Ce trebuie să facă magazinele online pentru vânzări mai mari de Valentine’s Day Valentine’s Day este de ani buni o oportunitate pentru magazinele online să atragă mai mulți clienți și să genereze venituri suplimentare față de o perioadă normală a anului. Pentru a fi mai eficienți, într-o piață din ce în ce mai competitivă, este nevoie să-ți construiești inteligent o campanie online care să atragă cât mai mulți...
VIDEO Fortnite: 10 milioane de gameri au participat la un concert virtual live în cel mai popular joc video online Mai mult de 10 milioane de fani Fortnite au urmărit un concert virtual live, de 10 minute, în cadrul jocului video. Fortnite are peste 200 de milioane de gameri înregistrați din întreaga lume. Pentru mulți dintre aceștia, Fortnite a devenit locul virtual unde se adună și socializează cu prietenii. Modul obișnuit de joc adună câte 100...
Cât au combătut „hate-ul” Facebook, YouTube, Twitter, Microsoft și alți giganți online Facebook, YouTube, Twitter, Microsoft și alte companii IT globale au combătut discursul urii (hate speech) pe rețelele sociale, dar mai trebuie luate măsuri – relevă o analiză a Comisiei Europene, prezentată luni, privind aplicarea Codului de conduită al UE în domeniul eliminării hate speech-ului de pe internet. În prezent, companii din domeniul IT evaluează 89...
O echipă de IT-iști români a lansat o aplicaţie pentru firmele care vând pe marketplace-uri O echipă de IT-iști români a dezvoltat o platformă ce foloseşte inteligenţa artificială dedicată firmelor care vând produse fizice pe marketplace-uri precum Amazon sau eMAG, prin care vânzatorii pot să-și urmărească poziția produselor pentru cuvintele pe care le caută clienții. O echipă de IT-iști români – Dragoș Ekart (absolvent al Facultății de Informatică – Universitatea...
Magazinele online din România – a treia creștere procentuală din UE Magazinele online din România au reușit a treia creștere procentuală a vânzărilor din toată Uniunea Europeană, în anul 2017 comparativ cu 2016, potrivit celor mai recente date disponibile, publicate, vineri, de Eurostat. În anul 2017, comparativ cu 2016, volumul vânzărilor magazinelor online și a caselor de comenzi a crescut cu 26% în România. În UE,...
VIDEO Aplicație de probat pantofi înainte să-i cumperi de pe net Clienții magazinelor online vor putea să probeze virtual, prin realitate augmentată, pantofii pe care intenționează să-i cumpere de pe net, pentru a vedea cum le vin pe picioare, cu ajutorul unei noi aplicații dezvoltate de un programator care a lucrat la Google. Sergey Arkhangelskiy a lucrat 9 ani la compania americană Google, de la care...
O firmă poloneză de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru industria de eCommerce intră pe piața din România Un furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru ecommerce și retail, intră pe piața din România, ca parte a strategiei de extindere la nivel internațional. ” În prezent, abandonarea coșului de cumpărături este una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă magazinele online din România, în contextul în care...
Un startup lansat de o româncă la New York primeşte o finanţare de 20 milioane dolari Knotch, o plaformă de publicitate şi marketing digital, lansată în urmă cu patru ani de clujeanca Anda Gânscă la New York, în Statele Unite, a primit o finanţare de 20 de milioane de dolari şi ajunge la investiţii totale de 34 milioane de dolari. În timp ce tot mai multe firme renunţa la externalizarea marketingului,...
Românii, nemulţumiţi de preţuri de Black Friday 2018. Cine vânează reducerile – studiu Varietatea produselor, cuantumul reducerilor, viteza de încărcare a site-urilor și livrarea din ce în ce mai bună: acestea au fost elementele care au constituit succesul campaniei online Black Friday 2018, în pofida insatisfacției cauzate de nivelul prețurilor, reiese dintr-un studiu realizat de TRUSTED.RO și Eureka Insights. Nouă din 10 respondenți intenționează să participe și în...
OLX mai cumpără un pachet din Avito, pentru 1,16 miliarde de dolari OLX Group, care deține în România platforma de vânzări online OLX.ro, a mai cumpărat un pachet de acțiuni de 29,1% din site-ul rusesc de mică publicitate Avito.ru, pentru suma de 1,16 miliarde de dolari. Avito.ru este astfel evaluată la 3,85 miliarde de dolari. Potrivit unor estimări, platforma rusească este considerată a treia din lume ca...