Lecție de la Harvard: Cum va transforma GDPR marketingul digital. Ce este publicitatea contextuală La sfărșitul acestei săptămâni va intra în vigoare noul set de reglementări care ar putea schimba chipul marketingului digital: regulamentul UE privind protecția generală a datelor — GDPR. Pentru a proteja confidențialitatea consumatorilor și pentru a le oferi un control mai mare asupra modului în care datele lor sunt colectate și utilizate, GDPR cere comercianților să...
Afacere cu recenzii false pentru restaurante pe TripAdvisor, în era fake news O agenție de marketing din Rusia și-a deschis un serviu prin care restaurantele pot primi recenzii false pe site-ul TripAdvisor, pentru a atrage clienții care vin la meciurile de la Campionatul Mondial de Fotbal 2018, scrie Reuters. Într-o broșură de promovare, firma de marketing Bacon Agency susține că pentru 570 de dolari poate face un...
VIDEO Un start-up te ajută să “probezi” încălțămintea când cumperi de pe internet Companiile de tehnologie precum Google, Facebook și Apple dau semne că realitatea augmentată va fi următoarea platformă, în care divertismentul și anunțurile digitale se contopesc cu lumea reală. Startup-ul de marketing prin intermediul realității virtuale Vyking vrea să folosească această tehnologie pentru ca utilizatorii să poată proba încălțăminte cu ajutorul unei aplicații, potrivit unui videoclip...
3 pași simpli pentru a-ți pune compania pe harta Google Ce apare pe Google atunci când cineva îți caută compania? Nu ar fi folositor dacă s-ar afișa, instant, locația, programul de lucru, linkul către site, numărul de telefon, pozele cele mai reușite și recenziile clienților? Orice companie poate beneficia, în partea dreaptă a căutărilor, de o astfel de secțiune cu informațiile cele mai relevante pentru...
[P] Netcentric Summit 2018: ce s-a întâmplat anul acesta la cel mai mare eveniment al companiei elvețiene Compania Netcentric, prezentă și în România, oferă oamenilor săi un mediu de lucru diferit față de alte companii furnizoare de servicii digital marketing. Pe lângă implementarea Holacracy, un sistem de lucru care promovează autonomia fiecărui angajat, compania organizează anual un Summit la care participă sute de oameni din toate țările de pe glob. Netcentric Summit...
Ce impact are comerţului online asupra firmelor: Afacerile mici pot obţine profit mai rapid dacă funcţionează şi în online – studiu În 2017, în România au fost 7,36 milioane de cumpărători online care au făcut, în medie, 8,7 achiziții per cumpărător, potrivi unui studiu realizat ASE București, care prezintă impactul pe care e-commerce-ul îl are asupra firmelor româneşti, care pot deveni profitabile mult mai repid decât cele care funcţionează doar offline. eCommerce-ul va ajunge să reprezinte...
Ce avantaje oferă conținutul video unui business. De ce e bine să fii cu afacerea și pe Youtube YouTube este al doilea cel mai mare motor de căutare după Google. Tocmai de aceea și statisticile arată că una dintre cele mai populare activități de pe internet o reprezintă chiar consumul de conținut video. Aproximativ 60% dintre utilizatorii platformei YouTube folosesc acest tip de conținut pentru a-i ajuta pe aceștia în decizia de cumpărare...
Cambridge Analytica devine Emerdata: Închiderea ar putea fi doar un exercițiu de marketing Compania Cambridge Analytica a anunțat în această săptămână închiderea și lichidarea activității sale. Fondatorul Strategic Communication Laboratories (SCL), Nigel Oakes a confirmat că ambele companii se închid, potrivit Wall Street Journal. Cambridge Analytica spune că a început procedura de insolvență în Marea Britanie. Ziarul citează surse sub protecția anonimatului care spun că decizia a fost...
Afacerile vor putea vinde direct pe Instagram. Compania testează plățile în aplicație Firmele își vor putea vinde produsele și serviciile direct pe Instagram, care testează o nouă funcție prin care utilizatorii pot efectua plăți în aplicație. Momentan, această caracteristică apare doar pentru unii utilizatori, scrie TechCrunch. Noua funcție permite utilizatorilor să adauge un card de credit sau de debit și un PIN pentru securitate suplimentară în aplicație....
O platformă românească vrea să facă 240.000 lei în acest an din cursuri de marketing online Online Knowledge (OK) Institute, platformă de learning din zona de marketing online, dedicată antreprenorilor şi specialiştilor în domeniu, estimează afaceri de 240.000 de lei în 2018, de două ori mai mari faţă de veniturile înregistrate anul trecut. OK Institute a fost fondat în 2017, ca o alternativă pragmatică de învățare a disciplinelor de marketing online....