#5 Ghid WooCommerce: Solutii de plăți pentru un magazin dezvoltat cu WordPress și WooCommerce Vrei să-ți deschizi propriul magazin online și te-ai hotărât să folosești WooCommerce, cel mai popular plugin WordPress pentru magazinele online. Ai ales tema potrivită, ai facut setările de bază, știi ce produse vinzi și acum ai ajuns la stadiul la care trebuie să alegi sistemul de plăți – să fie accesibil atât pentru clienți, dar...
Black Friday 2018: Valoarea tranzacțiilor online va crește cu 30%. Ce cumpără românii Ediția de Black Friday de anul acesta va aduce o creștere cu 30% a valorii tranzacțiilor online comparativ cu anul trecut, ajungând la peste 243 milioane lei, potrivit estimărilor unui dintre cei mai mari procesatori de plăţi din România. Ce vor cumpăra românii din magazinele online. ,,Nu mai este o surpriză că Black Friday este...
Cum se pregătesc magazinele online de Black Friday. Reguli de urmat şi greşeli de evitat Fiecare magazin online trebuie să se pregătească temeinic înainte de Black Friday şi sunt câţiva paşi ce trebuie urmaţi – negocierea cu furnizorii, livrearea sau un catalog cu informaţii complete, explică Florinel Chiș, director executiv al Asociației Române a Magazinelor Online. Iată principalele reguli pe care trebuie să le respecte comercianţii din online care fac...
Cum mai face Instagram bani: Reclamele pot fi promovate instant prin funcţia “Stories” şi lansează Instagram Analytics Instagram a anunţat că va avea o nouă modalitate de promovare pentru firmele sau utilizatorii business care folosesc funcţia “Stories”, prin care aceştia vor putea să îşi afişeze reclamele la cât mai mulţi utlizatori printr-o modalitate foarte simplă. Instagram va introduce un buton de promovare în setarile funcţiei “Stories”, prin care afacerile care folosesc conturile...
#3 Ghid WooCommerce: Construiește-ți singur magazinul online cu WooCommerce în 4 pași În articolul precedent din această serie, am vorbit despre principii de bază pentru alegerea corectă a unei teme wordpress pentru un magazin online. În articolul de astăzi îți voi arăta în mod practic cum să folosești plugin-ul woocomerce pentru a-ți construi singur magazinul online. 1. Pași preliminari cumpără un domeniu potrivit pentru nisa magazinului tău (ex....
Noi opțiuni pentru cei care își promovează firmele pe Google Ads Google a introdus două noi opțiuni pentru cei care își fac reclamă prin Google Ads, care îi vor ajuta să-și calibreze mai bine campaniile de promovare pe motorul de căutare. Cu „Ad Preview and Diagnosis tool ”, poți introduce un termen de căutare și obține o previzualizare a felului în care pagina de rezultate ale...
Obiceiurile de cumpărături online ale românilor: Topul celor mai vândute produse fashion Topul celor mai căutate produse este diferit de la ţară la ţară, potrivit unei analize pe regiune a unui magazin online de fashion. Dacă în România și Bulgaria pe primul loc sunt ceasurile, clienții din Ungaria au căutat cel mai des genți. Pe locul doi s-au plasat rochiile, în România, sandalele, în Bulgaria și gecile,...
#4 Ghid WooCommerce: 14 tipuri de produse pe care le poți vinde cu WooCommerce WooCommerce este pluginul gratuit de la WordPress care oferă tot ce ai nevoie pentru a-ți dezvolta un magazin online. Este ușor de implementat și oferă numeroase setări pentru a vinde toate tipurile posibile de produse fizice sau digitale. Descoperă în acest ghid 14 tipuri de produse pe care le poți vinde cu ajutorul WooCommerce. Odată instalat...
O nouă opțiune Google Maps pentru antreprenorii care se pregătesc să-și deschidă un punct de lucru Antreprenorii care se pregătesc să-și deschidă un punct de lucru – cum ar fi un bar, un restaurant, un coafor – vor avea posibilitatea să le fie afișate noile afaceri pe Google Maps înainte de deschdere, pentru a fi găsite pe hartă de către viitorii clienți, care vor afla astfel și data inaugurării – a...
Studiu: 7 din 10 români economisesc bani pentru reducerile de Black Friday. Ce vor să cumpere 7 din 10 români din mediul urban și cu acces la internet așteaptă în mod deosebit campaniile de reduceri de Black Friday și Crăciun pentru a achiziționa produse în perioada următoare, arată un studiu al GPeC şi Eureka Insights. Topul celor mai căutate produse. Doar 3 din 10 respondenți s-au arătat neinteresați de campaniile de...