La câți oameni ajung firmele din România prin Facebook Firmele din România sunt conectate la nivel global, prin intermediul Facebook, cu 65 de milioane de oameni, susține un manager regional al rețelei de socializare. „Sunt 65 de milioane de oameni care sunt conectaţi la afacerile din România”, a spus, joi, la București, Weld-Moore, citat de Mediafax. El a dat mai multe exemple de companii...
Twitter alocă mai mult spaţiu evenimentelor majore şi ştirilor Rețeaua de socializare Twitter a anunţat că îşi schimbă serviciul pentru a aloca un spaţiu mai mare unor evenimente majore precum Cupa Mondială, cutremure, nunţi regale şi alegeri, în încercarea de a facilita accesul utilizatorilor la tweet-uri cât mai interesante, transmite Reuters, citată de News.ro. Compania încearcă să ofere utilizatorilor acces cât mai rapid la...
Instagram va permite afacerilor să vândă produse prin intermediul funcției Stories Instagram extinde funcțiile care permit utilizatorilor să cumpere produse direct din platformă la Instagram Stories, potrivit informațiilor disponibile pe blogul companiei. Recent, rețeaua de socializare a început să permită afacerilor să vândă produse și servicii prin feed-ul său. Instagram Stories sunt fotografii şi videoclipuri temporare, care se șterg automat după 24 de ore. Compania deținută de...
Facebook „vânează” firmele neserioase Facebook va permite utilizatorilor să evalueze firmele care se promovează pe reţeaua de socializare și le-ar putea bloca pe cele care vor primi multe opinii negative, relatează Reuters, citată de News.ro. Și în prezent utilizatorii pot da un rating, de la una la cinci stele, paginilor de business de pe Facebook și pot lăsa comentarii...
Facebook introduce anunțurile plătite în Marketplace Marketplace, componenta pentru vânzăre şi cumpărare de produse a Facebook și rivalul platformelor precum eBay și OLX , va începe să aducă bani pentru companie permițând afișarea de anunțuri plătite din partea utilizatorilor și brandurilor. Rețeaua de socializare va începe astăzi să testeze această funcționalitate în Statele Unite, care permite utilizatorilor și firmelor să plătească pentru...
Video Tutoriale AdWords Express: Ce este, cum ajută micile afaceri, cum setezi si optimizezi campaniile StartupCafe.ro împreună cu un consultant în marketing digital și promovare online oferă antreprenorilor cu afaceri mici și mijlocii o miniserie de tutoriale video despre configurarea unui cont AdWords Express, setarea unei campanii și câteva exemple de optimizare. AdWords Express este o versiune mult simplificată a soluției AdWords care permite afacerilor mici să realizeze, în mai...
Platforma de marketing pentru comerţ online 2Performant.com intră în sharing economy Platforma de marketing pentru eCommerce 2Performant.com a anunţat marţi lansarea proiectului Odin, integrat în platforma proprie, care permite magazinelor online să-şi recruteze propriii colaboratori de marketing şi să lucreze cu ei la un preţ de 5 ori mai mic decât cel standard, notează News.ro. 2Performant a anunţat lansarea proiectului Odin integrat în platforma proprie care...
Snapchat pregătește o platformă pentru dezvolatori: Snapkit Snapchat planifică lansarea primei sale platforme pentru dezvoltatori, numită în prezent Snapkit. Prototipurile platformei indică faptul că vor permite altor aplicații să ofere opțiuni de conectare cu Snapchat, să utilizeze avatarele Bitmoji pe care le-a achiziționat și să găzduiască o versiune a software-ului camerei cu funcții complete Snap. Mai multe surse citate de TechCrunch au...
Google AdWords. Ghid: Cum scrii eficient o reclamă text Din momentul în care o persoană face o căutare pe Google și până când alege să dea clic pe unul dintre rezultatele afișate, ai o fereastra de timp pentru a-i determina să te aleagă pe tine și nu pe concurenții tăi. Cum răspunzi la nevoia lor și cum ar trebui să arate anunțurile tale pentru...
Ce cumpără românii online şi câţi bani cheltuie 53% dintre românii cu access la internet, adică aproape 6 milioane de utilizatori, au realizat în ultimul an cumpărături online cel puțin o dată pe lună, cu o creștere de 9% față de aceeași perioadă din 2016-2017. De asemenea, în ultimele 12 luni cumpărăturile online au devenit mai populare pentru categorii noi de clienți, cea...