YouTube, unul dintre cele mai bune instrumente de marketing pentru micile afaceri Aproape toate afacerile, de la mici la mari, au o pagină de Facebook pentru a fi prezente în mediul online. O altă parte dintre acestea folosesc și alte platforme de social media, însă discuția pe acest subiect este adesea limitată la Facebook, Instagram și poate Twitter. Pe lângă acestea, unul dintre cele mai bune instrumente...
Changeneers Challenge: Startup-uri de aplicații, într-o competiție susținută de Samsung – webPR Impact Hub Bucharest și Samsung România au lansat recent Changeneers, programul pentru tehnologie cu impact în rezolvarea unora dintre problemele actuale ale societății. Changeneers este programul complex care conectează pasionații de tehnologie și provocările sociale cu care ne confruntăm, prin trei tipuri de oportunități: makerspace-ul, comunitatea și Changeneers Challenge. Makerspace-ul Changeneers Cei interesați de dezvoltarea...
O bancă românească intră în topul brandurilor bancare din lume Clasamentul Brand Finance Banking 500 marchează o premieră în acest an, o bancă românească intră în topul celor mai valoroase branduri bancare calculat de Brand Finance – cea mai mare firmă globală independentă de evaluare și strategie de brand – și publicat de revista The Banker. Este vorba de Banca Transilvania care intră pe locul...
Cum să-ți crești vânzările folosind evenimentele calendaristice din 2018 Anul 2018, ținând cont și de evenimentele sportive, va fi plin de posibilități ceea ce va permite afacerilor și magazinelor online să atragă clienți noi sau să-și consolideze relația cu cei vechi. Acestea pot planifica din timp și pot valorifică aceste oportunități, prin utilizarea datelor existente despre preferințele utilizatorilor în campaniile de retargetare. Iată evenimentele cu cel mai...
Trucuri pe Instagram: cum îți promovezi afacerea Afacerile și-au schimbat modul de abordare a strategiilor de marketing de la apariția social media. Cu toate acestea, fiecare platformă social media necesită tactici diferite pentru ca acesta să aibă succes. Ca atare, devine din ce în ce mai important să înțelegi metodele prin care funcționează fiecare platformă, astfel încât afacerea ta să poată beneficia...
GDPR 2018: Tot ce trebuie să știe magazinele online despre protecția datelor Dincolo de amenzile mari pe care le pot primi toți cei care nu respectă Regulamentul General privind protecția Datelor Personale, cel mai important lucru care trebuie înțeles este despre date. Mai exact, toți comercianții online și nu numai (toți operatorii de date) trebuie să știe ce date pot colecta, ce obligații au și în ce scopuri le...
Comercianţii din UE, obligaţi să trateze clienţii online din străinătate ca pe cei locali şi să ofere aceleaşi preţuri Circa 63% dintre magazinele online din UE nu permint cumpărătorilor să facă achiziții din alt stat membru. În aceste condiţii comercianții vor fi obligați să îi trateze pe clienții online dintr-un alt stat UE la fel ca pe cei locali, adică să le ofere acces la aceleași prețuri sau condiții de vânzare a produselor sau...
Cum să vinzi de Valentine’s Day și Marțisor. Ce tipuri de campanii se potrivesc În lunile februarie – martie vânzările cresc pentru comercianți însă, acestea variază foarte mult de la industrie la industrie. Este perioada optimă pentru creșterea profitului însă, dacă ești proprietar de magazin online trebuie să știi câteva lucruri esențiale dacă vrei să te promovezi eficient. Cum gândim campaniile și mesajele pentru a obține profit în această perioadă? Înainte de...
De unde îşi fac cumpărăturile online consumatorii din Europa – studiu Majoritatea cumpărătorilor europeni online fac achiziții din marketplace, adică platforme online pentru terți comercianț, pentru că acolo găsesc cele mai mici preţuri, arată un studiu realizat de UPS. Ce alte preferinţe mai au consumatorii europeni. Șapte din 10 cumpărători online din Europa au făcut achiziții de la comercianți internaționali, principalele motive fiind prețurile mai bune...
Vine „careul de ași” al femeilor. Cum se bat magazinele online din România pe buzunarele bărbaților Magazinele online așteaptă vânzări cu până la 80% mai mari pentru sărbătorile din februarie și martie, respectiv Ziua Îndrăgostitilor, Dragobete, Mărțișor și 8 Martie. În ultimii ani, vânzările din această perioadă au crescut constant iar succesul magazinelor online depinde de cum se organizează și se promovează. Trei afaceri online care reprezintă trei nișe diferite pe piața din România...