Cele 5 branduri tradiționale românești protejate în UE România a ajuns la 5 produse agro-alimentare protejate în Uniunea Europeană ca fiind tradiționale și specifice unor regiuni din țara noastră, după ce luni a intrat în vigoare indicația geografică protejată pentru un nou astfel de brand tradițional. Scrumbia de Dunăre afumată a primit aprobarea Comisiei Europene pentru a deveni produs cu indicație geografică protejată...
YouTube introduce funcția „Stories” – videoclipuri care se șterg automat după 7 zile Acum un an, YouTube a lansat funcția „Reels”, rebranduită la scurt timp ca „YouTube Stories”. După modelul implementat de Snapchat, adoptat apoi și de alte aplicații de socializare precum Instagram, Facebook sau WhatsApp, „Stories” sunt fotografii şi videoclipuri prezentate într-un format slideshow, care se șterg automat după 24 de ore (7 zile în cazul YouTube)....
Cumpărături online fără frontiere, după intrarea în vigoare a noului regulament UE. Ce trebuie să facă România Noul regulament care elimină geoblocarea nejustificată în mediul online în întreaga Uniune, intră de astăzi în vigoare. Europenii nu vor trebui să se mai teamă că un site web le va bloca accesul sau îi va redirecționa doar pentru că ei – sau cardurile lor de credit – provin dintr-o altă țară. Oriunde s-ar afla...
Ce planuri au magazinele online pentru 2019 Multe magazine online din România speră să reuşească să ajungă pe pieţele din afara ţării şi vor să facă investiţii în tehnologie, arată un studiul Tendințe în eCommerce pentru 2019, al 2Checkout. Studiul este bazat pe un sondaj efectuat la nivel global pe un eșantion de aproximativ 1.000 de companii active în eCommerce. Companiile participante...
Ai un restaurant sau o cafenea? Acum poți folosi #hashtag-uri pe Google Maps, ca utilizatorii să te gasească mai ușor Google a lansat o nouă funcție pentru aplicația Google Maps care îi ajută pe utilizatori să descopere locurile pe care le-au recomandat alții: hashtag-uri. De exemplu, dacă un utilizator consideră că un restaurant este un loc excelent pentru persoanele vegetariene, poate folosi hashtag-ul #vegetarian sau dacă în locația afacerii este accesibilă cu un scaun cu...
Top produse: Ce se vinde cel mai bine în magazinele online, în România Comerțul online reprezintă o piață încă slab dezvoltată în România: mai puțin de un sfert dintre românii care intră pe internet cumpără de la magazinele online, potrivit celor mai recente date disponibile, emise luni de Biroul european de statistică Eurostat. Poate fi și o veste bună: piața românească e-commerce mai are loc de creștere, deci...
Cât timp alocăm cumpărăturilor: Românii, pe ultimul loc în clasament Românii sunt pe ultmul loc într-un clasament de 15 state din Uniunea Europeană, în privința timpului pe care îl petrec la cumpărături, frizerie, la medic sau la alte astfel de servicii personale, potrvit datelor publicate vineri de Biroul european de statistică Eurostat. Ceretarea a fost făcută în perioada 2008-2015 în 15 dintre cele 28 de...
INFOGRAFIC Black Friday 2018: Topul celor mai vândute produse. Valoarea medie a coșului de cumpărături Care au fost principalele tendințe care s-au remarcat în weekend-ul de Black Friday, pe fiecare categorie de produse în parte, potrivit unei agenţii de e-commerce din România. ”Dacă analizăm ponderea procentuală a numărului de comenzi generate de fiecare nișă, câștigă detașat, cu 63%, Frumusețe & Sănătate”. În timp ce segmentul Electro&IT a rămas reperul vânzărilor...
Plăți contactless prin smartwatch, lansate şi în România Banca Transilvania şi Garmin lansează pe piața din România plata contactless prin smartwatch. Prin noua opțiune de plată la comercianți, clienții băncii au acces la toate funcționalitățile şi beneficiile pe care le primesc atunci când plătesc cu cardul fizic sau cu cel digital din aplicația BT Pay. Plăţile pot fi făcute cu smartwatch-ul Garmin care...
Black Friday 2018: Românii au cumpărat cu 30% mai mult față de anul trecut Evenimentul de cumpărături Black Friday din acest an s-a încheiat cu o creștere de 30%, faţă de 2017. Promoții de Black Friday au avut peste 5000 de magazine online, arată Asociaţia Magazinelor Online. Cele mai cumpărate produse. Cele mai multe vânzări au fost realizate din categoriile de produse pentru casă și îngrijirea casei, electrocasnice mici,...