Afacerile vor putea primi mesaje de la clienți direct pe Google Maps Google lansează o nouă funcție a aplicației Google Maps prin care posibilii clienți pot cere informații sau comanda produse și servicii în timp real prin intermediul mesajelor text. Trimiterea mesajelor către afaceri, direct prin Google Maps, oferă clienților posibilitatea de a pune întrebări fără a trebui să contacteze firma telefonic, astfel încât să poată comanda un tort...
5 sfaturi de Back Friday pentru magazinele online româneşti Conform Google Romania, 45% dintre români au în plan sa facă o achiziție de Black Friday. Cu toate acestea, oportunitățile aferente acestei perioade pot cauza tot atâtea probleme pentru retailerii locali, aflați în goana după clienți și lichidarea stocurilor. Radu Vîlceanu, CEO și fondator ContentSpeed, agenție de e-commerce, vine cu câteva sfaturi simple, dar practice,...
Câți bani se câștigă din conținut pe internet, în lume – studiu Google Veniturile din conținut video digital se așteaptă să crească de la 64 miliarde de dolari la 119 miliarde de dolari în perioada 2017 – 2022, potrivit unui studiu recent citat de compania Google. Alte cifre despre afacerile de conținut online: 14,8 milioane de creatori independenți din SUA au câștigat aproape 6 miliarde de dolari din...
Ce telefoane SH se vând cel mai bine pe OLX, în România Site-ul de vânzări de ocazie OLX a dat publicității cifrele vânzărilor de telefoane mobile pe platformă, în România. Samsung, iPhone și Huawei sunt cele mai căutate. Anual, peste 400.000 de români scot la vânzare pe platforma de comerț online OLX mai mult de 1,8 milioane de telefoane mobile, potrivit unui comunicat al site-ului, citat de...
Cel mai mare rival al Alibaba investeşte în inteligenţă artificială şi livrarea cu drone Compania chineză de eCommerce JD.com, cel mai mare rival al Alibaba, investeşte puternic în inteligenţă artificială şi procese de automatizare, livrări cu drone, camioane autonome, depozite inteligente. Toate aceste tehnologii sunt încă în fază de testare, dar cifrele arată ca JD.com investeşte tot mai mult din profit în dezvoltarea lor. Cheltuielile retailerului chinez au ajuns...
INFOGRAFIC Topul preferințelor românilor pentru Black Friday 2018 În topul preferințelor românilor care vor face cumpărături de Black Friday 2018 se află produsele electrocasnice și electronice. Ce alte produse îşi doresc românii şi câţi bani vor să cheltuie. Studiul a fost realizat de agenția de digital marketing adLemonade la începutul lunii octombrie pe un eșantion de 205 persoane, dintre care fac parte: antreprenori,...
#5 Ghid WooCommerce: Solutii de plăți pentru un magazin dezvoltat cu WordPress și WooCommerce Vrei să-ți deschizi propriul magazin online și te-ai hotărât să folosești WooCommerce, cel mai popular plugin WordPress pentru magazinele online. Ai ales tema potrivită, ai facut setările de bază, știi ce produse vinzi și acum ai ajuns la stadiul la care trebuie să alegi sistemul de plăți – să fie accesibil atât pentru clienți, dar...
Black Friday 2018: Valoarea tranzacțiilor online va crește cu 30%. Ce cumpără românii Ediția de Black Friday de anul acesta va aduce o creștere cu 30% a valorii tranzacțiilor online comparativ cu anul trecut, ajungând la peste 243 milioane lei, potrivit estimărilor unui dintre cei mai mari procesatori de plăţi din România. Ce vor cumpăra românii din magazinele online. ,,Nu mai este o surpriză că Black Friday este...
Cum se pregătesc magazinele online de Black Friday. Reguli de urmat şi greşeli de evitat Fiecare magazin online trebuie să se pregătească temeinic înainte de Black Friday şi sunt câţiva paşi ce trebuie urmaţi – negocierea cu furnizorii, livrearea sau un catalog cu informaţii complete, explică Florinel Chiș, director executiv al Asociației Române a Magazinelor Online. Iată principalele reguli pe care trebuie să le respecte comercianţii din online care fac...
Cum mai face Instagram bani: Reclamele pot fi promovate instant prin funcţia “Stories” şi lansează Instagram Analytics Instagram a anunţat că va avea o nouă modalitate de promovare pentru firmele sau utilizatorii business care folosesc funcţia “Stories”, prin care aceştia vor putea să îşi afişeze reclamele la cât mai mulţi utlizatori printr-o modalitate foarte simplă. Instagram va introduce un buton de promovare în setarile funcţiei “Stories”, prin care afacerile care folosesc conturile...