FOTO Tutorial: Cum creezi o campanie de remarketing in AdWords in 13 pasi + capturi de ecran Campaniile de remarketing reprezinta un avantaj al oricarui om de marketing, insa foarte multe firme acorda o importanta mult prea mica campaniilor de remarketing, campanii ce ar putea genera conversii la costuri foarte mici. Tutorialul este creat pentru a veni in sprijinul celor care vor sa realizeze prima lor campanie de remarketing si sa readuca pe site...
Cum organizezi prezența online a companiei tale: Sfaturi practice plus un plan de organizare Cât de bine organizat este business-ul tău în mediul online? Știi cine, la ce conturi are acces, atât din firma ta cât și dintre colaboratori? Știi unde sunt fișierele sursă (editabile) pentru proiectele tale online? Te invit să acorzi puțin timp și să inventariezi prezența online a business-ului tău. Iată câteva propuneri despre ce ar trebui să ai în vedere în...
4 metode simple pentru personalizarea email-urilor de vânzări Personalizarea unei campanii de marketing prin email poate crește foarte mult rata de deschidere și click-urile dar foarte puțini proprietari de afaceri online știu să o facă eficient. Campaniile de email marketing trebuie să aibă la bază un mesaj relevant pentru eventualii clienți. Iată cele mai simple practici atunci când vine vorba de personalizarea mesajelor. Datele demografice...
Ce trebuie să facă magazinele online pentru a-și îmbunătăți viteza de încărcare a site-ului pe mobile. Ce spun specialiștii Google a anunțat că din iulie 2018 viteza de încărcare a site-ului va conta și va deveni un factor important în clasificarea căutarilor pe mobil. În România viteza de încărcare a site-urilor este direct proporțională cu viteza internetului în general. Pentru că avem un internet de mare viteză webmaster-ii site-urilor nu prea și-au făcut probleme...
Top 3 luni profitabile pentru magazinele online Promoțiile și achizițiile contextualizate definesc comportamentul de cumpărare al românilor în online. De sărbători 80% dintre cei care au cumpărat de pe internet au ales plata cu cardul iar coșul a avut o valoare medie 260 lei. Luna decembrie se află în top 3 luni în care românii fac cele mai multe cumpărături online. Pe primul...
Google: Viteza de încărcare a site-ului va deveni factor de clasificare în căutarea pe mobil Gigantul american a anunțat recent că începând din vara anului 2018 viteza de încărcare a site-ului pe mobil va deveni un factor important de afișare in clasament. „Oamenii doresc să poată găsi răspunsuri la întrebările lor cât mai repede posibil. Studiile arată că oamenii țin cont de viteza unei pagini. Deși viteza a fost...
Sfaturi de la designerul Google: cum faci un produs atractiv Spre deosebire de software, hardware-ul nu poate fi îmbunătățit printr-o nouă versiune sau o actualizare. Este nevoie de mai mult timp pentru dezvoltare, fiindcă odată făcut ceva, se mai pot face foarte puține ajustări, spune Ivy Ross, șefa echipei de design a Google, întrebată care este diferența dintre proiectarea de hardware și software. Ivy Ross...
Eurostat: Tot mai mulți români cumpără de pe magazinele on-line România este în continuare pe ultimul loc în Uniunea Europeană la ponderea persoanelor care fac cumpărături on-line în rândul celor care intră pe internet, dar țara noastră și-a crescut procentajul de cumpărători on-line în ultimul an, potrivit datelor emise, miercuri, de Eurostat. Potrivit celor mai recente statistici de la biroul european, în anul 2017 o...
Cum se va face comerț online în 2018 – analiză Comerțul online mizează din ce în ce mai mult pe tehnologii avansate, capabile să personalizeze experiența fiecărui client în parte. Magazinele online trebuie să țină pasul cu cele mai noi tehnologii, iar anul 2018 anunță o serie nouă de trenduri. Dacă anul 2017 a văzut o creștere semnificativă în utilizarea asistenților virtuali, aplicațiilor web și inteligenței...
Care sunt avantajele funcției wishlist pentru un magazin online Wishlist sau lista de dorințe adună într-un loc produsele salvate și dorite de clienți în contul lor de utilizator, dar pe care nu intenționează să le achiziționeze imediat. Iată câteva avantaje pe care le obțin magazinele dacă implementează aceată funcție pe website. În primul rând magazinele online care au această opțiune își reduc eficient...