Snapchat pregătește o platformă pentru dezvolatori: Snapkit Snapchat planifică lansarea primei sale platforme pentru dezvoltatori, numită în prezent Snapkit. Prototipurile platformei indică faptul că vor permite altor aplicații să ofere opțiuni de conectare cu Snapchat, să utilizeze avatarele Bitmoji pe care le-a achiziționat și să găzduiască o versiune a software-ului camerei cu funcții complete Snap. Mai multe surse citate de TechCrunch au...
Google AdWords. Ghid: Cum scrii eficient o reclamă text Din momentul în care o persoană face o căutare pe Google și până când alege să dea clic pe unul dintre rezultatele afișate, ai o fereastra de timp pentru a-i determina să te aleagă pe tine și nu pe concurenții tăi. Cum răspunzi la nevoia lor și cum ar trebui să arate anunțurile tale pentru...
Ce cumpără românii online şi câţi bani cheltuie 53% dintre românii cu access la internet, adică aproape 6 milioane de utilizatori, au realizat în ultimul an cumpărături online cel puțin o dată pe lună, cu o creștere de 9% față de aceeași perioadă din 2016-2017. De asemenea, în ultimele 12 luni cumpărăturile online au devenit mai populare pentru categorii noi de clienți, cea...
GHID SEM – Search Engine Marketing: Ce este, la ce te ajută SEM este un acronim ce înseamnă Search Engine Marketing sau marketing prin intermediul motoarelor de căutare. Mai exact, SEM este o tehnică de marketing ce plasează anunțuri publicitare în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare în baza cuvintelor cheie utilizate de către utilizatorii online pentru a căuta diverse informații. SEM este o formă foarte...
Lecție de la Harvard: Cum va transforma GDPR marketingul digital. Ce este publicitatea contextuală La sfărșitul acestei săptămâni va intra în vigoare noul set de reglementări care ar putea schimba chipul marketingului digital: regulamentul UE privind protecția generală a datelor — GDPR. Pentru a proteja confidențialitatea consumatorilor și pentru a le oferi un control mai mare asupra modului în care datele lor sunt colectate și utilizate, GDPR cere comercianților să...
Afacere cu recenzii false pentru restaurante pe TripAdvisor, în era fake news O agenție de marketing din Rusia și-a deschis un serviu prin care restaurantele pot primi recenzii false pe site-ul TripAdvisor, pentru a atrage clienții care vin la meciurile de la Campionatul Mondial de Fotbal 2018, scrie Reuters. Într-o broșură de promovare, firma de marketing Bacon Agency susține că pentru 570 de dolari poate face un...
VIDEO Un start-up te ajută să “probezi” încălțămintea când cumperi de pe internet Companiile de tehnologie precum Google, Facebook și Apple dau semne că realitatea augmentată va fi următoarea platformă, în care divertismentul și anunțurile digitale se contopesc cu lumea reală. Startup-ul de marketing prin intermediul realității virtuale Vyking vrea să folosească această tehnologie pentru ca utilizatorii să poată proba încălțăminte cu ajutorul unei aplicații, potrivit unui videoclip...
3 pași simpli pentru a-ți pune compania pe harta Google Ce apare pe Google atunci când cineva îți caută compania? Nu ar fi folositor dacă s-ar afișa, instant, locația, programul de lucru, linkul către site, numărul de telefon, pozele cele mai reușite și recenziile clienților? Orice companie poate beneficia, în partea dreaptă a căutărilor, de o astfel de secțiune cu informațiile cele mai relevante pentru...
[P] Netcentric Summit 2018: ce s-a întâmplat anul acesta la cel mai mare eveniment al companiei elvețiene Compania Netcentric, prezentă și în România, oferă oamenilor săi un mediu de lucru diferit față de alte companii furnizoare de servicii digital marketing. Pe lângă implementarea Holacracy, un sistem de lucru care promovează autonomia fiecărui angajat, compania organizează anual un Summit la care participă sute de oameni din toate țările de pe glob. Netcentric Summit...
Ce impact are comerţului online asupra firmelor: Afacerile mici pot obţine profit mai rapid dacă funcţionează şi în online – studiu În 2017, în România au fost 7,36 milioane de cumpărători online care au făcut, în medie, 8,7 achiziții per cumpărător, potrivi unui studiu realizat ASE București, care prezintă impactul pe care e-commerce-ul îl are asupra firmelor româneşti, care pot deveni profitabile mult mai repid decât cele care funcţionează doar offline. eCommerce-ul va ajunge să reprezinte...