Utilizatorii de aplicații de shopping cumpără mai multe produse decât cei care fac cumpărături prin site-urile magazinelor Comerțul mobil este unul dintre cele mai dinamice sectoare la ora actuală în ceea ce privește dezvoltarea și este inseparabil legat de creșterea achizițiilor prin intermediul aplicațiilor. Dar multe firme încă nu urmăresc această cale și rămân în formate și instrumente de bază, în special în marketing. Într-o astfel de ramură rapidă și competitivă, cum...
7 sfaturi pentru cei care vor să-și aleagă corect specialistul SEO Optimizarea pentru motoarele de căutare, cunoscută mai bine ca SEO, a devenit o componentă vitală pentru site-uri și afacerile cu prezență în online, dacă vor să se bucure de vizibilitate în rezultatele căutărilor online. În România, Google este canalul pe care vrei să te asiguri că ai o vizibilitate ridicată, iar pentru a face acest...
„Haterii” și hărțuitorii de pe Instagram, combătuți prin două noi comenzi Instagram introduce două comenzi, pentru a-i combate pe așa-numiții „hateri” și „bullies”, care îi hărțuiesc pe utilizatorii rețelei sociale cu comentarii jignitoare și amenințări pe platformă. Una dintre noile funcții anunțate marți de Instagram folosește o tehnologie de inteligeță artificială pentru a depista comentariile jignitoare. Dacă o persoană vrea să posteze un comentariu cu potențial...
UPDATE Probleme cu Facebook, Instagram și WhatsApp în Europa. Căderi și în România Utilizatorii Facebook și ai celorlalte două servicii importante pe care le deține, Instagram și WhatsApp, platforme tot mai folosite pentru promovarea online a produselor de larg consum, au avut probleme, miercuri, în unele țări din Europa, precum și pe coasta de est a SUA, Brazilia, Australia, Japonia și alte locuri, scrie Daily Mail. Au fost...
Update YouTube: Utilizatorii pot decide ce videoclipuri apar în recomandări YouTube actualizează două dintre cele mai importante caracteristici de navigare și le oferă utilizatorilor mai mult control asupra conținutului pe care îl pot vedea pe platforma sa. Compania a adăugat noi funcții prin care utilizatorii pot decide ce fel de conținut este afișat pe pagina principală (Home) a YouTube, dar și în categoria de recomandări...
Noi funcții pentru serviciul de marketing personalizat al Google: Optimize Funcțiile de personalizare oferite de Google Optimize ajută afacerile prezente în mediul online (cu site) astfel încât clienții să poată găsi exact ceea ce caută printre produsele sau serviciile oferite de firmă. De exemplu, afacerile pot afișa o promoție specială pe site-ul lor pentru toți vizitatorii sau pot oferi recomandări pentru produse pe baza a...
O firmă clujeană de soluții de ecommerce primeşte o investiţie de 1 milion euro Blugento, firmă clujeană specializată în furnizarea de soluții de ecommerce bazate pe platforma Magento, atrage o investiție de 1 milion de euro, în urma semnării unui acord investițional cu grupul polonez R22. Parteneriatul a presupus vânzarea unui pachet de 31% din acțiuni și vizează dezvoltarea platformei și extinderea business-ului Blugento pe mai multe piețe europene,...
Cumpărături direct de pe Instagram: Noi funcţii pentru pflatforma de social media Șeful serviciului online Instagram, Adam Mosseri, a informat că platforma vrea să introducă noi funcții pentru cumpărături, precum achiziționarea produselor fără a părăsi aplicația și adăugarea unui „coș de cumpărături”, relatează Financial Times, citat de Mediafax. El a declarat că scopul său este de a „conecta punctele” între cumpărători, vânzători și numărul uriaș de „influenceri”...
UK cere Facebook și eBay să elimine de pe platforme vânzătorii de review-uri fake pentru comerț online Recenziile false din comerțul online induc în eroare cumpărătorii, iar autoritățile britanice iau măsuri împotriva lor. Facebook și eBay trebuie să elimine de pe platformele lor grupurile și anunțurile în care creatorii de review-uri false își oferă „serviciile” comercianților online – a decis Autoritatea pentru concurență și piețe din UK. Autoritatea pentru concurență și piețe...
Google a eliminat peste 3 milioane de „firme” false de pe Maps, într-un singur an Tot soiul de escroci creează profiluri false de firme pe Google Maps, inducând lumea în eroare, iar compania de tehnologie elimină în fiecare zi mii de astfel de „afaceri” false, cu o echipă dedicată acestui proces. Numai în 2018, peste 3 milioane de conturi false de afaceri au fost date jos de pe hărta Google,...