4 avantaje ale folosirii fotografiilor de stoc în marketingul vizual Fotografiile de stoc sunt considerate de către majoritatea specialiștilor în marketing ca fiind neautentice și o pierdere de timp și spațiu. Cu toate acestea, fotografiile de stoc sunt încă extrem de folosite de către multe brand-uri renumite din lume. De ce? Atunci când știi cum să folosești corect imaginile autentice și originale de pe website-urile specializate, acest tip...
Cum se construiește bugetul unei campanii de marketing online Campaniile de marketing online au devenit obligatorii pentru orice business care vinde pe internet, mai ales dacă ești un magazin online. Rezultatele campaniilor depind foarte mult de dimensiunea bugetelor alocate și de modul în care este construit, explică specialiştii unei agenției de marketing. Specialiștii din cadrul agenției de marketing online Gun Media ne explică modul...
Google lansează un instrument pentru IMM-urile românești care vor să se extindă global Google lansează Market Finder în România, un instrument care ajută întreprinderile mici și mijlocii să-și extindă afacerile în străinătate, prin găsirea de noi clienți și creșterea vânzărilor online peste granițele țării. Platforma oferă gratuit ghiduri, video-uri și sfaturi pentru a facilita primii pași ai companiilor către export și piețele externe. Pentru 60% din companiile care...
Google: Site-urile optimizate pe mobil vor fi avantajate la indexarea pentru căutări Site-urile optimizate pentru telefoanele mobile și tablete vor fi avantajate la indexarea de către Google în scopul afișării rezultatelor la căutări, prin decizia motorului de search de a-și activa din oficiu practica „mobile-first indexing”, de la 1 iulie 2019. „Mobile-first indexing va fi activat ca prestabilit pentru toate site-urile noi, anterior necunoscute în Google Search,...
Cum construiești identitatea vizuală pentru un startup. Despre Logo și Branding Deseori auzim despre importanța logourilor și branding-ului. Care este diferența dintre cele două și cum pot afecta imaginea companiei tale? Când îți lansezi afacerea, te vei confrunta imediat cu un nivel de concurență care este aproape feroce. Unul dintre modurile în care te poți poziționa este să îți construiești o identitate puternică a mărcii care...
Facebook anunță schimbări de algoritm Până acum, Facebook a folosit algoritmi care prezic de la cine ai vrea vezi postări pe baza anumitor date – cum ar fi cât de des interacționezi cu un anumit prieten, câți prieteni comuni aveți sau dacă ai marcat pe cineva ca „prieten apropiat”. Acum, pe lângă înțelegerea acestor semnale, compania a început să-i întrebe pe...
Instagram lansează o revistă online pentru a ajuta studenții stresați de examene Instagram a lansat o revistă online prin care dorește să ofere studenţilor sfaturi şi sprijin pentru gestionarea stresului în timpul sesiunilor de examene. Revista numită #GramFam, oferă informaţii şi sfaturi de la o serie de celebrităţi şi influenceri. Platforma media deţinută de Facebook lucrează la acest proiect alături de serviciul de sprijinire al tinerilor The...
Google: Noi instrumente pentru confidențialitatea utilizatorilor și transparența reclamelor Google intenționează să introducă, în următoarele luni, noi instrumente pentru browser, pentru a limita modul în care activitatea utilizatorilor este urmărită de companiile de publicitate și a oferi o perspectivă mai amplă asupra motivelor pentru care apar anumite reclame, informează Reuters, citată de Mediafax. Instrumentul va permite utilizatorilor browserului Google Chrome să șteargă cookie-urile, care...
Google Maps va afișa liste cu cele mai populare feluri de mâncare din restaurante Majoritatea clienților care postează pe internet imagini cu ceea ce mănâncă reprezintă un mod valoros de promovare gratuită în mediul online. Google Maps va analiza fotografiile încărcate de utilizatori și va realiza liste cu cele mai populare feluri de mâncare disponibile în restaurantele prezente pe aplicația de navigare. Descoperită de mai mulți utilizatori de social...
Facebook vede în social media viitorul vânzărilor online Persoanele cu mulți urmăritori pe Instagram vor putea, în curând, să vândă direct în aplicație produsele pe care le promovează, după ce Facebook, care deține Instagram și Whatsapp, a declarat în această săptămână că viitorul cumpărăturilor va depinde de creatorii de conținut online, informează BBC, citată de Mediafax. Promovarea și vânzarea produselor prin intermediul așa-numiților...