Google Chrome a început să marcheze toate site-urile care nu folosesc HTTPS ca fiind nesigure Începând de astăzi, browserul Google Chrome va marca site-urile care încă folosesc protocolul HTTP ca fiind nesigure. Google a început să marcheze site-urile care folosesc protocolul HTTP odată cu lansarea Chrome 56, care a debutat în luna ianuarie a anului trecut, scrie NDTV. Cu toate acestea, implementarea anterioară a fost limitată la paginile web care...
Ce cumpără românii vara din magazinele online de fashion Sezonul cald presupune noi provocări pentru vânzătorii online din zona de fashion și lifestyle, pe fondul apetitului crescut al consumatorilor pentru călătorii și diminuarea interesului pentru îmbrăcăminte și accesorii. Care sunt obiceiurile de cumpărături ale românilor pe timp de vara, când vine vorba de modă. În timpul verii, vânzările pe nișa de fashion & lifestyle...
Video Ghid Mobile Adwords. 3 sfaturi practice: cum evaluezi, ajustezi și măsori campaniile pe mobile Ai lansat o campanie pe AdWords Search și vrei să înțelegi cum poți aduce mai multe rezultate din suporturile mobile? Iată 3 sfaturi care te vor ajuta să înțelegi performanța pe telefon a campaniei tale. Evaluarea conversiilor în funcție de dispozitiv Ajustarea licitărilor pe mobil Analiza apelurilor telefonice Evaluarea conversiilor în funcție de dispozitiv Verifică...
Video ghid AdWords: 4 sfaturi de optimizare ca să obții mai multe conversii pe mobil Ai deja o campanie prin AdWords și ai început să obții conversii. Ai observat deja că o mare parte din publicul tău ajunge să vadă anunțurile pe telefonul mobil. Dacă întrebarea ta este cum construiești anunțuri de succes sau cum să îmbunătățești anunțurile afișate pe mobil, vei afla răspunsul chiar acum. Am 4 sfaturi de...
Tutorial: 3 sfaturi practice pentru optimizarea site-ului pe mobil Auzi deja de multă vreme că mobilul este din ce in ce mai important în viețile utilizatorilor de internet. Azi vom discuta despre importanța mobilului în rata de conversie a site-ului tău. Găsești în articol câteva soluții comune pe care le poți aplica site-ului tău pentru a te asigura că ești în continuare în topul preferințelor publicului tău...
Ghid de lucru în Google Adwords: Cum alegi cele mai bune cuvinte cheie Alegerea și structurarea cuvintelor cheie este foarte importantă pentru succesul unei campanii AdWords pe rețeaua de căutare. În articolul ce urmează trecem în revistă pașii necesari pentru a implementa și gestiona campanii eficiente pe baza cuvintelor cheie. La finalul acestui ghid vei ști să: Faci research pentru fiecare business în materie de cuvinte cheie și...
Facebook își revizuiește interdicțiile la promovarea criptomonedelor Facebook a anunțat, miercuri, că a început să permită animitor advertiseri să promoveze criptomonede și conținut care are legătură cu acestea, rețeaua socială revizuindu-și astfel interdicțiile decise în ianuarie 2018 cu privire la monedele virtuale, cum sunt Bitcoin, Ether, Ripple și altele. „Începând din 26 iunie, ne actualizăm politica pentru a permite afișarea reclamelor care...
Google face cea mai mare modificare a brandurilor sale de publicitate online Google a anunţat că retrage brandurile DoubleClick şi AdWords, în cea mai mare rebranduire a serviciilor sale de publicitate, iar principalul său serviciu se va numi Google Ads, relatează Reuters, citat de News.ro. „Astăzi (miercuri n.r.) lansăm noi btanduri pentru produsele noastre de publicitate: Google Ads, Google Marketing Platform și Google Ad Manager. Aceste branduri...
Amazon, Alibaba și eBay vor elimina produsele periculoase din marketplace, printr-un acord european Patru mari companii care operează marketplace-uri on-line, pe care vând bunuri diverși comercianți, au semnat luni un acord cu Comisia Europeană pentru a retrage mai repede produsele periculoase listate pe platforme. Măsura se aplică pentru toate cele 28 de state ale Uniunii Europene, inclusiv în România. Alibaba – pentru AliExpress, Amazon, eBay și Rakuten –...
Tutorial: Ce înseamnă marketing prin conținut sau content marketing Oamenii sunt mereu în căutare de informații și de răspunsuri la anumite întrebări: „Cum să…”, „Ce este…”. Prin urmare, cum faci ca, atunci când ești de partea unui brand sau a unei companii, să ajungi la cei care deja sunt interesați și caută mereu informații în domeniul tău și ar putea fi clienți? Tu ai...