Google: Topul ţărilor în funcţie de viteza de încărcare a site-urilor mobile. România pe primul loc Au trecut 3 ani de când Google anunța pentru prima oară că numărul de căutări mobile l-a depășit pe cel de pe desktop (pe câteva piețe), iar din 2015 și până astăzi acest trend a continuat să accelereze. Smartphone-ul s-a transformat în dispozitivul preferat pentru accesarea internetului atât la nivel global, cât și în România....
Lecție de la Harvard: Cum schimbă inteligența artificială domeniul vânzărilor Companiile utilizează inteligența artificială (AI) în tot felul de moduri pentru a-și promova afacerile. Dacă ai fost vreodată nehotărât în legătură cu ce film să vezi pe Netflix, un algoritm AI de recomandare ți-a influențat cu siguranță decizia. Dacă ai cumpărat de pe Amazon, decizia a fost, de asemenea, influențată de AI (printr-un algoritm de...
Una din cinci programări la medic, sport sau înfrumusețare se fac în afara programului de lucru – WebPR O programare din cinci la cabinetul medical, sala de fitness ori salonul de înfrumusețare se face în afara programului de lucru, arată date din aplicația de programări online Calendis, dezvoltată la Cluj-Napoca. Ofertele personalizate pentru programări în afara orelor de vârf însoțite de diverse discounturi sunt modalități prin care furnizorii de servicii caută să câștige clienții ocupați. Furnizorii de diverse servicii medicale, sport sau înfrumusețare...
Google Chrome a început să marcheze toate site-urile care nu folosesc HTTPS ca fiind nesigure Începând de astăzi, browserul Google Chrome va marca site-urile care încă folosesc protocolul HTTP ca fiind nesigure. Google a început să marcheze site-urile care folosesc protocolul HTTP odată cu lansarea Chrome 56, care a debutat în luna ianuarie a anului trecut, scrie NDTV. Cu toate acestea, implementarea anterioară a fost limitată la paginile web care...
Ce cumpără românii vara din magazinele online de fashion Sezonul cald presupune noi provocări pentru vânzătorii online din zona de fashion și lifestyle, pe fondul apetitului crescut al consumatorilor pentru călătorii și diminuarea interesului pentru îmbrăcăminte și accesorii. Care sunt obiceiurile de cumpărături ale românilor pe timp de vara, când vine vorba de modă. În timpul verii, vânzările pe nișa de fashion & lifestyle...
Video Ghid Mobile Adwords. 3 sfaturi practice: cum evaluezi, ajustezi și măsori campaniile pe mobile Ai lansat o campanie pe AdWords Search și vrei să înțelegi cum poți aduce mai multe rezultate din suporturile mobile? Iată 3 sfaturi care te vor ajuta să înțelegi performanța pe telefon a campaniei tale. Evaluarea conversiilor în funcție de dispozitiv Ajustarea licitărilor pe mobil Analiza apelurilor telefonice Evaluarea conversiilor în funcție de dispozitiv Verifică...
Video ghid AdWords: 4 sfaturi de optimizare ca să obții mai multe conversii pe mobil Ai deja o campanie prin AdWords și ai început să obții conversii. Ai observat deja că o mare parte din publicul tău ajunge să vadă anunțurile pe telefonul mobil. Dacă întrebarea ta este cum construiești anunțuri de succes sau cum să îmbunătățești anunțurile afișate pe mobil, vei afla răspunsul chiar acum. Am 4 sfaturi de...
Tutorial: 3 sfaturi practice pentru optimizarea site-ului pe mobil Auzi deja de multă vreme că mobilul este din ce in ce mai important în viețile utilizatorilor de internet. Azi vom discuta despre importanța mobilului în rata de conversie a site-ului tău. Găsești în articol câteva soluții comune pe care le poți aplica site-ului tău pentru a te asigura că ești în continuare în topul preferințelor publicului tău...
Ghid de lucru în Google Adwords: Cum alegi cele mai bune cuvinte cheie Alegerea și structurarea cuvintelor cheie este foarte importantă pentru succesul unei campanii AdWords pe rețeaua de căutare. În articolul ce urmează trecem în revistă pașii necesari pentru a implementa și gestiona campanii eficiente pe baza cuvintelor cheie. La finalul acestui ghid vei ști să: Faci research pentru fiecare business în materie de cuvinte cheie și...
Facebook își revizuiește interdicțiile la promovarea criptomonedelor Facebook a anunțat, miercuri, că a început să permită animitor advertiseri să promoveze criptomonede și conținut care are legătură cu acestea, rețeaua socială revizuindu-și astfel interdicțiile decise în ianuarie 2018 cu privire la monedele virtuale, cum sunt Bitcoin, Ether, Ripple și altele. „Începând din 26 iunie, ne actualizăm politica pentru a permite afișarea reclamelor care...