4 metode, cu și fără bani, prin care îți poți promova afacerea online Aproximativ 66% dintre utilizatorii de internet au comandat bunuri sau servicii online, asta doar la nivelul UE, conform Eurostat. Spre exemplu, piața de îmbrăcăminte a cunoscut un consum ridicat, dar și încasări mai consistente. Situația se poate observa și la nivelul României, care a avut o evoluție bună în acestă direcție. Utilizatorii au început...
Google lansează un proiect educațional despre alfabetizarea digitală și comportamentele din mediul online Google și organizația britanică Institute for Strategic Dialogue (ISD) au lansat în România proiectul pilot Young Digital Leaders, care își propune să educe tinerii ca cetățeni în mediul digital, care știu să recunoască fenomenele negative și extreme în mediul online și să reacționeze la ele, astfel încât să poată să crească în siguranță. Google și...
De Mărțișor, vremea rea întârzie livrările magazinelor online În perioada februarie-martie este sezon de vârf pentru magazinele online, în special pentru cei care vând mărțișoare, bijuterii, cadouri dar și pentru marii comercianți care își lichidează stocurile de anul trecut. Sezonul cumpărăturilor de primăvară a început cu stângul iar vremea rea a stricat planurile comercianților online. Din cauza zăpezii livrarea coletelor se desfășoară greu...
Cum te promovezi online dacă vinzi produse handmade, jucării, piese auto sau călătorii Orice tip de afacere are nevoie de o strategie de marketing pentru a se putea dezvolta. Atunci când vrei să concepi o strategie de marketing pentru creșterea afacerii, trebuie să ai în vedere metodele de promovare pe care le poți aborda. În mediu online și nu numai, promovarea diferă în funcție de industria în care...
7 reguli esențiale despre pagina principală a unui magazin online Înainte de a lansa un magazin online trebuie gândite mai multe aspecte iar unul dintre acestea este structura site-ului. Prima pagină a unui magazin online sau homepage-ul este de multe ori primul contact pe care îl are un utilizator cu afacerea. Prin urmare, este recomandabil să fie prezente în homepage anumite elemente care să îl...
Google lansează două instrumente noi pentru măsurarea vitezei site-urilor pe mobil În ultimii ani Google s-a concentrat pe îmbunătățirea vitezei și accesării site-urilor pe mobile venind în sprjinul marketerilor și proprietarilor de site-uri. Gigantul american a anunțat luni la Mobile World Congress din Barcelona lansarea a două noi instrumente: Mobile Scorecard și Impact Calculator. Ambele instrumente le arată proprietarilor de site-uri și marketerilor de ce merită...
Pregătirea campaniei de Paști în online pe industrii. Cum te promovezi dacă vinzi fashion, cosmetice, cadouri sau home&deco O campanie de marketing reușită de sărbători începe din timp. Magazinele online pot învăța de la marii comercianți și își pot face publicitate eficient fără să aloce sume uriașe de bani sau să plătească specialiști pentru strategia de marketing. Iată câteva sfaturi practice care pun baza unei o campanii eficiente de vânzări în perioada sărbătorilor...
Specialist în marketing digital: Să nu ai un website înseamnă să ratezi oportunități majore În prezent consumatorii caută pe Google informații despre produsele pe care urmează să le cumpere, accesează websiteuri dedicate review-urilor de produse și își scriu permanent părerile pe rețelele de socializare, motiv pentru care firmele pierd oportunități valoroase dacă le lipsește un site propriu bine realizat, atrage atenția un specialist în marketing digital. Cătălin Jilavu, de...
Spring IT revine – ediția a VII-a Sindicatul Studenților din Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică (SiSC) anunță cea de-a VII-a ediție a Spring IT, care se va desfășura la Hotel Ambasador, în perioada 5-9 martie 2018. SiSC (www.sisc.ro) este o organizație studențească din Academia de Studii Economice cu o experiență de peste 20 de ani, timp în care a desfășurat...
Cum trebuie să arate interfața unui magazin online. Top reguli esențiale pentru atragerea clienților Usabilitatea (n.r. – usability: expresie care definește ușurința utilizării unui site) se referă la funcționalitatea website-ului pentru utilizator – o usabilitate bună îi permite utilizatorului să comande online cu ușurință sau să atingă alte conversii setate în funcție de obiectivele afacerii. Având în vedere că trăim într-o lume a consumatorului, preocuparea constantă, pentru a putea crea o experiență...