Facebook va lansa butonul de “clear history” pentru ca utilizatorii să îşi şteargă istoricul căutărilor Oficialii Facebook au anunţat că în acest an vor lansa butonul “clear history”, prin care utilizatorii să îşi poată şterge printr-un simplu click toate căutările făcute pe reţeaua de socializare. Însă, această unealtă ar putea afecta capacitatea companiei de a targeta publicitatea. O posibilă lansarea a unui buton de “clear history” pentru Facebook este discutată...
Trenduri pentru anul 2019 în comerţul online: Legislaţie, plăţi şi tehnologie Comerțul electronic este unul dintre sectoarele cu cea mai rapidă creștere, o piață care va depăși 3,5 trilioane de euro până în 2020, potrivit Statista. În acest an, piața de e-commerce din România va depăși 4,5 miliarde de euro. Comercianții români trebuie să fie la curent cu noile trenduri, comerțul online transfrontalier fiind cel mai...
Lecție de la Harvard: Când îți prezinți ideea de afacere, mesajul trebuie redus la doar 15 cuvinte A veni cu idei bune este destul de greu, dar să-i convingi pe alții să facă ceva cu acestea este mult mai greu. Sarcina de prezenta o idee unei persoane care are puterea de a face ceva cu ea este numită pitch. De multe ori, antreprenorii trebuie să vină în fața potențialilor investitori pentru a-și...
Aplicația YouTube Kids s-a lansat în România Începând din această săptămână, aplicația YouTube Kids este disponibilă în România. Noua platformă reunește video-uri pentru copii, iar adulților le oferă instrumente prin care să selecteze canalele disponibile și să limiteze timpul de vizionare pentru cei mici. Copiii găsesc pe YouTube Kids toate video-urile preferate, de la desene animate și cântecele pentru copii la conținut...
4 tendinţe în comerţul online, pentru 2019 Pe măsură ce ritmul de viață devine tot mai alert, consumatorii vor să câștige timp, ceea ce duce la apariția unor noi servicii de livrare care să se plieze pe aceste nevoi, cum ar fi livrarea planificată sau lockerele, de unde clienţii îşi ridică singuri comenzile, care sunt amplasate în proximitatea consumatorului, arată experţii celui...
#Reset 2019 Ministerul Muncii și Inspecția Muncii despre angajarea promoterilor – webPR Contractul individual de muncă pe durată determinată – aceasta este singura formă de angajare pe durată scurtă pe care Ministerul Muncii și Inspecția Muncii o menţionează în răspunsul oficial către Piaţa la o întrebare care viza formele de angajare pentru personalul din activităţile de marketing in-store care sunt posibile, din punctul de vedere al autorităţii,...
Câţi bani cheltuie românii pe haine şi accesorii. Peste jumătate din produsele cumpărate online, returnate – studiu Românilor le place shoppingul nu doar cu ocazia zilelor speciale, întrucât 56% dintre aceștia își cumpără haine, încălțăminte sau accesorii vestimentare de cel puțin câteva ori pe lună, cu 7% mai mulți decât anul anterior, arată un studiu MKOR Consulting. 30% mai multe experiențe digitale în magazinele de fashion din România față de anul trecut....
Topul celor mai de încredere branduri pentru mileniali: YouTube a devansat Apple și Netflix Un studiu realizat de firma Mblm arată că YouTube este în prezent cel mai de încredere brand pentru mileniali. Platforma video deținută de Google a urcat în topul anual, trecând de pe locul trei în 2018 pe primul loc, în fața Apple și Netflix, în clasamentul final din 2019. După ce a fost pe locul...
Video live pe LinkedIn: Platforma deținută de Microsoft lansează un nou serviciu Rețeaua de socializare orientată spre mediul profesional, cu ajutorul căruia utilizatorii își pot găsi un loc de muncă sau angajatorii pot găsi profesioniștii de care are nevoie – LinkedIn – lansează un nou serviciu – LinkedIn Live. Cei peste 600 de milioane de utilizatori vor putea să transmită conținut video live. În prezent, noul serviciu...
Iarna agenţiilor de marketing: OUG 114 a blocat activităţile in-store în retailul alimentar – webPR Acţiunile de trade marketing din piaţa bunurilor de larg consum sunt puternic influenţate de interzicerea folosirii zilierilor ca urmare a intrării în vigoare a OUG 114. Noua reglementare a generat o reducere semnificativă a iniţiativelor de trade marketing, iar cererea de promoteri a scăzut la jumătate. „Numeric, implementările sunt la cel mult 85% în comparaţie...