Ce softuri cumpără firmele şi câţi bani dau pe ele Tendințele internaționale din industria de comerț electronic cu produse și servicii digitale arată că produsele software și serviciile vândute pe bază de abonament (subscripție) au contribuit cu 77% în vânzările totale la nivel global, potrivit unui studiu al unei platforme de monetizare. 2Checkout, platforma de monetizare pentru companii ce acționează la nivel global, a publicat...
„Bătălia” pe domeniul web Amazon.com: Retailer-ul online versus țările din bazinul fluviului Amazon.com încearcă să obțină drepturi depline pentru numele domeniului său web încă din 2012. Dar țările din bazinul Amazonului – Brazilia, Bolivia, Peru, Ecuador, Columbia, Venezuela, Guyana și Surinam susțin că acesta se referă la regiunea lor geografică și, prin urmare, le aparține și nu ar trebui să „monopolizat de o singură companie”. Internet Corporation...
Ce glume au făcut firmele românești de 1 aprilie: De la o criptomonedă lansată de o cafenea, la zboruri intergalactice Ziua păcălelilor este sărbătorită pe 1 aprilie în întreaga lume. Multe afaceri profită de aceată zi pentru a-și crește popularitatea în mediul online. De la o criptomonedă dezvoltată de o cafenea, la zboruri intergalactice, iată cum au sărbătorit firmele românești April Fools’ Day 2019. Lanțul de francize 5 to go a lansat o criptomonedă Lanţul românesc...
Cum schimbă YouTube industria jucăriilor: Producătorii modifică ambalajele din cauza videoclipurilor de unboxing În prezent există sute de mii de videoclipuri pe YouTube în care creatorii de conținut despachetează tot felul de jucării, iar multe dintre acestea au milioane de vizualizări. Urmând acest trend, unii producători de jucării au început să facă schimbări asupra produselor pe care le vând. Acest lucru demonstrează influența pe care YouTube o are...
Cum să rămâi în topul căutărilor pe Google după implementarea noului sistem de notare a site-urilor Google a lansat un nou update important în ceea ce privește motorul de căutare online, implementând un nou algoritm de notare a site-urilor, ce a adus schimbări majore în topul celor mai vizibile site-uri în căutări. Update-ul este încă în derulare și va mai dura câteva săptămâni pentru a putea fi implementat la nivel global,...
Google finanţează cu 100.000 Euro două proiecte media româneşti Google oferă finanţări totale de 100.000 Euro pentru două proiecte media din România prin Digital News Innovation Fund, în cea de a şasea rundă de finanţare. În total, până acum Google a acordat mai mult de 25 de milioane de euro organizațiilor din sectorul media, din 30 de țări. Iată proiectele româneşti câştigătoare. Asociația Media...
eMAG Ungaria fuzionează cu unul dintre cei mai mari comercianţi online din ţara vecină şi se extinde în alte 5 ţări eMAG Ungaria și Extreme Digital, cei doi lideri ai comerțului online din Ungaria, anunță fuziunea, creând astfel una dintre cele mai importante companii de e-commerce din Europa Centrală și de Est. eMAG se extinde astfel în alte cinci țări: Cehia, Slovacia, Slovenia, Croația și Austria. eMAG Ungaria țintește vânzări de un miliard de euro pe...
Starea eCommerce-ului în România: Cât investesc magazinele online în IT Piața de eCommerce din România ar putea crește anul acesta cu aproximativ 30%, pe fondul încrederii mai mari a consumatorilor români în comerțul online și a creșterii puterii de cumpărare, potrivit estimărilor unui furnizor de soluții eCommerce. Ponderea clienților din generația Millennials devine tot mai mare în numărul total de clienți care comandă online, acesta...
Google, după amenda de 1,49 miliarde euro de la Comisia Europeana: Am făcut modificări şi vom mai veni cu update-uri Comisia Europeană a anunțat o nouă amendă, de 1,49 miliarde euro, pentru abuz de poziție dominantă în domeniul publicității. Răspunsul Google: “Întotdeauna am fost de acord cu pieţele sănătoase, ele sunt în interesul tuturor. În următoarele luni vom veni cu update-uri pentru o mai bună vizibilitate”. În 2018, Google a mai fost amendată de CE...
Se face Tubecon și în România: Mikey Hash și Florin Grozea (ex-Hi-Q), în echipa care va organiza întâlnirea offline a creatorilor YouTube Un antreprenor român cu afaceri în media urmează să aducă și în România evenimentul Tubecon, întâlnirea offline a creatorilor de pe YouTube cu fanii, care se face de mai bine de 4 ani în alte țări. Omul de afaceri Dragoș Stanca, implicat în diverse business-uri de media și marketing digital, a anunțat marți că a...