Cum să faci marketingul mai eficient Statisticile arată că în România bugetele pentru publicitatea digitală ar putea ajunge la 76 milioane de euro în 2019. Conform celui mai recent raport ANCOM, sunt circa 19,3 milioane de conexiuni la internet mobil de mare viteză și 4,9 milioane conexiuni la punct fix. Astfel, milioane de români sunt vizați zilnic de mii de reclame...
Aibnb vrea să producă documentare pentru a a crește dorința utilizatorilor de a călători Platforma online prin care se pot închiria, oriunde în lume, camere, apartamente sau case întregi direct de la proprietari — Airbnb — speră să crească interesul utilizatorilor pentru călătorii cu ajutorul conținutului video. Potrivit unor surse citate de Reuters, startup-ul va crea show-uri originale prin care să încurajeze potențialii clienți să călătorească. Deși nu sunt...
Un român a strâns 1300 de euro pe Facebook și Poliția îl bănuiește de înșelăciune Poliţiştii constănţeni au început cercetările față de un bărbat care a iniţiat o campanie de strângere de fonduri pe Facebook pentru salvarea Cazinoului din Constanţa, acesta fiind bănuit de înşelăciune. Până acum, peste 80 de persoane au donat aproximativ 1.300 de euro, relateză Mediafax. Campania de strângere de fonduri pentru reabilitarea Cazinoului din Constanţa a...
Ce trebuie să facă magazinele online pentru mai mulţi cumpărători din generaţia Millennials Generația Millennials este cea care, în prezent, are cea mai mare putere de cumpărare dintre toate generațiile, cheltuiește cel mai mult și va avea un impact economic major în industriile de retail, banking, telecom, asigurări, sănătate, media etc. Ce trebuie să facă afacerile pentru a atrage cât mai mulţi cumpărători din această generaţie. Cheltuielile cu...
Cum atragi mai mulți clienți cu ajutorul conținutului video în online și care sunt costurile Apariția reclamelor TV a schimbat industria de marketing și publicitate, impactul adus de acestea în rândul consumatorilor fiind semnificativ mai mare decât orice panou publicitar. Marele dezavantaj al acestei forme de promovare a fost și este costul, bariera de intrare pe TV fiind foarte ridicată, mai ales în ultimele două decenii când unele reclame au...
10 sfaturi pentru vânzări mari în online și în extrasezon Majoritatea magazinelor online se concentrează asupra celor mai importante momente din an în care pot derula campanii promoționale, dar calendarul le oferă și alte oportunități care să le ajute să-și mențină un nivel ridicat al vânzărilor pe întreg parcursul anului. „Competiția este foarte mare pe campaniile cele mai importante din an, care au loc toamna...
UE aprobă noi reguli pentru practicile comerciale de pe platformele online Parlamentul European a aprobat astăzi noul regulament privind piaţa unică digitală, care aduce noi reguli pentru comercianții care vând online prin intermediul piețelor de comerț electronic, hotelurile care utilizează platforme de rezervare a cazării sau dezvoltatorii de aplicații. Regulamentul mai trebuie să treacă de Consiliul Uniunii Europene, apoi urmeză să fie publicat în Jurnalul Oficial...
6 startup-uri românești, într-un marketing bootcamp internațional la Madrid Acceleratorul de business pentru tineri antreprenori creativi, Creative Business Studio, s-a încheiat în București și Cluj cu o etapă de jurizare pentru participanți. În urma acestui proces, 6 startup-uri (câte 3 din fiecare oraș) au fost selectate pentru a participa la un bootcamp de marketing internațional, alături de participanți din celelalte orașe europene implicate, la...
Cât de mult contează review-urile de pe social media: 86% dintre consumatori citesc evaluările afacerilor Peste 85% dintre consumatori citesc review-urile de pe paginile de socializare ale afacerilor și acționează în funcție de acestea. Cifrele sunt și mai mari în cazul industriilor care rulează un număr mare de clienți, așa cum sunt companiile din domeniul hotelier, clinicile medicale sau orice alt furnizor de servicii B2C. În fața avalanșei de comentarii...
Cel mai mare rival al comerciantului online Amazon în Africa se listează la bursă “Unicornul” nigerian Jumia, cel mai mare competitor al platformei online Amazon pe continentul african, şi-a anunţat listarea la bursă şi depăşeşte astfel evaluarea de 1 miliard de dolari, notează bbc.com. Platforma de eCommerce Jumia, lansată în 2012, va lista la bursă din New York 17,6% din acţionariat şi se aşteaptă să obţină investiţii de 196...