„Duelul” dintre cel mai urmărit youtuber și o casă de discuri din India: PewDiePie vs T-Series PewDiePie a fost detronat, ieri, pentru câteva ore din poziția de cel mai urmărit youtuber. De câteva luni, suedezul al cărei nume real este Felix Kjellberg luptă pentru primul loc în topul canalelor de YouTube cu cei mai mulți urmăritori cu T-Series, o companie producătoare de videoclipuri în stilul Bollywood. Fiecare canal de YouTube are...
Serviciu românesc de monitorizare a prețurilor pentru magazinele online Magazinele online din România pot utiliza un nou serviciu de monitorizare și analiză a prețurilor, pe internet, lansat recent de o echipă de programatori români. Într-un comunicat remis, luni, StartupCafe.ro, PriceFlux spune că ajută magazinele online să stabilească și să actualizeze în timp real prețurile produselor, în funcție de diferiți factori de piață ca: ofertele...
Comportamentul consumatorului. Magazine online de modă versus magazine fizice – studiu Românii au început să cumpere tot mai mult din online şi preferă magazinele care au pagini şi în limba română, arată un studiu al unui magazin online de fashion. Ce produse vestimentare achiziţionează, cât de des şi cât sunt dispuşi să cheltuie pe aceste produse. Studiul a fost realizat de catalogul online Glami.ro. Cercetarea arată...
Noi posibilități de promovare pe Google pentru developerii de jocuri pe telefon Datele de la Google arată că, în medie, mai puțin de 4% dintre utilizatorii de jocuri pe mobil vor cheltui vreodată bani pe articole din aplicație. O modalitate prin care dezvoltatorii de jocuri pentru telefon pot obține venituri este cu ajutorul reclamelor. Cu toate acestea, unii dezvoltatori sunt îngrijorați de faptul că anunțurile ar putea...
Raport Google: Peste 6 milioane de reclame, eliminate zilnic În 2018, Google a eliminat 2,3 miliarde de reclame care încălcau politici noi sau vechi care guvernează publicitatea online, în medie mai mult de 6 milioane de reclame în fiecare zi. În total, anul trecut Google a introdus 31 de noi politici pentru publicitate. Alături de protejarea utilizatorilor împotriva reclamelor înșelătoare și abuzive, eforturile Google...
Probleme cu Facebook, miercuri Utilizatori indivduali și firme din România s-au plâns miercuri că nu mai puteau să posteze pe profilul sau pagina lor de Facebook. Și în Republica Moldova sunt probleme smilare. Presa locală scrie că unii dintre moldoveni nu puteau nici să trimită mesaje pe FB Messenger, miercuri, de pe la ora 18.00. Utilizatori de Facebook din...
#șîeu Românii au construit 5 km de autostradă într-o zi. În realitate augmentată Un antreprenor român, cu afaceri în publicitate bazată pe inovație digitală, s-a alăturat campaniei #șîeu, prin care participanții cer statului să construiască autostrăzi, și a lansat un filtru de realitate augmentată (AR) pe Facebook, prin care utilizatorii își pot „construi” propriul metru de șosea rapidă, pe telefon. Adrian Posteucă (37 de ani) are o firmă...
Google: Dezvoltatorii de aplicații pe Android pot câștiga bani printr-o nouă metodă de recompensare a utilizatorilor Developerii de aplicații de mobil pentru sistemul de operare Android vor avea noi oportunități de a câștiga bani prin monetizarea produselor încărcate pe Google Play, cu ajutorul unui nou sistem de recompense virtuale acordate utilizatorilor acelor aplicații și jocuri. Google Play anunță joi, pe Blogul developerilor de Android, noul său tip de produs de...
Format nou de reclamă pe Google Images: Imaginile pot fi transformate în vitrine online cu prețuri și detalii despre produse Majoritatea consumatorilor ajung pe Google atunci când caută un brand sau un produs. Însă cumpărătorii nu fac doar căutări pe Google. Potrivit unui studiu, 50% dintre aceștia susțin că au fost inspirați de imaginile unui produs și că de obicei se îndreaptă spre Google Images când fac shopping online. Pentru a ajuta afacerile, motorul de...
Cum îşi aleg românii hainele. Cât contează preţul şi numele brandului Consumatorii de fashion din România preferă produsele care au un raport bun calitate-preț, mai ales dacă se regăsesc pe raftul ofertelor speciale. Bucureștenii pun mai mult preț pe brand, în comparație cu restul consumatorilor de fashion din țară, arată un studiu MKOR Consulting. Atunci când aleg un articol vestimentar, consumatorii români țin cont în primul...