VIDEO Oficial Google: De ce a eliminat compania peste 3,2 miliarde de reclame anul trecut Aproape tot ceea ce există pe internet este finanțat prin publicitate, reclamele digitale jucând un rol critic în mediul online de astăzi. Totuși, unele anunțuri publicitare pot vicia acest mediu, precum elemente invazive, care afectează experiența de utilizare, sau reclame concepute pentru a înșela indivizii, a afirmat Jessica Stansfield, Head of Global Product Policy –...
Google face curăţenie în publicitatea online. Anul trecut au fost eliminate peste 100 de reclame pe secundă Publicitatea digitală joacă un rol critic în mediul online de astăzi. Reclamele de o anumită natură pot vicia acest mediu, fie că este vorba despre elemente invazive, care afectează experiența de utilizare, sau o acțiune coordonată pentru a înșela indivizii, arată Google. Anul trecut, compania a eliminat mai mult 100 de reclame mincinoase sau abuzive...
Comisia Europeană pregătește noi reguli platformelor online deținute de Apple, Google, Amazon Comisia Europeană (CE) intenționează să restrângă sfera de influenţă în online a companiilor mari introducând noi reglementări destinate platformelor online și vor să le ceară acestora transparență în legătură cu modul în care ordonează căutările dar și în motivele pentru care listează sau delistează unele servicii. Astfel, Apple, Google și Amazon se vor confrunta cu noi reglementări europene pentru practicile...
Google va interzice reclamele la criptomonede Google își actualizează politicile companiei legate de serviciile financiare pentru a interzice anunțurile publicitare legate de criptomonede, inclusiv ofertele inițiale de monede (ICO), portofele electronice și sfaturi de tranzacționare, a afirmat Jessica Stansfield, Head of Global Product Policy – Monetized Products, Google Trust and Safety, EMEA, pentru StartupCafe.ro. Acest lucru înseamnă că nici societățile cu...
Intră lumea dar nu cumpără din magazinul tău? Cele 3 greșeli pe care trebuie să le îndrepți imediat pe internet Gestionarea relațiilor cu clienții este una dintre principalele provocări cu care se confruntă afacerile online. Dacă ai un magazin online care are sute de vizitatori dar puține comenzi iar eforturile de marketing digital nu au dat rezultate atunci trebuie să identifici cauzele. Iată principalii factori care blochează vânzările și câteva tactici de bază care te pot...
Top probleme ale magazinelor online din România Comerțul online din România se află într-un continuu proces de dezvoltare și maturizare, înregistrând, în 2017, o creștere de 40% față de anul anterior. Cu toate acestea, majoritatea magazinelor din online-ul românesc încă sunt departe de a fi bine puse la punct, fapt care nu îi afectează doar pe antreprenorii din mediul digital, ci și...
Google folosește realitatea augmentată într-o aplicație care va putea fi folosită și în afaceri Gigantul american lansează aplicația Lens care foloseşte inteligenţa artificială pentru a identifica obiecte cu ajutorul camerei foto şi a furniza informaţii contextuale. Utilizatorii vor putea folosi camera foto a telefonului pentru a recunoaște diverse obiecte şi a accesa anumite informaţii despre acestea. Mai exact, utilizatorii vor putea citi recenziile, vor putea afla preţurile din meniul unui...
Cum îți crești vânzările prin video marketing Doar puțin timp petrecut pe rețelele de socializare arăta diferitele moduri în care afacerile utilizează videoclipurile în scopuri de marketing. Videoclipurile pot crește probabilitatea unei achiziții offline, iar un studiu al companiei de marketing Syndacast arată că peste jumătate dintre afacerile respondente consideră că înregistrările video au o rentabilitate mai mare a investițiilor decât orice...
Cum creezi pagina de produs care vinde. 7 reguli importante care trebuie respectate Dacă ai sau vrei să-ți faci un magazin online trebuie să știi că vizualizarea paginilor de categorie și de produs merită o atenție deosebită. Studiile arată că există un număr mare de utilizatori care nu merg mai departe de pagina unde este produsul afișat deoarece nu reușesc să obțină răspunsuri rapide la informațiile pe care...
Topul celor mai simple metode privind descrierea de produs Studiile au dovedit că atunci când oamenii au un produs în mâinile lor, dorința lor de a-l achiziționa crește. În cazul unei afaceri online clienții nu pot palpa produsele dar există multe alte modalități de-ai determina pe acestia să le cumpere. Una dintre acestea este cum își prezintă, descriu produsele sau serviciile. Realizarea descrierilor de...