Google face cea mai mare modificare a brandurilor sale de publicitate online Google a anunţat că retrage brandurile DoubleClick şi AdWords, în cea mai mare rebranduire a serviciilor sale de publicitate, iar principalul său serviciu se va numi Google Ads, relatează Reuters, citat de News.ro. „Astăzi (miercuri n.r.) lansăm noi btanduri pentru produsele noastre de publicitate: Google Ads, Google Marketing Platform și Google Ad Manager. Aceste branduri...
Amazon, Alibaba și eBay vor elimina produsele periculoase din marketplace, printr-un acord european Patru mari companii care operează marketplace-uri on-line, pe care vând bunuri diverși comercianți, au semnat luni un acord cu Comisia Europeană pentru a retrage mai repede produsele periculoase listate pe platforme. Măsura se aplică pentru toate cele 28 de state ale Uniunii Europene, inclusiv în România. Alibaba – pentru AliExpress, Amazon, eBay și Rakuten –...
Tutorial: Ce înseamnă marketing prin conținut sau content marketing Oamenii sunt mereu în căutare de informații și de răspunsuri la anumite întrebări: „Cum să…”, „Ce este…”. Prin urmare, cum faci ca, atunci când ești de partea unui brand sau a unei companii, să ajungi la cei care deja sunt interesați și caută mereu informații în domeniul tău și ar putea fi clienți? Tu ai...
Instagram lansează un competitor pentru YouTube: IGTV Instagram a prezentat, la un eveniment organizat în San Francisco, o secţiune dedicată exclusiv conţinutului video de lungă durată. Noul IGTV permite utilizatorilor să încarce şi să vizioneze filmări cu o durată de până la o oră, scrie News.ro. Până acum, limita de timp pentru clipurile postate pe Instagram era de 1 minut. Este evident...
Director al Facebook: 3 trenduri importante pentru afaceri, în online şi strategii pentru firmele mici Care sunt cele mai importante trenduri de care afacerile ar trebui să ţină cont în următoare perioadă, fie că vorbim de campanii pe reţelele de socializare sau de orice campanie de creştere din mediul online şi ce strategii ar trebui să adopte firmele mici pe Facebook şi alte aplicaţii ale reţelei (Instagram, Stories), potrivit lui...
VIDEO Raftul inteligent produs în România. Viitorul magazinelor tradiționale Pentru a ține pasul cu platformele de shopping online, magazinele tradiționale încep să adopte din ce în ce mai multă tehnologie, de la coșuri de cumpărături care merg după clienți, la oglinzi și rafturi interactive. O agenție de marketing românească dezvoltă astfel de tehnologii chiar în București. Echipa Syscom Digital a creat un raft interactiv...
La câți oameni ajung firmele din România prin Facebook Firmele din România sunt conectate la nivel global, prin intermediul Facebook, cu 65 de milioane de oameni, susține un manager regional al rețelei de socializare. „Sunt 65 de milioane de oameni care sunt conectaţi la afacerile din România”, a spus, joi, la București, Weld-Moore, citat de Mediafax. El a dat mai multe exemple de companii...
Twitter alocă mai mult spaţiu evenimentelor majore şi ştirilor Rețeaua de socializare Twitter a anunţat că îşi schimbă serviciul pentru a aloca un spaţiu mai mare unor evenimente majore precum Cupa Mondială, cutremure, nunţi regale şi alegeri, în încercarea de a facilita accesul utilizatorilor la tweet-uri cât mai interesante, transmite Reuters, citată de News.ro. Compania încearcă să ofere utilizatorilor acces cât mai rapid la...
Instagram va permite afacerilor să vândă produse prin intermediul funcției Stories Instagram extinde funcțiile care permit utilizatorilor să cumpere produse direct din platformă la Instagram Stories, potrivit informațiilor disponibile pe blogul companiei. Recent, rețeaua de socializare a început să permită afacerilor să vândă produse și servicii prin feed-ul său. Instagram Stories sunt fotografii şi videoclipuri temporare, care se șterg automat după 24 de ore. Compania deținută de...
Facebook „vânează” firmele neserioase Facebook va permite utilizatorilor să evalueze firmele care se promovează pe reţeaua de socializare și le-ar putea bloca pe cele care vor primi multe opinii negative, relatează Reuters, citată de News.ro. Și în prezent utilizatorii pot da un rating, de la una la cinci stele, paginilor de business de pe Facebook și pot lăsa comentarii...