Influencerii care fac bani din promovarea unor produse pe Facebook sau Instagram, luați la ochi de autoritățile din UK Așa-numiții „influenceri”, persoane foarte populare, care fac reclamă la diverse produse, pe rețelele sociale ca Facebook sau Instagram, sunt obligați, în Marea Britanie, să precizeze clar că primesc bani sau alte plăți pentru serviciile lor. Recent, 16 vedete online, printre care Zoella, Rita Ora sau Rosie Huntington-Whiteley, au acceptat condițiile puse de Autoritatea pentru concurență...
Trenduri în publicitatea programatică în 2019 – Publicitatea online va crește cu 19%, la 84 de miliarde de dolari Dezvoltarea publicității programatice va continua și anul acesta. Potrivit studiului “Programmatic Marketing Forecast” al celor de la Zenith Media, citat de RTB House, publicitatea programatică va reprezenta 65% din bugetul cheltuit pe publicitate online în 2019, iar întreaga industrie va înregistra o creștere de 19% comparativ cu anul trecut, ajungând la 84 de miliarde de...
5 tendinţe IT în relaţia firmă-consumator: Tot mai multe produse, cumpărate în funcţie de recomandările algoritmilor AI Cele mai importante 5 tendințe în ceea ce priveşte experienţa consumatorilor au devenit, în ordinea importanței: intermediarii AI (Inteligență Artificială), experiențele relevante, consumatorii devin colaboratori, comunitățile înlocuiesc piețele, valorile brandului vs valorile proprii, potrivit unei analize SAP. Intermediari AI Algoritmii de Inteligență Artificială sunt noii intermediari dintre companii și clienți. Complexitatea vieții cotidiene determină o...
GDPR-ul a pus frână email marketing-ului În mod tradițional, ultimele două luni din an sunt foarte intense în ceea ce privește campaniile de email marketing. În 2018, clasamentul celor mai active luni a fost dat peste cap de noua legislație europeană privind colectarea și prelucrarea datelor personale, cunoscută drept GDPR – arată o analiză White Image. Potrivit White Image, agenție de...
5 recomandări pentru firmele orientate spre consumatori Consumatorii îşi doresc experiențe extrem de personalizate, în timp real, drept urmare, companiile orientate spre consumatori, în special cele din retail, trebuie să-și schimbe modul în care își transformă afacerile și să facă pași îndrăzneți pentru a rămâne relevante pentru cei care utilizează date și tehnologii inteligente, conform cercetării EY FutureConsumer.Now. “Puțini sunt cei care...
Cum se face o campanie de reduceri de succes: De ce unele magazine câștigă de Black Friday și altele nu În ultimii ani, Black Friday s-a transformat dintr-un concept de “lichidare de stoc” într-un fenomen global. În zilele noastre, Black Friday reprezintă un eveniment de mare amploare, pe care cei mai mulţi cumpărători îl aşteaptă cu aceeaşi nerăbdare ca pe marile sărbători de peste an, explică Vlad Diaconu, consultant eCommerce. Ce ar trebui să ştie...
Singur acasă 2018: Google a făcut o reclamă cu Macaulay Culkin, după 28 de ani de la realizarea filmului Actorul american Macaulay Culkin, ajuns la vârsta de 38 de ani, joacă într-o reclamă pentru compania Google, sub forma unei parodii după celebrul film de acum 28 de ani „Singur acasă”. În reclama „Singur acasă 2018”, celebrul Kevin este un tip matur care își comandă after shave de la magazinele online prin Google Assistant. ”Make...
VIDEO Un papagal african a reușit să plaseze cu Alexa comenzi pe Amazon Un papagal african cenușiu pe nume Rocco a reușit să comande prin Alexa, asistentul vocal de la Amazon, tot felul de bunătăți în timp ce stăpâna era plecată de acasă, scriu mai multe publicații britanice. Rocco era rezidentul unui adăpost pentru înaripate al unei fundații pentru protecția animalelor din Great Shefford, Berkshire, Marea Britanie. După...
Guess, amendată de UE cu aproape 40 milioane Euro pentru că a umflat prețul hainelor în România față de Vest Producătorul american de haine Guess a fost amendat cu aproape 40 de milioane de euro de către Comisia Europeană pentru practicile sale de comerț online în care a vândut articole fashion în România și alte țări central și est-europene la prețuri cu 5-10% mai mari decât în state din Europa de Vest, a anunțat „guvernul”...
Americanii de la Fitbit își aduc și în România sistemul de plăți electronice cu brățara, prin Banca Transilvania Producătorul american de brățări și ceasuri inteligente Fitbit a lansat, luni, în premieră în România metoda sa de plată contactless Fitbit Pay cu dispozitivele sale purtabile, prin intermediul unui partener bancar român, Banca Transilvania. Începând de luni, toți clienții Băncii Transilvania care au cel mai nou tracker Fitbit Charge 3 Special Edition sau un smartwatch...