Meniurile restaurantelor și cafenelelor vor putea fi afișate în Google Google My Business a anunțat o nouă actualizare care va face fericiți mulți proprietari de restaurant și cafenele. Noutatea este că aceștia vor putea să-și afișeze lista de meniu pe Google iar acestea vor apărea în rezultatele căutării pe mobile. Proprietarii de restaurante care sunt prezenți în Google My Business (Compania mea pe Google )...
Top 10 branduri: Cel mai valoros este unul de comerț online mult peste liderul magazinelor tradiționale În topul celor mai valoroase branduri din lume, un retailer care activează online se află pe primul loc și, ce este mai interesant, depășește brandul care reprezintă comerțul tradițional. Aceiași tendință o întâlnim și în România unde, în topul general al celor mai scumpe branduri românești, comerțul online este înaintea celui offline. Amazon este cel mai valoros...
Instagram face modificări care vizează postările făcute de firme Instagram a anunțat că a făcut modificări importante care vin în sprijinul afacerilor, una dintre acestea fiind posibilitatea programării postărilor. Modificarea vizează utilizatorii, în special brandurile care până acum puteau doar să salveze postarea într-un draft și o puteau afișa mai tarziu tot manual. Aplicaţia Instagram va permite utilizatorilor să programeze postările, dar nu direct din cadrul aplicaţiei,...
Ce trebuie să știi dacă începi o afacere online în 2018 Comerțul online din România a înregistrat cea mai mare creștere la nivel european anul trecut iar pentru pentru 2018 se așteaptă să se apropie de pragul de 3 miliarde de euro. Acum este foarte ușor să creezi un magazin online la costuri accesibile și să realizezi campanii de marketing eficiente prin care să ajungi la clienți dar,...
S-a lansat WhatsApp pentru firme mici. Când o vor putea folosi și antreprenorii români? WhatsApp Business a lansat aplicația de mesagerie pe mobil cu funcții dedicate afacerilor mici și mijlocii (IMM), însă pentru moment este disponibilă în anumite țări, nu și în România, potrivit unui comunicat emis, zilele trecute, de serviciul deținut de Facebook. Aplicația pentru antreprenori, care poate fi descărcată pe sistemul de operare Android, este momentan disponibilă...
Google a lansat caracteristici noi în setările reclamelor Google a lansat mai multe caracteristici noi pentru setările reclamelor și dezactivarea acestora, pentru a oferi mai mult control asupra anunțurilor pe care le vezi pe Google, pe site-uri web și în aplicații. Google a lansat un singur tablou de bord pentru controlul anunțurilor, denumit inițial “Ads Preferences Manager” (în 2009) — în prezent “Ads...
De ce trebuie să țină cont un magazin online în 2018? 4 elemente esențiale în eCommerce prezentate la TeCOMM Comerțul online din România este estimat în anul 2018 la peste 3 miliarde de euro, cu 30% mai mult decât anul precedent, afirmă eCommerce Foundation. O piață care trece zilnic prin schimbări care au la bază comportamentul consumatorului, dar și automatizări care permit o mai mare eficientizare a procesului de cumpărare. Zilnic, proprietarii de magazine...
Sfaturi utile de la Google pentru o experiență bună a clienților pe mobil Ultimele cercetări în domeniul experiențelor de brand pe telefoanele arată că viteza și relevanța sunt esențiale pentru satisfacerea clientului. Mai mult ca oricând, oamenii au așteptări mari când vine vorba despre experiențele pe care le au cu brandurile pe telefoanele lor. Si asta pentru că pe mobil își petrec mult timp. De fapt, oamenii de...
Eurostat: Cât se promovează firmele românești în social media Firmele din România nu prea folosesc platforme social media, ca Facebook, Twitter, LinkedIn sau YouTube, potrivit datelor publicate recent de biroul european de statistică Eurostat. Circa 35% dintre firmele din România foloseau social media în anul 2017, sub media UE de 47%. Din cele 28 de state membre ale Uniunii Europene, doar 3 state UE...
Cum va afecta regulamentul de protecție a datelor publicitatea online? Ce trebuie să știe magazinele online Regulamentul GDPR (General Data Protection Regulation) va schimba regulile de protecție a datelor iar acestea vor afecta toate firmele în special site- urile și magazinele online. Din 24 mai 2018, folosirea datelor utilizatorilor se va modifica radical. Cu alte cuvinte, proprietarii de magazine online ar trebui să se asigure că site-urile lor sunt în concordanță...