3 pași simpli pentru a-ți pune compania pe harta Google Ce apare pe Google atunci când cineva îți caută compania? Nu ar fi folositor dacă s-ar afișa, instant, locația, programul de lucru, linkul către site, numărul de telefon, pozele cele mai reușite și recenziile clienților? Orice companie poate beneficia, în partea dreaptă a căutărilor, de o astfel de secțiune cu informațiile cele mai relevante pentru...
[P] Netcentric Summit 2018: ce s-a întâmplat anul acesta la cel mai mare eveniment al companiei elvețiene Compania Netcentric, prezentă și în România, oferă oamenilor săi un mediu de lucru diferit față de alte companii furnizoare de servicii digital marketing. Pe lângă implementarea Holacracy, un sistem de lucru care promovează autonomia fiecărui angajat, compania organizează anual un Summit la care participă sute de oameni din toate țările de pe glob. Netcentric Summit...
Ce impact are comerţului online asupra firmelor: Afacerile mici pot obţine profit mai rapid dacă funcţionează şi în online – studiu În 2017, în România au fost 7,36 milioane de cumpărători online care au făcut, în medie, 8,7 achiziții per cumpărător, potrivi unui studiu realizat ASE București, care prezintă impactul pe care e-commerce-ul îl are asupra firmelor româneşti, care pot deveni profitabile mult mai repid decât cele care funcţionează doar offline. eCommerce-ul va ajunge să reprezinte...
Ce avantaje oferă conținutul video unui business. De ce e bine să fii cu afacerea și pe Youtube YouTube este al doilea cel mai mare motor de căutare după Google. Tocmai de aceea și statisticile arată că una dintre cele mai populare activități de pe internet o reprezintă chiar consumul de conținut video. Aproximativ 60% dintre utilizatorii platformei YouTube folosesc acest tip de conținut pentru a-i ajuta pe aceștia în decizia de cumpărare...
Cambridge Analytica devine Emerdata: Închiderea ar putea fi doar un exercițiu de marketing Compania Cambridge Analytica a anunțat în această săptămână închiderea și lichidarea activității sale. Fondatorul Strategic Communication Laboratories (SCL), Nigel Oakes a confirmat că ambele companii se închid, potrivit Wall Street Journal. Cambridge Analytica spune că a început procedura de insolvență în Marea Britanie. Ziarul citează surse sub protecția anonimatului care spun că decizia a fost...
Afacerile vor putea vinde direct pe Instagram. Compania testează plățile în aplicație Firmele își vor putea vinde produsele și serviciile direct pe Instagram, care testează o nouă funcție prin care utilizatorii pot efectua plăți în aplicație. Momentan, această caracteristică apare doar pentru unii utilizatori, scrie TechCrunch. Noua funcție permite utilizatorilor să adauge un card de credit sau de debit și un PIN pentru securitate suplimentară în aplicație....
O platformă românească vrea să facă 240.000 lei în acest an din cursuri de marketing online Online Knowledge (OK) Institute, platformă de learning din zona de marketing online, dedicată antreprenorilor şi specialiştilor în domeniu, estimează afaceri de 240.000 de lei în 2018, de două ori mai mari faţă de veniturile înregistrate anul trecut. OK Institute a fost fondat în 2017, ca o alternativă pragmatică de învățare a disciplinelor de marketing online....
Ghid: Cum trebuie să arate imaginile pe care le postează un brand pe reţelele de socializare Imaginile pe care un brand le postează pe pagina sa de social media nu este suficient să fie doar fotografii frumoase, pentru o mai bună promovare a mărcii, a firmei sau a serviciului, trebuie îndeplinite câteva condiţii esenţiale. Iată care sunt acestea. Startup-ul românesc Planable – care a creat o aplicaţie dedicată agenţiilor de publicitate,...
YouTube a eliminat 8,3 milioane de videoclipuri în trei luni YouTube a publicat un raport privind amploarea procesului său de moderare a conținutului video în care anunță că a eliminat 8,3 milioane de videoclipuri pentru încălcarea regulamentului său în perioada octombrie-decembrie 2017. Raportul companiei a fost publicat pe fondul creșterii numărului de plângeri privind incapacitatea companiei de a combate conținutul extremist și abuziv, scrie The...
Savedroid: Cum a încercat un start-up de criptomonede să atraga atenția asupra fraudelor din domeniu printr-o farsă Ieri, numeroase publicații internaționale au scris că startup-ul din domeniul criptomonedelor Savedroid, care susține că a strâns 50 de milioane de dolari într-o ofertă inițială de monede (ICO), a fost o înșelătorie și că fondatorul a plecat cu banii. Dar, într-o schimbare interesantă de situație, se pare că “înșelăciunea” a fost schemă de publicitate prin...