în mediul online de astăzi. Reclamele de o anumită natură pot vicia acest mediu, fie că este vorba despre elemente invazive, care afectează experiența de utilizare, sau o acțiune coordonată pentru a înșela indivizii, arată Google. Anul trecut, compania a eliminat mai mult 100 de reclame mincinoase sau abuzive...
Comisia Europeană pregătește noi reguli platformelor online deținute de Apple, Google, Amazon Comisia Europeană (CE) intenționează să restrângă sfera de influenţă în online a companiilor mari introducând noi reglementări destinate platformelor online și vor să le ceară acestora transparență în legătură cu modul în care ordonează căutările dar și în motivele pentru care listează sau delistează unele servicii. Astfel, Apple, Google și Amazon se vor confrunta cu noi reglementări europene pentru practicile...
Google va interzice reclamele la criptomonede Google își actualizează politicile companiei legate de serviciile financiare pentru a interzice anunțurile publicitare legate de criptomonede, inclusiv ofertele inițiale de monede (ICO), portofele electronice și sfaturi de tranzacționare, a afirmat Jessica Stansfield, Head of Global Product Policy – Monetized Products, Google Trust and Safety, EMEA, pentru StartupCafe.ro. Acest lucru înseamnă că nici societățile cu...
Intră lumea dar nu cumpără din magazinul tău? Cele 3 greșeli pe care trebuie să le îndrepți imediat pe internet Gestionarea relațiilor cu clienții este una dintre principalele provocări cu care se confruntă afacerile online. Dacă ai un magazin online care are sute de vizitatori dar puține comenzi iar eforturile de marketing digital nu au dat rezultate atunci trebuie să identifici cauzele. Iată principalii factori care blochează vânzările și câteva tactici de bază care te pot...
Top probleme ale magazinelor online din România Comerțul online din România se află într-un continuu proces de dezvoltare și maturizare, înregistrând, în 2017, o creștere de 40% față de anul anterior. Cu toate acestea, majoritatea magazinelor din online-ul românesc încă sunt departe de a fi bine puse la punct, fapt care nu îi afectează doar pe antreprenorii din mediul digital, ci și...