Aplicaţia de transport Taxify îşi schimbă numele în Bolt Începând de astăzi, aplicaţia de transport Taxisfy îşi schimbă numele în Bolt. Noul brand va fi lansat treptat în piețele globale în următoarele săptămâni. Utilizatorii nu trebuie să facă nimic având în vedere că aplicația se va actualiza automat, nefiind necesari pași suplimentari, au anunţat reprezentanţii companiei. „Noul nume ‘Bolt’ provine de la mișcarea rapidă,...
TOP Cele mai populare reclame pe YouTube în România, anul trecut Google prezintă topul celor mai populare reclame care au rulat pe YouTube România în anul 2018, creații video care s-au remarcat prin conținut, capacitatea de a ține privitorul în fața ecranului și de a genera interacțiune. Pe primul loc se află un anunț video din seria Vodafone Smart Family cu actorul Vlad Ivanov, care „se...
Patru dileme și soluții pentru promovarea în Google și Facebook Ads Platformele de promovare Google și Facebook Ads devin din ce în ce mai complexe, generând astfel multe necunoscute antreprenorilor, în special celor la început de drum. Voi prezenta în cele ce urmează câteva dintre situațiile cu care probabil te-ai confruntat sau te confrunți în ceea ce privește promovarea PPC (pay per click). Deși accentul este...
Trei greșeli majore într-o campanie de optimizare SEO Pentru că mulți se sperie când aud despre optimizare SEO, îți prezint, pe scurt, ce este și cum funcționează o campanie de SEO, dar și care sunt cele mai importante trei greșeli care pot aduce mari bătăi de cap site-ului tău. Prin Optimizare SEO înțelegem o colecție de metode pe care proprietarii site-urilor le pot utiliza pentru a-și îmbunătăți poziționarea în clasamentul motoarelor de...
Agenţii de vânzări trec în online: O firmă românească de soft lansează o platformă ecommerce pentru firmele de distribuție O companie românească dezvoltatoare de soluții software dedicate comerțului electronic, anunță lansarea unei platforme B2B proiectată să ajute firmele de distribuție să-și eficientizeze activitatea de vânzare prin digitalizare. Cum funcţionează. Portal B2B este o platformă de ecommerce care ajută companiile de distribuție să-și comercializeze produsele engros către persoanele juridice, acestea fiind consumatori mari sau revânzători....
Lecție de marketing: După ce Samsung și Huawei au lansat telefoane pliabile, Lego prezintă „Lego Fold” Lego a profitat de popularitatea smartphone-urilor flexibile lansate recent de Samsung și Huawei și a prezentat propriul produs pliabil. Producătorul de jucării a postat pe Twitter o imagine în care dezvăluie „Lego Fold” ‒ care este de fapt setul de cărți pop-up al companiei, prezentat în stilul campaniei de marketing a Samsung. În glumă, Lego a...
Ți-am făcut planul pentru o strategie completă de promovare! Vrei să vinzi mai mult online? E simplu să îți atingi obiectivele dacă știi de unde să începi! O strategie bună de marketing nu numai că te va ajuta să vinzi mai mult, ci va crește valoarea brandului tău și vizibilitatea acestuia. Pentru început trebuie să îți alegi exact canalele potrivite business-ului tău și să...
Se modifică regimul zilierilor în Parlament? – webPR OUG 114 din 2018 – printre efectele căreia se află şi interzicerea implicită a folosirii zilierilor în acţiuni de marketing – ajunge în dezbaterea Camerei Deputaţilor, care va avea, după toate aparenţele, rol decizional. Pentru comunitatea de afaceri din industria bunurilor de larg consum, miza directă a acestei dezbateri este o eventuală revenire la regimul...
Facebook va lansa butonul de “clear history” pentru ca utilizatorii să îşi şteargă istoricul căutărilor Oficialii Facebook au anunţat că în acest an vor lansa butonul “clear history”, prin care utilizatorii să îşi poată şterge printr-un simplu click toate căutările făcute pe reţeaua de socializare. Însă, această unealtă ar putea afecta capacitatea companiei de a targeta publicitatea. O posibilă lansarea a unui buton de “clear history” pentru Facebook este discutată...
Trenduri pentru anul 2019 în comerţul online: Legislaţie, plăţi şi tehnologie Comerțul electronic este unul dintre sectoarele cu cea mai rapidă creștere, o piață care va depăși 3,5 trilioane de euro până în 2020, potrivit Statista. În acest an, piața de e-commerce din România va depăși 4,5 miliarde de euro. Comercianții români trebuie să fie la curent cu noile trenduri, comerțul online transfrontalier fiind cel mai...