Cum să-ți crești vânzările folosind evenimentele calendaristice din 2018 Anul 2018, ținând cont și de evenimentele sportive, va fi plin de posibilități ceea ce va permite afacerilor și magazinelor online să atragă clienți noi sau să-și consolideze relația cu cei vechi. Acestea pot planifica din timp și pot valorifică aceste oportunități, prin utilizarea datelor existente despre preferințele utilizatorilor în campaniile de retargetare. Iată evenimentele cu cel mai...
Trucuri pe Instagram: cum îți promovezi afacerea Afacerile și-au schimbat modul de abordare a strategiilor de marketing de la apariția social media. Cu toate acestea, fiecare platformă social media necesită tactici diferite pentru ca acesta să aibă succes. Ca atare, devine din ce în ce mai important să înțelegi metodele prin care funcționează fiecare platformă, astfel încât afacerea ta să poată beneficia...
GDPR 2018: Tot ce trebuie să știe magazinele online despre protecția datelor Dincolo de amenzile mari pe care le pot primi toți cei care nu respectă Regulamentul General privind protecția Datelor Personale, cel mai important lucru care trebuie înțeles este despre date. Mai exact, toți comercianții online și nu numai (toți operatorii de date) trebuie să știe ce date pot colecta, ce obligații au și în ce scopuri le...
Comercianţii din UE, obligaţi să trateze clienţii online din străinătate ca pe cei locali şi să ofere aceleaşi preţuri Circa 63% dintre magazinele online din UE nu permint cumpărătorilor să facă achiziții din alt stat membru. În aceste condiţii comercianții vor fi obligați să îi trateze pe clienții online dintr-un alt stat UE la fel ca pe cei locali, adică să le ofere acces la aceleași prețuri sau condiții de vânzare a produselor sau...
Cum să vinzi de Valentine’s Day și Marțisor. Ce tipuri de campanii se potrivesc În lunile februarie – martie vânzările cresc pentru comercianți însă, acestea variază foarte mult de la industrie la industrie. Este perioada optimă pentru creșterea profitului însă, dacă ești proprietar de magazin online trebuie să știi câteva lucruri esențiale dacă vrei să te promovezi eficient. Cum gândim campaniile și mesajele pentru a obține profit în această perioadă? Înainte de...
De unde îşi fac cumpărăturile online consumatorii din Europa – studiu Majoritatea cumpărătorilor europeni online fac achiziții din marketplace, adică platforme online pentru terți comercianț, pentru că acolo găsesc cele mai mici preţuri, arată un studiu realizat de UPS. Ce alte preferinţe mai au consumatorii europeni. Șapte din 10 cumpărători online din Europa au făcut achiziții de la comercianți internaționali, principalele motive fiind prețurile mai bune...
Vine „careul de ași” al femeilor. Cum se bat magazinele online din România pe buzunarele bărbaților Magazinele online așteaptă vânzări cu până la 80% mai mari pentru sărbătorile din februarie și martie, respectiv Ziua Îndrăgostitilor, Dragobete, Mărțișor și 8 Martie. În ultimii ani, vânzările din această perioadă au crescut constant iar succesul magazinelor online depinde de cum se organizează și se promovează. Trei afaceri online care reprezintă trei nișe diferite pe piața din România...
Meniurile restaurantelor și cafenelelor vor putea fi afișate în Google Google My Business a anunțat o nouă actualizare care va face fericiți mulți proprietari de restaurant și cafenele. Noutatea este că aceștia vor putea să-și afișeze lista de meniu pe Google iar acestea vor apărea în rezultatele căutării pe mobile. Proprietarii de restaurante care sunt prezenți în Google My Business (Compania mea pe Google )...
Top 10 branduri: Cel mai valoros este unul de comerț online mult peste liderul magazinelor tradiționale În topul celor mai valoroase branduri din lume, un retailer care activează online se află pe primul loc și, ce este mai interesant, depășește brandul care reprezintă comerțul tradițional. Aceiași tendință o întâlnim și în România unde, în topul general al celor mai scumpe branduri românești, comerțul online este înaintea celui offline. Amazon este cel mai valoros...
Instagram face modificări care vizează postările făcute de firme Instagram a anunțat că a făcut modificări importante care vin în sprijinul afacerilor, una dintre acestea fiind posibilitatea programării postărilor. Modificarea vizează utilizatorii, în special brandurile care până acum puteau doar să salveze postarea într-un draft și o puteau afișa mai tarziu tot manual. Aplicaţia Instagram va permite utilizatorilor să programeze postările, dar nu direct din cadrul aplicaţiei,...