#3 Ghid WooCommerce: Construiește-ți singur magazinul online cu WooCommerce în 4 pași În articolul precedent din această serie, am vorbit despre principii de bază pentru alegerea corectă a unei teme wordpress pentru un magazin online. În articolul de astăzi îți voi arăta în mod practic cum să folosești plugin-ul woocomerce pentru a-ți construi singur magazinul online. 1. Pași preliminari cumpără un domeniu potrivit pentru nisa magazinului tău (ex....
Noi opțiuni pentru cei care își promovează firmele pe Google Ads Google a introdus două noi opțiuni pentru cei care își fac reclamă prin Google Ads, care îi vor ajuta să-și calibreze mai bine campaniile de promovare pe motorul de căutare. Cu „Ad Preview and Diagnosis tool ”, poți introduce un termen de căutare și obține o previzualizare a felului în care pagina de rezultate ale...
Obiceiurile de cumpărături online ale românilor: Topul celor mai vândute produse fashion Topul celor mai căutate produse este diferit de la ţară la ţară, potrivit unei analize pe regiune a unui magazin online de fashion. Dacă în România și Bulgaria pe primul loc sunt ceasurile, clienții din Ungaria au căutat cel mai des genți. Pe locul doi s-au plasat rochiile, în România, sandalele, în Bulgaria și gecile,...
#4 Ghid WooCommerce: 14 tipuri de produse pe care le poți vinde cu WooCommerce WooCommerce este pluginul gratuit de la WordPress care oferă tot ce ai nevoie pentru a-ți dezvolta un magazin online. Este ușor de implementat și oferă numeroase setări pentru a vinde toate tipurile posibile de produse fizice sau digitale. Descoperă în acest ghid 14 tipuri de produse pe care le poți vinde cu ajutorul WooCommerce. Odată instalat...
O nouă opțiune Google Maps pentru antreprenorii care se pregătesc să-și deschidă un punct de lucru Antreprenorii care se pregătesc să-și deschidă un punct de lucru – cum ar fi un bar, un restaurant, un coafor – vor avea posibilitatea să le fie afișate noile afaceri pe Google Maps înainte de deschdere, pentru a fi găsite pe hartă de către viitorii clienți, care vor afla astfel și data inaugurării – a...
Studiu: 7 din 10 români economisesc bani pentru reducerile de Black Friday. Ce vor să cumpere 7 din 10 români din mediul urban și cu acces la internet așteaptă în mod deosebit campaniile de reduceri de Black Friday și Crăciun pentru a achiziționa produse în perioada următoare, arată un studiu al GPeC şi Eureka Insights. Topul celor mai căutate produse. Doar 3 din 10 respondenți s-au arătat neinteresați de campaniile de...
Numărul de magazine online s-a dublat. Românii vor cumpăra online de 3,6 miliarde euro în 2018. Cele mai căutate produse Comerțul online se dezvoltă într-un ritm alert în România și va ajunge la 3,6 miliarde de euro în 2018 cu o creștere de 30% comparativ cu anul 2017, potrivit ARMO. 8,28 milioane de români au făcut cel puțin o dată cumpărături online, România depășind țări precum Grecia, Portugalia, Italia, Croația și Bulgaria la procentul de...
Cazul Sears: Prăbușirea unui gigant al comerțului sub presiunea internetului Cu o istorie de peste 130 de ani, lanțul american de supermarketuri Sears s-a cerut luni sub protecția legii falimentului, sperând la o restructurare salvatoare, ca urmare a dificultăților financiare. StartupCafe.ro a căutat cauzele care au dus compania pe buza prăpastiei, puse și pe seama presiunii comerțului online, dar nu numai. Deși comerțul clasic, în...
VIDEO Specialist Google: Afacerile româneşti trebuie să fie şi în online. Ce alegi – site pentru mobil sau aplicaţie În cazul în care îţi pui întrebarea dacă trebuie să investeşti în prezenţa online a afacerii sau dacă merită să mai bagi bani ca afacerea ta să se vadă bine şi pe mobil, răspunsul este simplu: analizează-ţi propriul comportament. Cât timp îţi petreci căutând produse şi servicii online şi cât de des faci asta folosind...
Startup-ul de marketing digital și social media Techinfluence primeşte o finanţare de la un fond de investiţii românesc Techinfluence, o firma de marketing digital și social media din România a primit o investiţie de tip seed de la Sparking Capital, un fond cu capital de risc de tip Business Angel, specializat în susținerea startup-urilor din diferite verticale, precum marketplaces, marketing-tech, consumer-tech, supply, fin-tech, transformare digitală. Techinfluence, al cărei produs principal este Product Lead,...