Ce trebuie să știi dacă începi o afacere online în 2018 Comerțul online din România a înregistrat cea mai mare creștere la nivel european anul trecut iar pentru pentru 2018 se așteaptă să se apropie de pragul de 3 miliarde de euro. Acum este foarte ușor să creezi un magazin online la costuri accesibile și să realizezi campanii de marketing eficiente prin care să ajungi la clienți dar,...
S-a lansat WhatsApp pentru firme mici. Când o vor putea folosi și antreprenorii români? WhatsApp Business a lansat aplicația de mesagerie pe mobil cu funcții dedicate afacerilor mici și mijlocii (IMM), însă pentru moment este disponibilă în anumite țări, nu și în România, potrivit unui comunicat emis, zilele trecute, de serviciul deținut de Facebook. Aplicația pentru antreprenori, care poate fi descărcată pe sistemul de operare Android, este momentan disponibilă...
Google a lansat caracteristici noi în setările reclamelor Google a lansat mai multe caracteristici noi pentru setările reclamelor și dezactivarea acestora, pentru a oferi mai mult control asupra anunțurilor pe care le vezi pe Google, pe site-uri web și în aplicații. Google a lansat un singur tablou de bord pentru controlul anunțurilor, denumit inițial “Ads Preferences Manager” (în 2009) — în prezent “Ads...
De ce trebuie să țină cont un magazin online în 2018? 4 elemente esențiale în eCommerce prezentate la TeCOMM Comerțul online din România este estimat în anul 2018 la peste 3 miliarde de euro, cu 30% mai mult decât anul precedent, afirmă eCommerce Foundation. O piață care trece zilnic prin schimbări care au la bază comportamentul consumatorului, dar și automatizări care permit o mai mare eficientizare a procesului de cumpărare. Zilnic, proprietarii de magazine...
Sfaturi utile de la Google pentru o experiență bună a clienților pe mobil Ultimele cercetări în domeniul experiențelor de brand pe telefoanele arată că viteza și relevanța sunt esențiale pentru satisfacerea clientului. Mai mult ca oricând, oamenii au așteptări mari când vine vorba despre experiențele pe care le au cu brandurile pe telefoanele lor. Si asta pentru că pe mobil își petrec mult timp. De fapt, oamenii de...
Eurostat: Cât se promovează firmele românești în social media Firmele din România nu prea folosesc platforme social media, ca Facebook, Twitter, LinkedIn sau YouTube, potrivit datelor publicate recent de biroul european de statistică Eurostat. Circa 35% dintre firmele din România foloseau social media în anul 2017, sub media UE de 47%. Din cele 28 de state membre ale Uniunii Europene, doar 3 state UE...
Cum va afecta regulamentul de protecție a datelor publicitatea online? Ce trebuie să știe magazinele online Regulamentul GDPR (General Data Protection Regulation) va schimba regulile de protecție a datelor iar acestea vor afecta toate firmele în special site- urile și magazinele online. Din 24 mai 2018, folosirea datelor utilizatorilor se va modifica radical. Cu alte cuvinte, proprietarii de magazine online ar trebui să se asigure că site-urile lor sunt în concordanță...
FOTO Tutorial: Cum creezi o campanie de remarketing in AdWords in 13 pasi + capturi de ecran Campaniile de remarketing reprezinta un avantaj al oricarui om de marketing, insa foarte multe firme acorda o importanta mult prea mica campaniilor de remarketing, campanii ce ar putea genera conversii la costuri foarte mici. Tutorialul este creat pentru a veni in sprijinul celor care vor sa realizeze prima lor campanie de remarketing si sa readuca pe site...
Cum organizezi prezența online a companiei tale: Sfaturi practice plus un plan de organizare Cât de bine organizat este business-ul tău în mediul online? Știi cine, la ce conturi are acces, atât din firma ta cât și dintre colaboratori? Știi unde sunt fișierele sursă (editabile) pentru proiectele tale online? Te invit să acorzi puțin timp și să inventariezi prezența online a business-ului tău. Iată câteva propuneri despre ce ar trebui să ai în vedere în...
4 metode simple pentru personalizarea email-urilor de vânzări Personalizarea unei campanii de marketing prin email poate crește foarte mult rata de deschidere și click-urile dar foarte puțini proprietari de afaceri online știu să o facă eficient. Campaniile de email marketing trebuie să aibă la bază un mesaj relevant pentru eventualii clienți. Iată cele mai simple practici atunci când vine vorba de personalizarea mesajelor. Datele demografice...